linky Skrevet 10. desember 2006 #1 Skrevet 10. desember 2006 I et par dager nå så har jeg hatt en liten kvise rett under den ene munnviken. men i går kveld så begynte denne kvisen å klø noe enormt og den forandret litt form og ble litt større. Dette ble verre i løpet av natten, den har klødd i ett sett og hatt en litt sviende/brennende følelse, større ble den også. Har kjent litt på den og det er mange små klumper i en "klase" og det ser nå ut som om det er noen små vannblemmer og. Jeg var innom apoteket i dag og kjøpte en bakteriedrepende krem til å smøre på. For meg så kunne denne klumpen minne om munnsår(har hatt det mange ganger før), men hun på apoteket mente at det kunne kanskje være en brennkopp. kan man bare få en brennkopp sånn helt uten videre? synes dette er litt rart jeg, i går var jo dette bare en liten kvise. er det noen av dere som har hatt dette jeg beskriver?
linky Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #2 Skrevet 10. desember 2006 Har lest litt på nettet nå, og det er brennkopper jeg har fått håper dette forsvinner kjapt, ikke no kjekt å gå sånn. noen som vet hvor lenge dette varer. skal på julebord til helga.
Gjest gjesta Skrevet 10. desember 2006 #3 Skrevet 10. desember 2006 Brennkopper er utrolig smittsomt. Anbefaler deg å ringe legen din slik at du får en antibiotikasalve.
Gjest Gjest Skrevet 10. desember 2006 #4 Skrevet 10. desember 2006 Jeg har gått med sår i nesen som ikke har grodd i mange måneder. Det viste seg til slutt at det var brennkopper!!! Jeg måtte ta en antibiotikakur, men fikk gå på jobb fordi det ikke smitter så lett når det er inni nesen. Det holder med en antibiotikakrem i ditt tilfelle tror jeg.
Supraspinatus Skrevet 10. desember 2006 #5 Skrevet 10. desember 2006 Som sagt, brennkopper er utrolig smittsomt, og det er ikke bare til andre det smitter, men også til andre steder på deg selv. Så pass på å vaske hendene dine ofte, og gi beskjed til dem rundt deg at de også bør være nøye med klesvask. Gå til legen og få riktig behandling av han. Når du starter på denne bør du skifte sengetøy. Det bør du vaske på kokvask alene, slik at bakteriene blir drept. Har et vagt minne fra militæret der sengetøyet til dem som fikk brennkopper ble destruert...
linky Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2006 jeg har bare et sår under munnviken, ikke så altfor stort og jeg har kjøpt Bacimycin salve som jeg smører på+ at jeg vasker med grønnsåpe og vann. er veldig nøye med å vaske hender osv. holder ikke dette eller MÅ jeg til legen?
Supraspinatus Skrevet 10. desember 2006 #7 Skrevet 10. desember 2006 http://www.lommelegen.no/php/art.php?id=322476 På lommelegen sier de: Ta kontakt med legen din.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå