Gå til innhold

Kunstig juletre

Gjest itla

Anbefalte innlegg

Ser flere her inne har kunstige juletrær som koster 1500-2000 kr. Hvor har dere kjøpt? Vi har bare funnet billige, kjipe plasttrær som ikke ser ut i hverken måneskinn eller juletrebelysning. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kardemomme

Vet at Jernia selger plastjuletrær. Prisen ligger vel mellom 100-300 kr (tror jeg). Alt etter hvilke størrelse man er ute etter.

Ellers har jeg sett plastjuletrær på Skeidar, Europris og Jysk til en billig penge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi kjøpte vårt på Bohus eller Skeidar for flere år siden.. Det er et skikkelig tre som ser fint ut (altså som IKKE lyser plast på lang vei)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Laban, da skal vi ta en titt der. Flere forslag? Det trenger altså ikke å være billig, så lenge det ser mest mulig naturlig ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vet ikke hvor de selger fine plastjuletre, men er på let etter et selv.

Det svigers har har sett bedre dager.

Sikkert litt merkelig å kjøpe juletre i julepresang, men så er jeg heller ikke A4, ikke engang A5...

Kom på en morsom historie jeg leste i et blad eller noe.

Om en mor som bestemte seg for å kjøpe plasttre, hun lot som det var helt naturlig overfor 3 åringen i huset.

Året etter hadde han feiret nissefest i barenhagen med tre fra skogen.

Og kom hjem og sa til sin mor: I barnehagen har de ikke sånn ordentlig juletre som vi har, men har måttet hente det i skogen... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her i bergen er det en butikk som kun selger kunstige blomster (silkeblomster). Der mener jeg at de pleier å ha fine kunstige juletrær også. Det fins sikkert en tilsvarende butikk i Oslo, kanskje noen vet om butikker som fører silkeblomster o.l.?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

spørs hvor du bor hen, men en butikk som heter dags marked har kjempefine kunstige trær til 298.-, men vet ikke eller i lande de ligger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kall det helle falsk juletre for meg. Får jeg ikke ekte varer kan det bare vere.

Nå spurte jeg jo heller ikke om din mening om kunstige juletrær.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
kall det helle falsk juletre for meg. Får jeg ikke ekte varer kan det bare vere.

Tror du vi allergikere og ikke minst barna våre heller vil være uten tre? Snakk om å kunne sette seg inn i andres situasjon :overrasket: og :frustrert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk, Leo, googlet litt, og tror det er noe sånt jeg er ute etter. :)

Fant ikke internett adressen til plante expo jeg. Har du den?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...

Jeg ville også hatt den nettadressen om den finnes. I år må vi ha kunstig juletre også,og det er litt rart.

Hele familien synes det er trist at vi ikke skal ut og lete etter det rette treet lengre sånn som vi har pleid hver eneste desember mnd. Men når begge ungene har astma og blir kjempesyke av orntlig tre så er jo ikke valget så vanskelig alikevel.Men skulle bare ønske at vi fant et tre som så litt ekte ut da..........!

Noen som har vært på den butikken som selger kunstige blomster her i Bergen?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...