Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. desember 2006 #41 Skrevet 12. desember 2006 Hmm... Jeg kan ta deg på for? ← Hel- eller halvfor?
Bvlgari Skrevet 12. desember 2006 #42 Skrevet 12. desember 2006 Jeg har også et sånt eksemplar, forelska sådan. Slitsom dame til tider ja. Har mange ganger tenkt på om det er mulig å leie henne ut til noen som har det fredelig hjemme hos seg, for her i huset er en eller annen krise nesten hver dag. Og krisene ligger i gata: Bortglemt mascara, yndlingsbuksa til vask, og sist men ikke minst, masete mamma. ← Jeg har en tenåringssønn. Bortsett fra mascaraen (heldigvis) har vi samme krisene her. I følge ham ødelegger jeg livet hans, han har ingen klær å ta på seg siden jeg ALDRI vasker klær og han har ingen penger fordi jeg er så grisk (han glemmer at han ikke løfter en fing i huset). Så hyler han opp om at jeg alltid truer han. Det er når jeg truer med husarrest hvis han ikke gjør lekser. Hva skal jeg ellers gjøre da? Han er jo mye større enn meg, så jeg har ikke akkurat mulighet til annet enn å true med det. Og hvis han nekter å holde seg inne når han har husarrest, så er det lite jeg kan gjøre med det. Jeg kan bare håpe at han gjør som jeg sier.
Gjest Mayamor Skrevet 12. desember 2006 #43 Skrevet 12. desember 2006 Nå flirer jeg godt her. Dere er herlige!
minsin Skrevet 12. desember 2006 #44 Skrevet 12. desember 2006 Ser ut som byttehandel funker bedre enn å gi bort. Hvorfor det egentlig? Prøvde en gang å gi bort Slipknot cd'er med tilbehør, men ingen ville ha gitt Kanskje det hadde funka bedre om jeg prøvde å gi det bort her, eller bytte?
Elbereth Skrevet 12. desember 2006 #45 Skrevet 12. desember 2006 Det gjør min også, så derfor blir hun så lenge på besøk de dagene hun kommer... ← Min kommer heldigvis aldri i jula, for da skal man sitte hjemme og forvente at alle barn og barnebarn kaster alt og reiser til henne Håper du får napp på avlastninga Jeg har en utleiebolig som står tom i jula, kanskje hun kan være der? Jeg kan låse døra fra utsiden, så kommer hun seg ingen vei... Den iltre terrieren kan min digre, livsfarlige leonberger spise til juledagsfrokost
:-) anna Skrevet 12. desember 2006 #46 Skrevet 12. desember 2006 Hvor mange barn, menn og tenåringer er det da med i bytteringen? Jeg har en femåring som tilsynelatende er på en litt dårlig frekvens. Har hører i allefall ikke store deler av det som blir sagt. (Spesielt setninger med ordene "nei" og "ikke") En toåring som akkurat har oppdaga fenomenet "egen vilje", og en tenåring som har evnen til å tømme et kjøleskap i løpet av et kvarter og dekke et normalt soveromsgulv med klær i løpet av et par minutter. I tillegg har jeg en gretten mann som bare sukker og stønner for tida. Jeg vil ikke ha noe som helst tilbake. Jeg vil ha tomt hus, om ikke annet så i noen timer. Da skal jeg sove lenge, midt i senga, legge meg i badekaret med en god bok, og se på top model på tv uten surmuling.
Eliza Doalot Skrevet 12. desember 2006 #47 Skrevet 12. desember 2006 Hel- eller halvfor? ← Det kommer litt an på hvorvidt du trenger noen form for spesialforpleiening, eller om du går godt på standardfôr...?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. desember 2006 #48 Skrevet 12. desember 2006 Det kommer litt an på hvorvidt du trenger noen form for spesialforpleiening, eller om du går godt på standardfôr...? ← Som sagt litt kresen nå for tida, morgenkvalmen tolerer ikke hva som helst har jeg funnet ut... Men det varierer litt fra dag til dag hva jeg fikser. Du bør være tidlig oppe og tankeleser
Gjest gjesta Skrevet 12. desember 2006 #49 Skrevet 12. desember 2006 Hei, jeg vil ikke ødelegge tråden deres, siden denne jo var veldig morsom og veldig søt. så laget en ny tråd her
Sola^ Skrevet 12. desember 2006 #50 Skrevet 12. desember 2006 Er visst heldig med svigermor, ser det ut som ....Mi ser eg ein gang i blant når ho lager til familiemiddag. Ho baker og tar GJERNE med seg viss ho kjemp på besøk, elsker å rydde og vaske på dugnad hjå andre...dette inkluderer å hjelpe til med flyttelass. Energisk, småfrekk og artig She's a keeper....ikkje til bytting, gjes ikkje vekk, og heller ikkje til salgs Kan derimot bytte vekk sambuaren (i ei veke eller to) som sitter på pcen og hjelper meg med å rote utan å hjelpe til å rydde opp igjen.... Vil gjerne ha hushjelp tilbake
Eliza Doalot Skrevet 13. desember 2006 #51 Skrevet 13. desember 2006 Som sagt litt kresen nå for tida, morgenkvalmen tolerer ikke hva som helst har jeg funnet ut... Men det varierer litt fra dag til dag hva jeg fikser. Du bør være tidlig oppe og tankeleser ← Holder "5-mnd-gammel-baby"-tidlig? Tankelesere er jeg ikke enda, men jeg er absolutt villig til å tilpasse meg, jeg også altså!
Elbereth Skrevet 13. desember 2006 #52 Skrevet 13. desember 2006 Vil gjerne ha hushjelp tilbake ← Jeg vil også ha hushjelp! Kanskje noen hører hvis vi roper sammen og veldig høyt, en mye brukt taktikk i heimen når jeg slår av høreapparatet et øyeblikk. Hushjelpen må være av den typen som ser hva som skal gjøres uten noen forklaringer og uten å forvente ros og beundring for sitt arbeid. I tillegg må hun kunne settes vekk i et kott når man vil ha henne unna. Har igrunn ønsket meg en kone i mange år nå...
Gjest niomi Skrevet 13. desember 2006 #53 Skrevet 13. desember 2006 Jeg vil også ha hushjelp! Kanskje noen hører hvis vi roper sammen og veldig høyt, en mye brukt taktikk i heimen når jeg slår av høreapparatet et øyeblikk. Hushjelpen må være av den typen som ser hva som skal gjøres uten noen forklaringer og uten å forvente ros og beundring for sitt arbeid. I tillegg må hun kunne settes vekk i et kott når man vil ha henne unna. Har igrunn ønsket meg en kone i mange år nå... ← Eller som min noget politisk ukorrekte mor pleide å si mens vi barna bodde hjemme: "Jeg ønsker meg en oppblåsbar neger/slave", evt. "Jeg ønsker meg en neger/slave som kan skrus av og på"
Miami Skrevet 13. desember 2006 #54 Skrevet 13. desember 2006 Eller som min noget politisk ukorrekte mor pleide å si mens vi barna bodde hjemme: "Jeg ønsker meg en oppblåsbar neger/slave", evt. "Jeg ønsker meg en neger/slave som kan skrus av og på" ← Tro meg, jeg snakker av erfaring: Oppblåsbare negre duger ikke til husarbeid!
Gjest niomi Skrevet 13. desember 2006 #55 Skrevet 13. desember 2006 Tro meg, jeg snakker av erfaring: Oppblåsbare negre duger ikke til husarbeid! ← TIM!!!
Gjest graceland Skrevet 13. desember 2006 #56 Skrevet 13. desember 2006 Pah. Om dere bare visste hvor heldige dere er som har slekta i nærheten. Jeg har ingen slektninger her jeg bor. INGEN.
Gjest Gjesten Skrevet 13. desember 2006 #57 Skrevet 13. desember 2006 Pah. Om dere bare visste hvor heldige dere er som har slekta i nærheten. Jeg har ingen slektninger her jeg bor. INGEN. ← Du skal vite at jeg har aldri vært så lykkelig i livet som da jeg bodde 90 mil unna det meste av slekta mi.... DEIIIIILIG!!!! Jeg vil gjerne omplassere en merkelig mor som ikke klarer å oppføre seg naturlig rundt andre mennesker. Særlig de hun er i familile med. Veldig flink til å vaske og sydde da, så perfekt for å ha hjemme mens familien er på jobb / skole..... Pliiiiis?
Gjest StoreSky Skrevet 13. desember 2006 #58 Skrevet 13. desember 2006 Jeg tar gjerne den flittige mamman som vasker og syr...Helst før jul, med retur 1. juledag!! Om hun maser og ikke kan oppføre seg, spiller ingen rolle - jobber i barnehage så det er jeg vant til!!
Lourdes Skrevet 13. desember 2006 #59 Skrevet 13. desember 2006 Bytter gjerne bort sambo. Han krever ikke mye. Kommer sjelden hjem før ni-ti på kvelden bortsett fra at kanskje kommer hjem for en hjemmelagd middag før han drar på jobb igjen. Hovedgrunnen til bytte er at jeg nå funderer over hans metale helse. Før han dro på jobb i dag hadde han en heftig slåsskamp med en persinne. Endte opp med at jeg måtte ta den ned og hive den. Da jeg kom hjem fra jobben i dag, hadde han "ryddet" i uteboden. Alt av sommerleker, puter, osv. befinner seg nå i yttergangen til leiligheten istedet. Jippi! Ønskes byttet i en skikkelig familiemann som vil lage masse barn med meg
Elbereth Skrevet 13. desember 2006 #60 Skrevet 13. desember 2006 Søren og! Hadde tenkt å kapre den vaske/rydde-mora, men der var jeg for sent ute. Familiemannen er mye på jobb for tiden og kunne kanskje vurderes omplassert, men han er sterilisert, så det blir ikke mange barn av det
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå