Titti72 Skrevet 10. desember 2006 #21 Skrevet 10. desember 2006 Joda, jeg tar imot jeg ← Bare send henne hit, Titti72. Jeg kunne gjerne ha bytta henne i to overaktive og støyende smågutter, men foreldra deres har akkurat pakka dem sammen og reist hjem. ← Førstemann til mølla. Hun gikk herfra i stad og kalte meg en dårlig tjener. Jeg gidder nemlig hverken å kjøre eller hente henne til/etter en bursdag. Ingen andre foreldre gidder heller, så da måtte de gå. Jeg trenger ikke noe i bytte for henne når jeg tenker meg om, tror heller jeg betaler en slant til neste eier...
Gjest Hedda Gabler Skrevet 10. desember 2006 #22 Skrevet 10. desember 2006 Jeg kan ta de 4 energiske i bytte mot en fjortis av hunkjønn... ← En av dem er en sånn...
Titti72 Skrevet 10. desember 2006 #23 Skrevet 10. desember 2006 En av dem er en sånn... ← Eh.... Kan jeg ta tilbake mitt tilbud da?
Annie Skrevet 10. desember 2006 #24 Skrevet 10. desember 2006 *Priser meg lykkelig for at jeg har barn i en snill mellomalder!
Frida Frosk Skrevet 11. desember 2006 #25 Skrevet 11. desember 2006 Joda, jeg tar imot jeg ← Hva skal du med alle sammen? Er du forsker eller noe? Jeg har desverre ingenting å bytte bort. Eller skal jeg si heldigvis kanskje...
c",) Skrevet 11. desember 2006 #26 Skrevet 11. desember 2006 Ser for meg at posten får ekstra mye å gjøre i år.
Titti72 Skrevet 11. desember 2006 #27 Skrevet 11. desember 2006 Ser for meg at posten får ekstra mye å gjøre i år. ← Fjortisen er vanskelig å pakke i liten eske. Hun trenger så mye tilbehør som PC, sminke, 5-6 venninder og masse tøy. Kontakte et budfirma muligens?!?
~Capricorn~ Skrevet 11. desember 2006 #30 Skrevet 11. desember 2006 Hva skal du med alle sammen? Er du forsker eller noe? ← Neida, er ikke forsker..ønsker meg bare så veldig barn jeg Og her får jeg jo litt av hvert da
eeeh... Skrevet 11. desember 2006 #31 Skrevet 11. desember 2006 Neida, er ikke forsker..ønsker meg bare så veldig barn jeg Og her får jeg jo litt av hvert da ← hmmm.... du er klar over at med Titti sin fjortis følger det med 5-6 venninder som sikkert også er fjortiser
~Capricorn~ Skrevet 11. desember 2006 #32 Skrevet 11. desember 2006 hmmm.... du er klar over at med Titti sin fjortis følger det med 5-6 venninder som sikkert også er fjortiser ← Kanskje jeg må vurdere å omplassere venninnene da.. :klø: Mulig naboene har plass da..*må sjekkes ut* Men med så mange fjortiser, er det jo mange til å ta seg av de mindre da..
Trønderpia Skrevet 12. desember 2006 #33 Skrevet 12. desember 2006 Førstemann til mølla. Hun gikk herfra i stad og kalte meg en dårlig tjener. Jeg gidder nemlig hverken å kjøre eller hente henne til/etter en bursdag. Ingen andre foreldre gidder heller, så da måtte de gå. Jeg trenger ikke noe i bytte for henne når jeg tenker meg om, tror heller jeg betaler en slant til neste eier... ← Jeg har også et sånt eksemplar, forelska sådan. Slitsom dame til tider ja. Har mange ganger tenkt på om det er mulig å leie henne ut til noen som har det fredelig hjemme hos seg, for her i huset er en eller annen krise nesten hver dag. Og krisene ligger i gata: Bortglemt mascara, yndlingsbuksa til vask, og sist men ikke minst, masete mamma.
Gjest Turi Skrevet 12. desember 2006 #34 Skrevet 12. desember 2006 Men med så mange fjortiser, er det jo mange til å ta seg av de mindre da.. ← Det ville jeg ikke banna på, for å si det slik. Tror jeg ville byttet en fjortis med et par 4-åringer når som helst faktisk...
Titti72 Skrevet 12. desember 2006 #35 Skrevet 12. desember 2006 Hva med en veldig veldig slitsom svigermor??? Anyone??? Vær sååååååå snill!!! Kan kjøre henne på døra?? ← Jeg henter din hvor som helst i landet og plukker opp min etterpå og avleverer begge pronto. Kom med adresse! Jeg betaler fett ved avlevering!
Elbereth Skrevet 12. desember 2006 #36 Skrevet 12. desember 2006 Å, så godt at man ikke er alene om å ville omplassere familien innimellom! Akkurat i dag tror jeg at jeg holder meg unna bytting, men jeg har ennå ikke kommet hjem fra jobb.... Har heldigvis to snille og greie tenåringssønner, og det demmer litt opp for furia som er på full fart inn i puberteten Og svigermor bor heldigvis laaangt unna
Titti72 Skrevet 12. desember 2006 #37 Skrevet 12. desember 2006 Og svigermor bor heldigvis laaangt unna ← Det gjør min også, så derfor blir hun så lenge på besøk de dagene hun kommer...
Titti72 Skrevet 12. desember 2006 #38 Skrevet 12. desember 2006 Men hva med avlastningehjem? Noen som tar svigers noen dager i jula? 200% overtidsbetaling, selv når hun sover. Et lite aber er at i tillegg til henne så følger det med en ilter terrier...
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 12. desember 2006 #39 Skrevet 12. desember 2006 Noen som har lyst til å omplassere meg littegrann? Jeg er ikke så kravstor om dagen, men så gjør jeg heller ikke så mye nytte for meg at det gjør noe. Krever mat annenhver time, og nå har jeg kresen blitt. Får jeg ikke mat så kaster jeg opp. Dessverre er det dårlig betalt, og dessuten må du kjøpe julegaver for meg og vaske huset mitt til jul. Jeg lover å reise hjem på lille julaften.
Eliza Doalot Skrevet 12. desember 2006 #40 Skrevet 12. desember 2006 Noen som har lyst til å omplassere meg littegrann? Jeg er ikke så kravstor om dagen, men så gjør jeg heller ikke så mye nytte for meg at det gjør noe. Krever mat annenhver time, og nå har jeg kresen blitt. Får jeg ikke mat så kaster jeg opp. Dessverre er det dårlig betalt, og dessuten må du kjøpe julegaver for meg og vaske huset mitt til jul. Jeg lover å reise hjem på lille julaften. ← Hmm... Jeg kan ta deg på for?
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå