Kayli Skrevet 10. desember 2006 #1 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg har veldig tynne og lyse øyenbryn, sminker dem daglig med øyenbrynsblyant. Jeg har i flere år vurdert å tatovere øyenbryn, men er litt nervøs. Hva om resultatet blir helt pyton, hva om det gjør veldig vondt osv. Noen her som har gjort dette? Hva koster det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Marie81 Skrevet 10. desember 2006 #2 Del Skrevet 10. desember 2006 Kjenner ikke til tatovering av øyebryn. Men vil varmt anbefale å farge de hos frisør/velværesalong. Jeg synes det blir mer naturlig og mye penere enn med blyant. Jeg gjør det ca. hver 4 uke, koster 80-100 kr. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjesta Skrevet 10. desember 2006 #3 Del Skrevet 10. desember 2006 Kjenner ikke til tatovering av øyebryn. Men vil varmt anbefale å farge de hos frisør/velværesalong. Jeg synes det blir mer naturlig og mye penere enn med blyant. Jeg gjør det ca. hver 4 uke, koster 80-100 kr. ← Eller farge dem hjemme. Det koster enda mindre og er veldig enkelt. Får kjøpt øyenbrynsfarge på H&M/Vita el. Jeg ville nok ikke turt å tatovere på øyenbryn. For det første er det ikke så pent med tydelig påtegna strek-bryn, og bare tenk hvis det ikke blir helt pent. Tross alt midt i ansiktet, så mye verre hvis det skulle bli mislykket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #4 Del Skrevet 10. desember 2006 Jeg har farga dem både hos frisør og hjemme. Problemet er at det er veldig lite øyenbryn ytterst, så der er det ikke så mye å farge i utgangspunktet.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KATTAstrofe Skrevet 10. desember 2006 #5 Del Skrevet 10. desember 2006 Bruk øyenbrynsskygge, det ser mye bedre ut enn blyant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 10. desember 2006 #6 Del Skrevet 10. desember 2006 Lyse hår kan farges mørke! Tatoverte/påtegnede ser jo helt for jævlig ut ;( Husker jeg så ei på butikken med blå tynne strekbryn! Folk må skjønne de ser mye mer pene ut naturlig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rexina Skrevet 10. desember 2006 #7 Del Skrevet 10. desember 2006 Vet om en dame som har tatoverte øyenbryn. Hun jobber på et metserverings sted. Jeg får absolutt ikke lyst på mat når jeg ser de ekle brynene hennes, må jeg innrømme. det er ikke pent i det hele tatt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 10. desember 2006 Forfatter #8 Del Skrevet 10. desember 2006 Ok, tenker jeg går for permanentfarge og sminke, jeg. Takk for innspill! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bøllefrøet Skrevet 10. desember 2006 #9 Del Skrevet 10. desember 2006 Har sett noen med sånne tatoverte bryn, og nei, det ser bare ikke bra ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest Skrevet 20. mai 2007 #10 Del Skrevet 20. mai 2007 Det er mange som ikke vet at man kan få tatovert øyenbryn som hår. Det ser ut som vanlige øyenbryn, og når man tatoverer ser det ut som man tatoverer hår. Helt sprøtt, men det ser kjempe fint ut:) Vet ikke hvor man får gjort dette, men har sett flere som har tatoverte øyenbryn. søsteren til besteveninnen min tatoverte øyenbrynene og det ble kjempe fint. Skal tatovere øyebryn selv pga en sykdom. Tine:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsune Skrevet 20. mai 2007 #11 Del Skrevet 20. mai 2007 Har booket time® for å få tatovert bryn. Har sett i blader og hos hudpleiern fine fristende eksempler. Hun sa at det ikke kommer til å se helt Ronald McDonald ut. Og at det ikke kommer til å se ut som om det er stemplet på. Det eneste jeg er redd for er at jeg i utgangspunktet har veldig lyse bryn. Sånn at det kanskje ser ut som om noe tydelig er tegnet under mine lyse bryn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frysepulver Skrevet 20. mai 2007 #12 Del Skrevet 20. mai 2007 Har booket time® for å få tatovert bryn. Har sett i blader og hos hudpleiern fine fristende eksempler. Hun sa at det ikke kommer til å se helt Ronald McDonald ut. Og at det ikke kommer til å se ut som om det er stemplet på. Det eneste jeg er redd for er at jeg i utgangspunktet har veldig lyse bryn. Sånn at det kanskje ser ut som om noe tydelig er tegnet under mine lyse bryn.. Det må du jo regne med da... Har du lyse bryn og tatoverer noe mørkebrunt på huden under vil det se helt snodig ut om du ikke gjør noe med brynshårene også. Jeg ville aldri tatovert bryn, jeg får altfor "dame i 30-årene med gulbleket hår, piercinger både her og der, et løssluppent sexliv og alenemor til en sønn som heter Robin"-følelse... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kitsune Skrevet 20. mai 2007 #13 Del Skrevet 20. mai 2007 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mediocre Skrevet 21. mai 2007 #14 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg så et program av 10 år yngre på 10 dager forrige uke, og der var det en dame som fikk tatovert øyenbryn. De ble tatovert slik at det så ut som små hår, ble veldig bra synes jeg! Metodene har vel gjerne forandret seg til litt siden "stempel-øyenbrynene". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
taliee Skrevet 21. mai 2007 #15 Del Skrevet 21. mai 2007 Jeg og så "10 dager, 10 år yngre", synes bryna hennes ble kjempefine etter tatoveringa, å det virket ikke ut som om det skulle være SÅ vondt heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Snasen Skrevet 21. mai 2007 #16 Del Skrevet 21. mai 2007 (endret) Jeg kjenner til flere som har tattovert øyenbryn, liner, lipliner, etc. Det ser veldig bra ut på dem, og jeg har litt lyst til å tattovere brynene selv. Tenk så lettvint. Pass bare på å finn en god en. Forsikre deg også om at brynene ikke blir grønne når fargen går av (noe det gjør etter noen år). Da kan det se mildt sagt forferdelig ut. Til dere som ler av dette må være litt 'lost' når det kommer til slike ting, men det er jo KG å regne. Endret 21. mai 2007 av Snasen C 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjest_Chanell_* Skrevet 21. mai 2007 #17 Del Skrevet 21. mai 2007 Kan tatoveringen bli grønn når den holder på å gå ut? mine blei rødlige i farven, men det gikk bort etter noen månder. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Starkitten Skrevet 22. mai 2007 #18 Del Skrevet 22. mai 2007 Var det noen som så Helene Rask utenpå Her & Nå forrige uke? ( på det bildet der hun var blond) Der har hun slike øyenbryn som jeg vil ha, men jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det til hudpleier. Jeg har helt angst for at jeg skal få monsterøyenbryn! Noen som vet hva dette koster? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kayli Skrevet 22. mai 2007 Forfatter #19 Del Skrevet 22. mai 2007 Var det noen som så Helene Rask utenpå Her & Nå forrige uke? ( på det bildet der hun var blond) Der har hun slike øyenbryn som jeg vil ha, men jeg vet ikke hvordan jeg skal forklare det til hudpleier. Jeg har helt angst for at jeg skal få monsterøyenbryn! Ta med bildet, da vel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Starkitten Skrevet 22. mai 2007 #20 Del Skrevet 22. mai 2007 Ta med bildet, da vel. Jeg kjøpte papirformatet og jeg tror ikke her og nå er på nettet, men jeg skal se om jeg finner bilde av hele og legge til link Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå