Gå til innhold

Teste quote

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg lurer på hvordan jeg kan svare inni quote slik at det blir synlig når jeg poster innlegget.

Videre lurer jeg på hvordan jeg bruker quote flere ganger i samme innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg lurer på hvordan jeg kan svare inni quote slik at det blir synlig når jeg poster innlegget.

Fungerer dette?

Eller dette?

Skrevet

Hvis du skal ha flere quotes, fra flere forskjellige innlegg bruker du siter+ =)

Skrevet

det var en

en til

Skrevet
Hvis du skal ha flere quotes, fra flere forskjellige innlegg bruker du siter+ =)

Ok...takker :)

Skrevet

Men jeg får det ikke til. Jeg siterer, men så finner jeg jo ikke ut hvordan jeg kommer tilbake til neste innlegg jeg vil sitere. Da er det første borte.

Skrevet

Du må trykke på siter+ på alle innleggene du skal sitere, så bruker du "skriv svar". Da kommer alle med.. Ikke bruk vanlig siter. Da kommer bare det ene innlegget med :)

Hvis du skjønte noe av det..

Skrevet

tror jeg skjønte det nå

Men jeg får det ikke til. Jeg siterer, men så finner jeg jo ikke ut hvordan jeg kommer tilbake til neste innlegg jeg vil sitere. Da er det første borte.

gjorde jeg ikke

Skrevet
Du må trykke på siter+ på alle innleggene du skal sitere, så bruker du "skriv svar". Da kommer alle med.. Ikke bruk vanlig siter. Da kommer bare det ene innlegget med :)

Hvis du skjønte noe av det..

Joda nå skjønte jeg det :) glad for hjelp :)

Skrevet

:klappe:

Gjest Leiababe
Skrevet

Men når jeg trykker på siter+ skjer det ingenting??? Hva kommer det av?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...