Gå til innhold

Modererings nivået på KG

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes det er fint og kunne være på et forum der det dritt selnging ikke får ta helt overhånden. kanskje er de strenge, men da blir det likt for alle. og da kanskje vi klarer og unngå for mye mobbing og drit slenging til hverandre, og det er jo ingen tvang og være her.

Skrevet
Alle vi som er moderatorer er veldig bevisst på at trynefaktoren ikke skal gjelde. Heller ikke egne meninger. Når vi sletter noe er det teksten' date= og ikke nicket som avgjør. At vi en gang i blant kommer til å vurdere litt forskjellig kommer av at vi tross alt er mennesker, ikke maskiner :)

:blunke: Skjønner at dere forsøker å være bevisst på det Hege - og det er flott.

Men selv jeg kan se at det ikke alltid er 100% objektive vurderinger som foretas. Siden jeg ikke er her så ofte som før, ser jeg det best på hva som IKKE blir slettet. INGEN mennesker kan klare å unngå at egne meninger slå inn heller.

Dette var absolutt ikke kritikk til noen av dere, men min mening om temaet.

Jeg syns forøvrig at dere bør slutte å bruke samme nick når dere stopper diskusjoner som når dere deltar som debattanter, men det er vel en helt annen diskusjon.

Dersom dere strever etter optimal objektivitet, vil det være lettere for dere å vise det utad dersom man ikke føler at man alltid blir stoppet av f.eks. Hege.

Skrevet

Har vært fast bruker her inne nå i ett par år, og synes de fleste får sagt hva de mener uten å bli slettet, så lenge "meningene" går over i dårlig dritt-slenging etter hverandre/ andre personer som mener noe annet.

Jeg har sagt og ment ganske mye, og diskutert både fornuftig og hissig, og hatt meninger som går mot den jeg diskuterer med, men til dags dato har jeg ikke blitt slettet, så jeg forstår rett og slett ikke at det skal være noe problem å greie å diskutere på en voksen og sivilisert måte uten å absolutt måtte slenge sånn med leppa at man blir slettet??

At visse brukere får slenge dritt i hytt og pine uten å bli slettet, tror jeg kommer litt av at noen har "spesialisert" seg på hvordan slenge dritt uten å direkte trakasere èn enkelt! Og generalisering og drittslenging av grupper er dessverre lov uten å bli tilsnakket engang. Så etter min mening, kunne det godt vært MER sletting og regler! :)

har vært innom flere andre forum, forsøkt å diskutere litt, men å diskutere med fjorten år gamle guttevalper som bare ønsker å si "du er teit" eller "feite neger" er liksom ikke mitt behov for diskusjon på internett eller andre steder. KG derimot, har jeg vel blitt litt FOR avhengig av etterhvert! Som Sissan sier, dette er ett lite samfunn, og jeg tror de fleste av oss faste ihvertfall, koser oss når vi er her.

Skrevet
Jeg syns forøvrig at dere bør slutte å bruke samme nick når dere stopper diskusjoner som når dere deltar som debattanter, men det er vel en helt annen diskusjon.

Mulig det. Jeg skal bare snakke for meg selv nå, og sier at det er sjelden jeg deltar i diskusjoner utover en og annen kommentar. Når jeg så kommer med denne kommentaren vil jeg at dere skal vite at det er jeg, Hege, som sier og mener det jeg sier. Ikke en annen dere ikke kjenner.

Om jeg deltar aktivt i en diskusjon får jeg en annen moderator til å overta modereringa dersom det er i grupper jeg har ansvaret for.

Forøvrig har jeg, og bruker et annet nick også :wink:

Siden jeg ikke er her så ofte som før, ser jeg det best på hva som IKKE blir slettet
.

Vi ser over massevis av innlegg hver dag, men vi er ikke konstant online. En av grunnene til at ting ikke blir slettet kan altså godt være at vi går glipp av noen regelbrudd, derfor er vi glade for tips.

Nå tror jeg jeg sier takk for meg i denne tråden. I alle fall som Hege :wink:

Skrevet

Om du ikke har tenkt å "fornærme, være ufin eller slenge dritt om andre" så kan jeg ikke se hva problemet er.

Gjest Wolverine
Skrevet
Om du ikke har tenkt å "fornærme, være ufin eller slenge dritt om andre" så kan jeg ikke se hva problemet er.

Så enkelt kan det sies. Helt enig :briller:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...