Evenstar Skrevet 11. desember 2006 #22 Skrevet 11. desember 2006 Jeg har Nokia 6111, i frosted pink...og jeg elsker den! Beste telefonen jeg har hatt. Er nok enig i at batterikapasiteten er så som så, men jeg synes den holder seg bra til mitt forbruk. Når det gjelder plass, synes jeg kanskje at den har litt liten lagringskapasitet, spesielt når det gjelder musikk som man har overført fra data, får bare plass til noen få sanger. Som MP3 spiller egner den seg ikke så særlig, men siden jeg har MP3 spiller itillegg, gjør det ikke så mye. Den er en rimelig telefon som gir mye for pengene synes jeg. Og så er den veeeeeldig søt å se på.
Havfrua Skrevet 11. desember 2006 #23 Skrevet 11. desember 2006 Kuuult!!! Nå er min betalt, håper de er kjappe med å sende den ut!!!
Kayli Skrevet 12. desember 2006 #24 Skrevet 12. desember 2006 Er det frosted pink du har, kayli? har du hatt plassmangel på den hvis du har noe musikk, bilder osv... Er det noen gøye spill med? ← Jeg har frosted pink, ja. Falt for den - skikkelig jentetelefon! Jeg har ikke mye musikk på min, men en del bilder, og det går fint. Spill, tja, har vel sletta stort sett de som var med, men... Husker ikke helt hva det var, men backgammon og rally i alle fall. Rallyen har jeg enda...
Havfrua Skrevet 16. desember 2006 #25 Skrevet 16. desember 2006 Fikk telefonen i posten i dag og jeg elsker den. For en som aldri har hatt så "avansert" telefon før så blir det jo litt å sette seg inn i men forløpig så liker jeg den kjempegodt!!!
Drua Skrevet 7. januar 2007 #26 Skrevet 7. januar 2007 Nå kommer 6131 i råsa også http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=74617 Har fortsatt ikke fått bestemt meg for hvilken jeg vil ha. Egentlig ønsker jeg meg 7390 http://www.yatack.no/edoc/product_img/337210-3.jpg Men den er litt for dyr altså... Er dere fornøyde med de søte telefonene deres da?
Havfrua Skrevet 7. januar 2007 #27 Skrevet 7. januar 2007 Jeg er fornøyd med min telefon men det er ett lite minus med tastene på den. Jeg syns de sitter litt vel tett og det er lett å trykke feil når man skriver meldinger. Men jeg tror vel også dette bare et en vanesak, det var mest i begynnelsen og nå er jeg så vant med hvordan den fungerer så det går greit.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå