Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

vurderer å kjøpe den, noen som kan si noe om den? Eller anbefale en annen mobil som ikke er så dyr, helst nokia!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp opp opp. Det er nok noen her som har peiling? ;)

Skrevet

Sjekk www.amobil.no. De tester de fleste telefoner på det norske markedet.

Skrevet

Hei Kermit. Jeg sjekka der tror den var ganske gjennomsnittlig og det synes jeg er ok i forhold til pris. Men hadde vært fint å høre fra noen som hadde den hvordan de synes den virker. Tenkte å kjøpe den på nett og da får jeg liksom ikke sett på den og kjent på kvalitet osv .

Skrevet

Jeg har den. Den er helt ok. Litt dårlig batterikapasitet, men grei til mitt bruk (jeg snakker ikke sååå mye i telefonen). Får fort masse fingermerker, siden den er i sånn "blank" kvalitet.

Skrevet

Ok hvor lenge varer batteriet sånn ca?? Den jeg har nå lader jeg hver dag så kunne tenkt meg å unngå det. Jeg snakker ikke sånn kjempemasse i telefon hver dag, men litt blir det jo!

Skrevet

Jeg og har tenkt litt på den. Men lurer på om det ikke blir nokia 6131 istedenfor..må tenke litt til tror jeg.

Skrevet

valget står nå mellom nokia 6111 og nokia 6101. Jeg skal kjøpe fra chess sine mobiler og da er dette de som er billigst som ser/virker ok. Noen formeninger om de to mobilene??

Capricorn: Hvorfor tror du at du har ombestemt deg? De hadde ikke den andre mobilen du snakker om hos chess

Skrevet

Jeg gikk inn på amobil.no.

Prisguide.

Så valgte jeg mobil uten abonnement, og nokia. Så leste jeg litt på lesererfaringene på begge. Og da kom 6131 mye bedre ut da. Og den har jeg sett litt på før og, fordi sambo ønsker seg ny mobil, og vil ha klapptelefon.

Så er jeg litt usikker på om jeg vil ha klapp eller skyve telefon da..greier ikke bestemme meg. Noen som har erfaringer?

Skal ihvertfall aldri ha sånn med sånn styre-knapp-ting (sony ericsson f.eks)..kommer bare støv nedi, så slutter den å fungere. Eller min fungerer av og til da. Men ofte begynner den å ringe istedenfor å bla nedover i meldinger og sånn..

Skrevet

Godt du er observant, drua. Tror jeg tutler på i min egen verden noen ganger...

Ja det var jo ikke store forskjell i pris da og 6131 virker bedre. Men nokia 6111 frosted pink er jo veldig fin å se på :hjerte:

Skrevet
Ja det var jo ikke store forskjell i pris da og 6131 virker bedre. Men nokia 6111 frosted pink er jo veldig fin å se på :hjerte:

Helt enig :-D Den er utrolig søt!

Skrevet

Jeg har Nokia 6111. Er fornøyd, jeg. Lader ikke batteriet mer enn et par ganger i uka. Og så er den jo fin å se på da...

Skrevet

Er det frosted pink du har, kayli? har du hatt plassmangel på den hvis du har noe musikk, bilder osv... Er det noen gøye spill med? :sjenert:

Skrevet
Men nokia 6111 frosted pink er jo veldig fin å se på :hjerte:

Ja, jeg har nok forelsket meg litt i den telefonen jeg og. I frosted pink da.

Men lurer på om det kanskje er litt dumt å velge en telefon bare fordi den er fin å se på. Vil helst at den skal vare litt lenge da.

Skrevet
Ja, jeg har nok forelsket meg litt i den telefonen jeg og. I frosted pink da.

Men lurer på om det kanskje er litt dumt å velge en telefon bare fordi den er fin å se på. Vil helst at den skal vare litt lenge da.

Ja det er det som er mitt problem. Jeg bruker hjertet nå ikke vettet ;)

Men så lenge den er ok ellers tror jeg at det blir denne. Den er jo ikke noe særlig dyr heller

Skrevet
Ja det er det som er mitt problem. Jeg bruker hjertet nå ikke vettet  ;)

Var derfor jeg kjøpte min ;) Så på 6131 også, men syntes ikke den var noe fin, selv om en fyr i en telebutikk anbefalte den mye sterkere enn 6111. Men jeg er jente, så jeg går etter de fine telefonene! (Selv om jeg er siv.ing i data og sånn... ;) )

Jeg lader den kanskje en gang i uka, så det er jo ikke sååå ille. Men jeg snakker ikke i den hver dag da... Jeg føler kanskje at når den først begynner å få lite batteri, så går det fort ned.

Lagringskapasitet vet jeg ikke noe om, da jeg ikke bruker den til det. Har mp3-spiller utenom, så da gidder jeg ikke bruke mobilen til det (og da går vel batteriet mye fortere også...).

Likte ikke så godt spillene som følger med. Har såvidt vært inne og sett på dem, men det er ikke noe stort savn for meg uansett. :)

Men alt i alt liker jeg den. :)

Skrevet

Jeg har gått lenge og siklet på denne telefonen, 6111 frosted pink. Trodde jeg skulle få den til jul av mannen min men i dag lå det 500 kroner i julekalenderen og beskjed om å kjøpe meg ny mobiltelefon. Så nå er den bestilt!! :hoppe:

Lurer på hva jeg får til jul nå. :klø:

Skrevet

Ikke verst kalendergave! Jeg sitter med musen på bestill men har ikke trykket enda. Gi meg en lyd da når du har fått den og si hva du synes!

Skrevet

Ja, skikkelig bra kalendergave. :tommelsmil:

Skal gi lyd fra meg når jeg har fått den og prøvd den litt ut.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...