Gå til innhold

Sykt mobilhysteri


Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Ikke nok dere ringer 99% pissprat men dertil også 100% med barnslige textmeldinger!Fy fan get a life sier jeg eller snarere en jobb kansje.Det får da vere grenser kjerringer på 30-40 år oplever sin andre ungdom i form av fjortisoppførsel via mobil.Ærlig talt det er til å spy av

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:hoho: Det er vel snarere en beskrivelse av virkeligheten og det er vel bare di som føler seg et bittelille gran truffet som er provosert nokk til å i minstefall gøre et forsøk på å forsvare seg.Forøvrig er jeg ikke sinna men dog veldig i undring over deres overdrevne bruk av mob.Er du 14 år er det en ting (pga modenhet)men til ei gift kjerring på 37 å drive med den slags er jo ganske tåpelig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Auda her var det litt såre tær som prøver en desperat kamp å rettferdiggøre seg med usakelig skitkasting.prøv igen når dere har noe å fare med,viss ikke la vær å drite dere ut med disse enkle personangrep.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Knut da.. Nå er du lite hyggelig!

Jeg synes faktisk ikke at "kjerringer" er værre enn menn i denne sammenhengen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke nok dere ringer 99% pissprat men dertil også 100% med barnslige textmeldinger!Fy fan get a life sier jeg eller snarere en jobb kansje.Det får da vere grenser kjerringer på 30-40 år oplever sin andre ungdom i form av fjortisoppførsel via mobil.Ærlig talt det er til å spy av

Dakkar Knut, høres ut som han er litt neglisert i det siste. :lol::lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallåjsann, om dette gjelder damer på rundt 35-40 hvorfor i all verden skal Midnattsol på 22 måtte forsvare seg da??

Tenk deg om da snuppen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns ikke det er noe galt at kvinner i den aldersgruppen skal få hygge seg med med mobilen. Jeg ser ikke hva som er problemet her ?

Mobil er noe alle bruker til å ringe og sende sms til venner og sine kjære.

Hvis de kvinnene finner glede i å bruke mobilen som en fjortis så la dem få lov. Det går ikke ut over noen. De finansierer det selv. :ler:

Skulle tro de var barn eller noe jo. Mange som koser seg med å sende litt frekke vitser og forskjellig til hverandre.

Selv ser jeg ingen forskjell på fjortiser og dere i 40 åra. Alle sammen syns det er like festilig å bruke mobil. Mamman min tar helt av. Hun er snart 50 år . Jeg vil heller se henne glad og fornøyd når hun taster med den ene og den andre. Det gir henne selskap på en annen måte, enn om hun ikke hadde fått lov eller følt at det ikke passet seg og dermed vært deppa og sur.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff da... :grine:

Kanskje du er misunnelig fordi ingen ringer eller sender melding til deg?? :Gjesp:

Stakkars liten.

Få deg et liv,så slipper du henge deg opp i hva andre driver med! :murvegg:

:hoppe: Ismen :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...