Gjest Kardemomme Skrevet 9. desember 2006 #1 Del Skrevet 9. desember 2006 Hvor finner jeg julerøkelse/kongerøkelse? Har lett i butikker som Kremmerhuset, Gavebutikken osv... Hvor har dere kjøpt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arwen Skrevet 9. desember 2006 #2 Del Skrevet 9. desember 2006 Apoteket. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 9. desember 2006 #3 Del Skrevet 9. desember 2006 Jeg har kjøpt på Apoteket, men har også sett det på Obs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 9. desember 2006 #4 Del Skrevet 9. desember 2006 Ok...takk! Da skal jeg på apoteket på mandag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Uncharmed Skrevet 9. desember 2006 #5 Del Skrevet 9. desember 2006 Har kjøpt min på Nille. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
g@brielle Skrevet 9. desember 2006 #6 Del Skrevet 9. desember 2006 Hvor finner jeg julerøkelse/kongerøkelse? Har lett i butikker som Kremmerhuset, Gavebutikken osv... Hvor har dere kjøpt? ← Jeg anbefaler Svanelabratoriets, som flere andre her. Det blir ikke jul uten, og bør finnes på de fleste apotek. Se bilder her Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kvitil Skrevet 10. desember 2006 #7 Del Skrevet 10. desember 2006 Apoteket har det som er mest ekte. Kjøpte på blomsterbutikken en gang. Den var ikke sånn jeg vil ha den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kardemomme Skrevet 10. desember 2006 #8 Del Skrevet 10. desember 2006 Takk for tipsene. Da skal jeg ut å kjøpe røkelse i morgen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah Salamander :-) Skrevet 11. desember 2006 #9 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg kjøpte på Kremmerhuset i går. Har ikke prøvd den enda da så vet ikke om den er like god som apoteket sin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjenglemt sykkellås Skrevet 11. desember 2006 #10 Del Skrevet 11. desember 2006 Jeg så kongerøkelse på Rema 1000 i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå