Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har et spm som sikkert er teit, men må spørre likevell.

Jeg har en dame som har en datter på 4 mnd og jeg ønsker og gå ned noe kg da ikke alle raste av etter fødselen :forvirret: Jeg har stått på samme vekten i fire mnd og verken gått opp eller ned.

Pga mye sying der nede tok det laaaang tid før jeg i det hele tatt kunne gå normalt så det har ikke vært noe trening i det hele tatt på meg.

Skal begynne å trene nå etter nyttår ( 1 time 3 ganger i uka) og spm er da:

Dersom jeg skal gå ned i vekt og få strammet opp her og der må jeg da også spise mindre/sunnere?

Grunnen til dette spm er siden jeg i 4 mnd ikke har trent og bare spist det jeg har hatt lyst på samtidig som jeg ikke har gått opp eller ned i vekt.

Det kan jo da være at jeg siden jeg begynner å trene så kan jeg fortsatt spise det samme og samtidig gå ned i vekt, eller?

Er mye vann en viktig faktor for å gå ned i vekt?

Takker for svar og evt andre gode råd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Dersom jeg skal gå ned i vekt og få strammet opp her og der må jeg da også spise mindre/sunnere?

Grunnen til dette spm er siden jeg i 4 mnd ikke har trent og bare spist det jeg har hatt lyst på samtidig som jeg ikke har gått opp eller ned i vekt.

Det kan jo da være at jeg siden jeg begynner å trene så kan jeg fortsatt spise det samme og samtidig gå ned i vekt, eller?

Er mye vann en viktig faktor for å gå ned i vekt?

Takker for svar og evt andre gode råd.

Du bør spise sunnere uansett om du trener eller ikke.

Vann er viktig uansett, drikk mye vann!

For å gå ned i vekt må du bruke mer energi enn det du spiser. Så det er ikke sikkert du må spise mindre, men trener du regelmessig vil du bli mer sulten fordi kroppen trenger mer energi. Da vil det gjerne føles som om du spiser mindre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...