Mary_H Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Har i flere år vert plaget med kroniske smerter i hoftene, uten at det har blitt funnet ut hva som er gale. Er i grunnen mest plaget når det er kaldt, og rått vêr ute. Har for så vidt blitt vant med det så lenge jeg har smertestillende til når smertene er værst. Men i det siste har jeg begyndt å få så vondt i henden. Går fra skulderen, og helt ut i fingrene på begge hender, men er værst på venstrehånde. Hadde tentamen i går, men måtte gjøre meg ferdig på to timer for det gjorde så vondt. Er bare 18, men de har tatt to blodprøver av meg for å sjekke for leddgikt. Siste gang var vel for 1 - 1 1/2 ¨år siden. Vet ikke om dette er senebetennelse eller begynnende leddgikt. Har lenge synst symptomene mine har vert like leddgikt, siden jeg også har hatt problem med knærne(har operert ene for ett år siden), men siden de ikke har funnet noe på blodprøvene har jeg måtte lagt det fra meg. Har planer om å gå til legen for å høre, men er veldig lei av å gå til legen hele tiden. Føler jeg bare får smertestillende uansett. Og jeg bør ikke ta så mange grunna kronisk betennelse i spiserøret. Men tenkte noen kanskje hadde noen erfaringer å dele om leddgikt? Hvordan utviklet det seg med dere?
Gjest Gjest Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Jeg har veldig lite kunnskap om leddgikt, men tenkte bare å foreslå diagnosen fibromyalgi. Symptomene dine kan passe med det.
Gjest Gjesta Skrevet 9. desember 2006 #3 Skrevet 9. desember 2006 Husker ikke 100 % sikkert, men er det ikke slik at hos noen vises det ikke på blodprøver at man har leddgikt, selv om man har det? Google reumatiod faktor i blodet, så finner du kanskje noe?
Mary_H Skrevet 9. desember 2006 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2006 Er i grunnen ganske sikker på at dette er senebetennelse. Men kan en få feber av det? Jeg har fått det i dag, og føler meg ikke bra i det hele tatt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå