Gjest Gjest_silje_* Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 hvis jeg dusjer om morgenen eks, så er musa fylt med museost som stinker verre enn verst om kvelden! flere som meg?
Gjest Sativa Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Nei, men jeg har ganske mye brunost. Den lukter godt da.
Gjest huff Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Høres ut som bakteriell vaginose hvis det stinker fælt...LEGEN!
Silhouette Skrevet 22. september 2007 #5 Skrevet 22. september 2007 Ja, samma problemet her..noen som har en løsning eller som veit hvorfor det er sånn? Veit at det kan være bakteriell vaginose, men da er det vel utfloden som skal lukte også, er det ikke? Hos meg virker det mer som det er det gufne belegget som stinker.. Hvis noen veit om noen spesialister på området så vær så snill svar:)
Gjest Gjest Skrevet 22. september 2007 #7 Skrevet 22. september 2007 Jeg tror du har vanlig utflod som tørker over natta. Jeg har ikke bakteriell vaginose, men jeg har utflod natt og dag. Gå til en gynokolog og få en sjekk. Det er ikke farlig.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå