Gå til innhold

Det er jo så dødt her....

Fremhevede innlegg

Skrevet

Etter at gjestene "forsvant" er det blitt så stille her..:sove:

Jeg må innrømme JA jeg har vært gjest noen ganger...synes også det er kjipt å ikke kunne være det av og til, spørre om ting som en kanskje ikke "tørr" når en bruker nicket sitt....

Jeg vil ha litt mer action her!

Noen einge? Eller er det bare meg....

Men det er greit å kunne si noe uten å få slengt en haug med drittkommentarer av ONDE gjester...

:tunge1:

Videoannonse
Annonse
Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Jeg synes det er helt greit. Hadde faktisk trodd jeg skulle savne gjestene mer.

Skrevet

Men er det ikke sånn at man kan logge seg av og skrive som gjest da? Det har nå jeg gjort etter at det ble stengt for gjester iallefall.

Skrevet

Om det er gjestene jeg savner, eller bare litt mer liv, er uvisst. Men det kan jo være stille fordi det er eksamenstid/julegavekjøptid/julebordtid osv.

Og i dag er det jo fredag, så...

Gjest Bellatrix
Skrevet
Men er det ikke sånn at man kan logge seg av og skrive som gjest da? Det har nå jeg gjort etter at det ble stengt for gjester iallefall.

Bare på Samliv, Seksualitet og Kropp & Helse.

Ja, det er litt stille om dagen, men jeg tror ikke det er bare på grunn av at det ikke er gjester lenger. Det er førjulstid og eksamenstid og da sier det seg selv at folk har mindre tid til å være her. Jeg savner ikke gjestene.

Gjest Bjørnsdatter
Skrevet

Kan hende det har noe med at jeg ikke en gang fikk åpnet forsiden her før i dag...

Skrevet
Skal jeg starte en ammedebatt?

gjerne det er sånne diskusjoner jeg savner

:wow:

Gjest Hedda Gabler
Skrevet

Mote.no-debatt uten gjester kunne blitt interessant. Vill spekulering i Milla og en real modereringskrangel ville også dratt opp antallet brukere. ;)

Gjest Gjest 1
Skrevet

Det er veldig positivt og flott når alt er fryd og gammen for alltid. Nå har KG endelig blitt et forum med oppegående, skarpe, kjempemorsomme, utfordrende, spennende og igjen: veldig spennende og provoserende aktive medlemmer som i et aktivt forum trigger, synliggjør og utfordrer alle maktpersoner i landet, kommer med sin økonomiske, analytiske og skarpe vidd, i en ellers rotløs verden der gjestene troller rundt.

Der er ingen som lengre finner på å kverulere på om kjøttdeig faktisk er muskler, eller om man er en dårlig mor dersom en ikke ammer barna fram til de er 12 år. Der er ingen som lengre kverulerer på snodige utsagn og mer eller mindre kjedelige faste brukere som vil diskutere hvem som egentlig fikk med seg strikkepinnen sin hjem den forrige kvelden da de hadde vært i et viktig symøte.

Nei, nå har KG endelig blitt det seriøse forumet de registrerte brukerne lenge har ønsket seg, og forumet med dets brukere kan endelig møte verden mer skarpskodd og briljant enn noe diskusjonsforum noensinne har vært.

Der er ingen som lengre vil finne på å kritisere brukeres avatarer (f.eks. kniv i ansiktet-avatar) og ingen som tør å spørre høyt i karriereforumet om bedriftsproblematikk, eller legge ut om "hva skal jeg gjøre, sjefen er en psykopat".

Så flott :klappe::enig::Nikke:

Skrevet

Helt enig. Nå har jeg riktignok ikke vært innom siden gjesteposting ble avviklet, men om denne kvelden er representativ for aktiviteten på KG, så er det skuffende. På nye innlegg er det 90 % ordleker og dagbøker. Ikke noe jeg higer etter.

Skrevet
Etter at gjestene "forsvant" er det blitt så stille her..:sove:

Det er nok sånn det går, når KG sensurerer forumet til døde, i den tro at det gjør forumet til et bedre sted å være, når man plasserer seg helt og holdent i lomma på sladrehankene og sensurhylerne. Personlig har jeg redusert aktiviteten min på forumet betraktelig, etter en serie vellykkede heksejakter på mine skriverier.

Ja, det er litt stille om dagen

Kom igjen, nå! Bare innrømm at du savner fellesskapet og kameraderiet i foregagne tiders heksejakt på Bønna. :tunge1:

Skrevet

Jeg savner at det var litt action, noen sprell i ny og ne, og at det var alltid en skikkelig krangel på gang. Ris og Ros og personlige meldinger var de forumene jeg sjekket oftest hvis jeg trengte noe å le av ;)

Men på den annen side tror jeg de fleste føler seg mer avslappet. Man trenger ikke være redde for at en "ukjent" skal angripe og være ekkel. Er det en registrert bruker som gjør det har man mulighet til å ta det opp med personen.

Skrevet

Jeg håper jo at det er flere enn meg som har andre ting enn KG å holde på med på denne tiden.

Gjest Ferskvannsblekksprut
Skrevet
Jeg håper jo at det er flere enn meg som har andre ting enn KG å holde på med på denne tiden.

Denne tiden? 9 desember? Hva skjer i dag da?

Jeg har allerede vært på jobb og tilogmed sett på juleekorn i byen og vært og handlet. Nå kjeder jeg meg før middag er ferdig, og allerede nå ønsker jeg å se BRÅK og STÅK og fanterier.

Skrevet

Jeg er helt enig i at det har blitt dødt og kjedelig her etter at det ble stengt for gjester. "Tilfeldig forbipasserende" som bare slenger innom her og ikke har noe forhold til forumet og medlemmene uttrykker seg mye mer løssluppent enn de fleste medlemmene. Men jeg så at Piper var innom nå, så da er det håp for denne ettermiddagen, ihvertfall!

Skrevet

Jeg synes det er kjedelig her uten gjestene. :tristbla: !!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...