Gå til innhold

TV til jul?

Gjest Ferskvannsblekksprut

Anbefalte innlegg

TV her har nesten tatt kvelden, og jeg tenkte å være så hyggelig å kjøpe et nytt tv til foreldrene mine. Trenger ikke være så dyrt og digert, men ingen 12'' heller...

Kan dette bli mulig å få et respektabelt TV til 2-3 lapper?

Vet at ikke jula handler om å være materialistisk sånn, men jeg vil så gjerne kjøpe noe fint til dem nå som dette er første jul jeg har jobb, og de har gitt meg så masse fint i alle år og bare fått dilldall av meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Hedda Gabler

Aner ikke om du får brukbar tv til den prisen. Skal du ikke ha flatskjerm vil jeg tro du får kastet bra tv'er etter deg.

Den beste gaven har foreldrene dine allerede - en søt og morsom jente som tenker på dem. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det jo flatskjermer som er fremtiden da.. Når vi kjøpte ny tv i høst var det slik at de ikke hadde noe annet i de fleste butikkene. Skal du ha en ok tv i str 32 tommer (som er vanlig str i en stue) så må du desverre opp i 10 lapper for å få en ok skjerm....

Men om du går for gårsdagens teknologi får du sikkert rimelige tv'er...

Det er ikke noe annet fint du kan gi de da? en helg på SPA eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Om du eventuelt kjøper TV må du også huske på at du ikke må registrere den på ditt navn så du får kjip tv-lisensregning i posten.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aner ikke om du får brukbar tv til den prisen. Skal du ikke ha flatskjerm vil jeg tro du får kastet bra tv'er etter deg.

Den beste gaven har foreldrene dine allerede - en søt og morsom jente som tenker på dem. :)

:rodme: Det er jo viktig det, jeg blir så lei meg når folk sier "jeg hater mamma og pappa" huff og fyse!

Endret av Ferskvannsblekksprut
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det jo flatskjermer som er fremtiden da.. Når vi kjøpte ny tv i høst var det slik at de ikke hadde noe annet i de fleste butikkene. Skal du ha en ok tv i str 32 tommer (som er vanlig str i en stue) så må du desverre opp i 10 lapper for å få en ok skjerm....

Men om du går for gårsdagens teknologi får du sikkert rimelige tv'er...

Det er ikke noe annet fint du kan gi de da? en helg på SPA eller noe?

Forrige innlegg viste jo at det går an :) Men vanlig firkantboks funker også :)

De er 60 år gamle og bryr seg ikke om spa og den slags. Eneste jeg har tenkt på er TV siden det er noe de trenger (alt som er rødt på bildet blir strukket 10 cm) og har så lyst å glede de med det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

(Om du eventuelt kjøper TV må du også huske på at du ikke må registrere den på ditt navn så du får kjip tv-lisensregning i posten.)

Fysj. Kanskje ikke det skal være så hemmelig gave, iallfall ikke for en av dem. Må jo få beistet hjem også :P

Det skal nok finnes ut av :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så.. Du skal ikke sykle hjem med TVen bakpå bagasjebrettet? Dumt. :ler:

Men ja, om du ikke skal ha flatskjerm og sånn, så tror jeg nok det blir lett å finne et rimelig et sånn som den linken oppi der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg ikke ha kjøpt en flat TV enda. En grei billedrørs-TV til 3000 kr er helt flott til flat-TV markedet har roet seg ned (med hensyn til både pris og finesser).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Personlig ville jeg ikke ha kjøpt en flat TV enda. En grei billedrørs-TV til 3000 kr er helt flott til flat-TV markedet har roet seg ned (med hensyn til både pris og finesser).

VELDIG ENIG!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de over. besteforeldrene mine har en liksomfænsi flatskjerm, og det får alt til å se ut som det sendes fra youtube eller noe :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Et tips før du kjøper deg en helt ny (utdatert vanlig tv). Ta en tur innom Fretex. Der har noen butikker tv'er som fungerer og som er av grei kvalitet til en veldig billig penge. Så kanskje du kan få en god lcd tv om et år...

Jeg har en 32 tommers vanlig tv med trådløs surround, jeg tror ikke jeg hadde fått noe særlig mer enn 2-3000 for den, og det er en veldig god tv som kostet mye i sin tid. Så du kan få gode tv'er som er brukte. Men jeg venter til den enten blir ødelagt, eller flatskjerm blir billigere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde gått for en helt vanlig tv jeg og. De trenger sikkert ikke flatskjerm for å se å tv. Tror du skal få en bra tv til 3000. Min 28`` kostet 1500,- Men den er ikke helt superkvalitet nei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte 16:9 format TV brukt og ga 2500,- for den. Det er ikke flatskjerm. Og er brukt et alternativ, så er det mye bra på Finn.no. Kjøp 16:9 format, og 32". Ellers blir de for små. Syns i hvertfall jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Veldig enig, og en billedrørs-tv til 3000 er garantert av bedre kvalitet totalt sett enn en flatskjerm til 3000..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forrige innlegg viste jo at det går an :) Men vanlig firkantboks funker også :)

De er 60 år gamle og bryr seg ikke om spa og den slags. Eneste jeg har tenkt på er TV siden det er noe de trenger (alt som er rødt på bildet blir strukket 10 cm) og har så lyst å glede de med det!

Det går an å få tv så billig ja.. Men det er jo ikke flatskjem selv om det er "flate billedrør".

Jeg ville ikke gått for utdatert teknologi, men det er meg da.. ;)

Og selv om de er 60 betyr vel ikke det at SPA er helt ut? Mine foreldre er også snart 60 - og min mor elsker denslags.. De er jo ikke utgamle når de er 60 da :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:Nikke:

Vi kjøpte 16:9 format TV brukt og ga 2500,- for den. Det er ikke flatskjerm. Og er brukt et alternativ, så er det mye bra på Finn.no. Kjøp 16:9 format, og 32". Ellers blir de for små. Syns i  hvertfall jeg.

:Nikke:

Vi har akkurat kjøpt brukt tv på finn.no. :tommelsmil:

32" (widescreen, er vel det som også heter 16:9?). Vi kjøpte en "tjukkas-tv" av god kvalitet, og venter til flat-tv blir billigere og bedre. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går an å få tv så billig ja.. Men det er jo ikke flatskjem selv om det er "flate billedrør".

Jeg ville ikke gått for utdatert teknologi, men det er meg da.. ;)

Og selv om de er 60 betyr vel ikke det at SPA er helt ut? Mine foreldre er også snart 60 - og min mor elsker denslags.. De er jo ikke utgamle når de er 60 da  :ler:

Nå var det TV hun ønsket tips om da, ikke alternativer til gave ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...