Aisha Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Vi hat tenkt å dra til Thailand i vinter. Tenkte å ta fly til Phuket, og bo et annet sted. Kanskje å kombinere flere steder. Noen dager i Phi phi noen på krabi. Det jeg lurte på om det er vanskelig å reise rund i Thailand. Hvis vi overnatter det første natta i phuket og reiser dagen etter til phi phi. Hvordan kommer vi ditt? Leste at det går båt bare to ganger om dagen. Kan vi bestille på forhånd? Vi tenkte å bestille hotell på forhånd. Når jeg ser på hotell priser i thailand blir jeg positivt overasket, det er billig, er det virkelig sant? Har noen bestilt bare flybilletter gjennom et reiseselskap f.eks Ving. Der bruker de MyTravel Airways. Hvordan er det? Det er masse spm. Håper noen kan hjelpe meg:) takk
Ona Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Søker du på Thailand, dukker det mange tråder med masse gode råd. Det er slett ikke vanskelig å reise rundt i Thailand, busser finnes i alle prisklasser, alt fra åpne busser som koster slikk og ingenting, til moderne busser med AC. Det finnes utallige reisebyråer/utsalg som hjelper dere med båtbilletter til Phi Phi, i tillegg til de store fergene, går det mindre speedbåter, de siste er kanskje mer å anbefale pga at de store fergene er ganske overfyllt, og de tar lang tid. Hotell kan jo være greit å bestille hjemmefra, særlig om dere skal reise jul og nyttår. Det finnes mange fine sider med info om Thailand; Go to Asia og dette forumet: Asiaforum. - Særlig forumet kan gi deg mye fin info, og det er mange behjelplige mennesker der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå