Gjest Neffi Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Ja, hva har dere valgt? Selv skal jeg ha laaaangt slør med blonder osv. Litt gammeldagsaktig! I looove it! Fortell hva dere har valgt, og kanskje hvorfor! Gøyalt!!
Lillebrud Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Jeg skal ha langt slør, et et-lags enkelt slør, men skal ha "rim-stones" i det.. Krystaller eller no.. Har sett på det hos brudesalong, der skal de ha 1600, tenkte å kikke litt på finn.no, og evt auksjoner..
Doratheexplorer Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Hadde bestemt meg for ikke slør først, men diadem. Nettopp fordi jeg synes det er finere og vil at håret mitt skal vises. Men så etter å ha prøvd kjolen i går har jeg nå begynt å tenke mer og mer på slør. Kjolen har stropper, så for å få dekket skuldrene litt har jeg kommet på den tanken nå. Men har fortsatt ikke bestemt meg da
Malama Skrevet 8. desember 2006 #4 Skrevet 8. desember 2006 Jeg skal ha slør. Bare ett lag, og d synes håret noe gjennom, jeg skal ha en del fritthengende hår. Sløret skal ikke være lenger enn at det når meg til livet, men skal festes langt oppe på hodet (da sprer det seg fint utover skuldrene, og "dekker litt" akkurat slik som jeg ønker) Jeg skal ha perler i sløret, slik jeg også har perlesmykke, ørsmå perler på kjolen etc. På brudebutikken hadde de ett som måtte klippes av (kan klippes av for det har ingen sydd kant) for å få det i den lengden jeg ønsker, så jeg tenkte å kjøpe fra somaras.no der får jeg det for ca halvparten av hva brudebutikken skal ha, og da altså i den lengden jeg vil ha, slipper å betale for noe som skal klippes av.
Laban75 Skrevet 8. desember 2006 #5 Skrevet 8. desember 2006 Jeg hadde ikke slør. Litt fordi jeg hadde en enkel kjole og en vielse ute i regi av HF. Det ble liksom litt "overkill" med slør...
flickan Skrevet 8. desember 2006 #6 Skrevet 8. desember 2006 Jeg skal ha enkelt slør som skal rekke omtrent til bakken.(Like langt som kjolen, ellr litt ekstra?) MÅ kuttes omlag 30 cm, og ifølge brudesalongen har frisører dette som en del fagbrevet og er flinke til det. Men har glemt å spørre frisøren min om hun kan gjøre det..
*Emma* Skrevet 8. desember 2006 #7 Skrevet 8. desember 2006 Hadde opprinnelig lyst på to lagsslør til livet m silkebånd på kanten....og kjøpte et på Ebay til 150kr. Men så likte jeg dte ikkelikevel og slo på stortromma og kjøpte langt sløri salong her hjemme. Mitt er 2 meter langt - dvs at det ligger litt på bakken, som kjolen,men ikke mye....det er ett lag sånn at kjolen synes godt gjennom og har rhinestones på kantene....
Gifteklar:) Skrevet 8. desember 2006 #8 Skrevet 8. desember 2006 Hadde opprinnelig lyst på to lagsslør til livet m silkebånd på kanten....og kjøpte et på Ebay til 150kr. Men så likte jeg dte ikkelikevel og slo på stortromma og kjøpte langt sløri salong her hjemme. *Emma*: Var kvaliteten på sløret dårlig, eller var det andre grunner til at du ombestemte deg...? Vurderer nemlig å bestille slør på ebay, samme type/lengde som du bestilte. Mvh Gifteklar
Gjest Gjesten Skrevet 8. desember 2006 #9 Skrevet 8. desember 2006 Det må være slør! Og det må være langt! Og det må ha blonder! Det må være romantiskt! Jepp, det var det.. Takk for meg..
*Emma* Skrevet 8. desember 2006 #10 Skrevet 8. desember 2006 Gifteklar: nei egentlig vil jeg si det var helt greit. Jeg syns det var litt stivt, men jeg tror det skulle være sånn. Jeg syns at 2 lag ble littfor "tykt" liksom.....for det ble stående littut bak....mens det lange m ett lag lå mye mere inntil kroppen (dårlig forklaring). Også prøvdej eg et langt og da var jeg solgt... Ellers helt fornøyd med Ebay sløret. Som nå bare ligger her. det er blitt bittelitt ødelagt nederst fordi jeg prøvde å stryke det. Ellers skulle jeg solgt det...dvs det lurer jeg på enda for det synes nesten ikke...
water1 Skrevet 8. desember 2006 #11 Skrevet 8. desember 2006 Jeg skal ha et kort, ett-lags slør tror jeg. Passer ikke med langt til kjolen min. Dessuten ser jeg bare rar ut med så langt slør. Kan være fint på andre, men det ble litt overkill på meg. Var usikker på om jeg i det hele tatt ønsket slør, men så fant jeg et tynt, enkelt som ligger fint til kroppen og ikke står ut, og da går det!
Gjest Neffi Skrevet 8. desember 2006 #12 Skrevet 8. desember 2006 Det må være slør! Og det må være langt! Og det må ha blonder! Det må være romantiskt! Jepp, det var det.. Takk for meg.. ← Jaaa jeg er helt enig, det er jo sååå fint!!! Åhh, jeg dør snart jeg Vil bare ha på meg sløret nå Ha ha *ser for seg å gå på jobb med slør*
Brura2007 Skrevet 9. desember 2006 #13 Skrevet 9. desember 2006 Jeg skal ikke ha slør, jeg. Følte jeg skilte meg litt ut nå, men jeg liker det ikke og vil ikke ha det til kjolen min. Dessuten føler jeg det ikke er "meg"... Men synes de som velger det er fine med det!
Gekko Skrevet 10. desember 2006 #14 Skrevet 10. desember 2006 Det blir ikke slør på meg. Jeg har en kjole med mye detaljer bak, så det blir litt dumt å gjemme de bort under et slør. Har kjole med langt slep, så det måtte blitt et langt slør. I tillegg skal jeg gifte meg i romjula, så jeg har en stor cape som skal på hver gang jeg skal ut. og da blir det bare kaos om vi skal administrere kjole og slør og cape på én gang. Derfor har jeg ikke noe slør, men en nydelig tiara i stedet.
Cupcake Skrevet 10. desember 2006 #15 Skrevet 10. desember 2006 Jeg hadde slør, rett og slett fordi det er eneste gang i livet man kan bruke det, og fordi jeg synes det er fint, og det som gjør brudekjolen komplett.
Malama Skrevet 10. desember 2006 #16 Skrevet 10. desember 2006 Gekko: Jeg har også kjole med slep, men det var for meg ALDRI aktuelt med langt slør uansett. Jeg har slør til livet, da skjuler det ikke det fine slepet heller
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå