Gjest gjesta Skrevet 8. desember 2006 #1 Skrevet 8. desember 2006 Er det noen her som har prøvd seg på hurtiglesing, tro? Er det for eksempel noe å hente i denne boka?
Gjest Virvel Skrevet 8. desember 2006 #2 Skrevet 8. desember 2006 Prøvd og prøvd... Jeg leste litt om det en gang og har utviklet en slags teknikk for meg selv, og tror jeg er i stand til å lese omtrent 1000 ord i minuttet (lenge siden jeg tok tiden), men det skal være fullt mulig å bli mye bedre enn det. Boken så interessant ut... *sette på ønskeliste* :icon_smile:
Lillemor Gull Skrevet 8. desember 2006 #3 Skrevet 8. desember 2006 Så ut som noe for meg. *setter også på ønskelista*
Nemesis Skrevet 12. desember 2006 #4 Skrevet 12. desember 2006 Jeg har boken "effektiv læring" av Ragnar Hatlem (4utgave) Der tar han opp hurtig lesing veldig bra synes jeg. Boka generelt er veldig bra, og koster ca 145 kr..
Irie Skrevet 12. desember 2006 #5 Skrevet 12. desember 2006 Jeg synes hurtiglesing gir gode teknikker, og er et godt hjelpemiddel til å lære seg å tilegne seg litteratur bedre og i mange tilfeller fortere. Men du trenger ikke kjøpe boka, Sweet Jane.. Du kan bare gå hit, selv om det jo er kjekt om du vil støtte Stangelang og Forsth med litt inntekt.
Gjest gjesta Skrevet 12. desember 2006 #6 Skrevet 12. desember 2006 Jeg synes hurtiglesing gir gode teknikker, og er et godt hjelpemiddel til å lære seg å tilegne seg litteratur bedre og i mange tilfeller fortere. Men du trenger ikke kjøpe boka, Sweet Jane.. Du kan bare gå hit, selv om det jo er kjekt om du vil støtte Stangelang og Forsth med litt inntekt. ← Oi, tusen takk for link! Da kan jeg i alle fall bestemme meg for om det er noe jeg kan ha utbytte av før jeg bruker mine hardt tiggede penger!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå