Gå til innhold

Oversiktsbilde over Oslo City...


Gjest Gjesta

Anbefalte innlegg

Det ligger en diger sky over Galleri Oslo på Google Earth... noen som vet om et annet sted på nett der man kan se oversiktsbilde over Oslo City, galleri Oslo og det området...?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Prøv her, Norge i Bilder har flyfoto av store deler av norge. Foreløpig i varierende kvalitet, men det kommer seg stadig.

Oslogryta er desverre uklar enda, men man finner endel ba områder rundt omkring. Siden skal vist etterhvert oppdateres til å gjelde hele norge..

kekker

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://kart.gulesider.no/kart/index.c?ps=7...llX=0&scrollY=0

Vet ikke om denne linken virker...  :sjenert:

Hvis den ikke gjør det; gå på gulesiders karttjeneste, og zoom deg inn på oslo sentrum. der kommer du ganske godt innpå.. =)

Håper det hjalp litt...

hmm noen som vet hvor gamle disse bildene er...?

Jeg syns liksom ikke at det ser sånn ut der i dag......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Prøv her, Norge i Bilder har flyfoto av store deler av norge. Foreløpig i varierende kvalitet, men det kommer seg stadig.

Oslogryta er desverre uklar enda, men man finner endel ba områder rundt omkring. Siden skal vist etterhvert oppdateres til å gjelde hele norge..

kekker

Takk for link, men det er nok litt for utydelig. Jeg skulle gjerne sett gatene klart og tydelig. Duste Google-sky...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Trodde du skulle på seriøs shoppingtur på Oslo City med kart jeg..

Det hadde slett ikke vært dumt, det er rimelig uoversiktlig der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hah! Trodde du skulle på seriøs shoppingtur på Oslo City med kart jeg..

Det trodde jeg også. Dæven, tenkte jeg, nå har dama i gang med å lage en slagplan for hvordan handleturen skal avvikles med et tidsforbruk innenfor rimelighetens grenser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det trodde jeg også. Dæven, tenkte jeg, nå har dama i gang med å lage en slagplan for hvordan handleturen skal avvikles med et tidsforbruk innenfor rimelighetens grenser.

:hoho:

Jeg og!!! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...