Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Jeg er 17 år og har ikke fått mensen. Noen som har vært oppi noe lignende? Finnes det metoder som fremskynder mens?
Lily Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Det er nok ikke så unormalt som du kanskje tror, men om det bekymrer deg synes jeg du skal følge rådet fra Fresh
Trampe Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 Sier som Fresh - gå til legen. Hvis du ikke har hatt sex og dermed ikke kan være gravid - og legen sier at alt er i orden med deg kan du bare være glad til. Mensen er generelt sett noe herk som man ikke trenger å glede seg til!
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 Det er ikke så uvanlig det. Så lenge du ikke er ekstremt undervektig, eller har andre plager så er det skjelden noen grunn til bekymring før du er 18 +. Men er du urolig, så skader det ikke med en tur til lege for å se om hormonnivåene er normale, og hvor langt du har kommet i utviklingen
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 vis du er veldig slank pleier de å få mensen sent. så et tv program om det ,og da var det ofte når de passerte 45 eller 47 kg. stemte på meg ,jeg var 16år .og på min datter 17 år.
Gjest Gjest_Silmarill_* Skrevet 7. desember 2006 #7 Skrevet 7. desember 2006 (er utlogget akkurat nå) Hvis du trener ekstremt hardt kan du utsette mensen eller miste mensen. Det samme gjelder slanking. Dersom dette ikke stemmer med deg bør du gå til legen, men det trenger ikke være noe galt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå