Gå til innhold

dere som er ferdige med presangene

^me^

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hittil:

Alt for mye! (under 20 000)

Og så kommer all Julematen utenom... :sjokkert:

Ja, ja.. Nå er det jul igjen.. :plystre: nå er det Jul igjen..

Endret av Rakel
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror vi har brukt i underkant av 5000,- inkludert gavene på hverandre, men siden vi har felles konto så er det strengt forbudt å sjekke kontoutskriften i desember så får ikke sett ordentlig etter :)

Vi sparer noen kroner hver måned inn på en julegavekonto sånn at desember ikke skal bli så tøff økonomisk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ble ferdig med alle gavene igår! Og da har jeg brukt ca 3600kr tilsammen, 1100 kr av de er til Samboern. 11personer uten kjæresten dvs i snitt 227kr per person..

*Lykkelig over å endelig være ferdig!* ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Når det gjelder ungene mine så er det alltid det en ønsker seg og får som legger føringa på hvor mye jeg skal gi. Det pleier å være +/- 1000 kr. I år ble det 900. Datteren min får det hun ønsker seg og sønnen min får en presang fra ønseklista og litt penger.

Moren min fikk for 300 kr. Hun forventer ingenting, men i år så fant jeg faktisk to ting som hun ønsker seg.

Venninen min får for 100 kr.

Da er jeg ferdig :)

Det blir i snitt 550 på hver.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har laget regneark i Excel for å holde oversikt over hvem som skal få hva, og hvor mye jeg har brukt.

Jeg har brukt ca 3200 kr på 21 gaver til 9 personer. 152 kr pr gave, 355 kr pr. pers.

Søster (og til hennes samboer i noen tilfeller) er den jeg har brukt mest penger på: 895 kr.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...