Gå til innhold

"Sexy undertøy" og andre kostymer

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg tror aldri jeg glemmer første gangen jeg virkelig kledde meg opp i sexy undertøy for mannen min. Det blikket jeg fikk, og det uttrykket han hadde hele tiden mens vi hadde sex den kvelden, hvor øynene hans rett og slett slukte meg, gjorde at jeg følte meg mer sexy enn noen sinne. Så jo, det er meget opphissende å kle seg i sexy undertøy.

I ettertid har det ofte hendt at han har kjøpt sexy tøy til meg til bursdager og jul, og noen ganger også uten at det har vært noen anledning til det. Jeg har nå en samling med både strømper og strømpeholdere, teddyer, catsuit, lakk, stiletthæler osv. som jeg riktignok ikke bruker veldig ofte, men de gangene jeg bruker det blir alltid spesielle, og jeg føler meg ekstremt sexy.

Men det er klart at dersom man føler seg som en utkledd kanin, så er jo ikke dette spesielt opphissende... så dersom du føler deg slik - la heller være.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker en gang jeg ville overraske min mann. Tok meg en dusj, barberte leggene og fitten, litt godlukt på og litt mer sminke en til hverdags. Lakkerte neglene på hender og føtter-han tenner veldig på rød neglelakk på tærne.

Så tok jeg på meg en catsuit, er det det det heter tro, i netting. Ganske heftig ;)

Gikk opp i stuen og der satt han ved dataen, nettpoker.....

Han tok et blikk på meg og mumle noe om "bare vent litt".

Jeg satt meg ned i sofaen og ventet og ventet.....i en time. Så gikk jeg å la meg :tristbla:

Så det å gjøre noe slikt på impuls skjer ikke så ofte lenger. Mye ork til liten nytte.

Gjest Seeker
Skrevet

Jeg satt meg ned i sofaen og ventet og ventet.....i en time. Så gikk jeg å la meg :tristbla:

:legrine: Man of the year.

Ta med deg laptopen neste gang han vil kose. :klem:

Skrevet
Husker en gang jeg ville overraske min mann. Tok meg en dusj, barberte leggene og fitten, litt godlukt på og litt mer sminke en til hverdags. Lakkerte neglene på hender og føtter-han tenner veldig på rød neglelakk på tærne.

Så tok jeg på meg en catsuit, er det det det heter tro, i netting. Ganske heftig ;)

Så det å gjøre noe slikt på impuls skjer ikke så ofte lenger. Mye ork til liten nytte.

Noe lignende skjedde meg og, så jeg gjør det ikke igjen.

• 2 år senere...
Skrevet

Min kone er utmerket godt klar over hva jeg tenner på - primært strømper og hofteholder. Bare å vite at hun har det under tøyet er opphissende. Vi har vært gift i 13 år og sammen i 16. I begynnelsen likte hun å glede meg med dette, men de siste årene har det vært magert. Jeg pleide også å like å kjøpe klær til henne, ting hun kanskje ikke selv ville valgt men som i gitte situasjoner var gøy. Men etterhvert skjønte jeg at det var å kaste bort tid og penger. Det er ikke få tusen kroner jeg har brukt på strømper og sexy undertøy som blir liggende urørt i skuffen. Jeg har sagt rett ut hvor mye dette betyr noe for meg, og kanskje vært litt masete omkring dette en periode. Nå har jeg gitt opp, og må dessverre finne utløp for min nysgjerrighet og interesse for dette feltet på internett. Hennes manglende interesse påvirker selvsagt vårt sexliv, som ikke lenger har noe som helst element av verken planlegging eller spontanitet. Til tider har jeg vært nesten "desperat" og føler at hennes manglende interesse driver meg bort fra henne både fysisk og følelesesmessig. Jeg føler meg helt stuck og orker ikke ta opp temaet lenger, også fordi det i mine øyne fremstår for banalt når dette bare oppfattes som "mangel på sexy undertøy". Dette dreier seg om hele pakken som er involvert i å bevare gjensidig tiltrekning og spenning.

Kommentarer og råd mottas gjerne med takk.

Gjest MikeWaters
Skrevet
Min kone er utmerket godt klar over hva jeg tenner på - primært strømper og hofteholder. Bare å vite at hun har det under tøyet er opphissende. Vi har vært gift i 13 år og sammen i 16. I begynnelsen likte hun å glede meg med dette, men de siste årene har det vært magert. Jeg pleide også å like å kjøpe klær til henne, ting hun kanskje ikke selv ville valgt men som i gitte situasjoner var gøy. Men etterhvert skjønte jeg at det var å kaste bort tid og penger. Det er ikke få tusen kroner jeg har brukt på strømper og sexy undertøy som blir liggende urørt i skuffen. Jeg har sagt rett ut hvor mye dette betyr noe for meg, og kanskje vært litt masete omkring dette en periode. Nå har jeg gitt opp, og må dessverre finne utløp for min nysgjerrighet og interesse for dette feltet på internett. Hennes manglende interesse påvirker selvsagt vårt sexliv, som ikke lenger har noe som helst element av verken planlegging eller spontanitet. Til tider har jeg vært nesten "desperat" og føler at hennes manglende interesse driver meg bort fra henne både fysisk og følelesesmessig. Jeg føler meg helt stuck og orker ikke ta opp temaet lenger, også fordi det i mine øyne fremstår for banalt når dette bare oppfattes som "mangel på sexy undertøy". Dette dreier seg om hele pakken som er involvert i å bevare gjensidig tiltrekning og spenning.

Kommentarer og råd mottas gjerne med takk.

Hvis hun ikke vil selv, så spiller det liten rolle at du virkelig vil. Tenning, tiltrekning og spenning er vanskelig over langen i et forhold, og her har begge 2 et ansvar for at det opprettholdes. MEN, og det er et stort men, vi er forskjellige som mennesker og det er forskjellige ting som trigger oss, en god samtale er ikke nødvendigvis løsningen, men en forbanna bra start :)

Skrevet

Kostymer, hofteholdere, strømper, høyhælte sko osv. er sexy. Og jeg føler meg bra i det - fordi jeg er fornøyd med kroppen min. Jeg tenner ikke på menn i g-streng eller cowboyhatter, men menn i uniform, eller en boxer er kjempedeilig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...