Gå til innhold

"Sexy undertøy" og andre kostymer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Planleggingen ødelegger sexen?! Planleggingen er jo halve moroa! Blir nesten mer kåt av den enn av handlingen.

Når det er sagt, så er selvfølgelig spontan sex også bra - og innimellom best.

Men gøy å leke litt noen ganger da!

Skrevet
Planleggingen ødelegger sexen?! Planleggingen er jo halve moroa! Blir nesten mer kåt av den enn av handlingen.

Når det er sagt, så er selvfølgelig spontan sex også bra - og innimellom best.

Men gøy å leke litt noen ganger da!

Hva mener du med planlegging nå? Jeg synes hinting og prat om sex kan være veldig spennende, også å fortelle den andre hva en har lyst tilå gjøre med ham senere. Men hvis du og mannen er kåte, avbryter du for å kle deg ut, da? Eller bytter til hofteholdere? Eller kler du deg ut uten at han vet det? Hva da med om han ikke vil, så står du der i sykepleierkostymet...? Eller om du mister lysten? Eller? Som jeg har nevt, så liker ikke jeg kostyme/"sexy undertøy", men jeg prøver nå å forstå hvordan dere praktisk løser dette uten at det "ødelegger". Jeg ringer jo ikke min mann på jobben og sier det venter en kåt sykepleier i latexuniform hjemme, siden jeg ikke liker det, men er det sånn dere gjør det? Og hvordan føler du deg når du har på deg enten et kostyme eller hofteholdere og korsett og "greier" og venter?

Skrevet

Hvis vi er kåte, så har vi sex rett og slett selvfølgelig. Hva er det som er så vanskelig? Planlegging er noe man begynner på lenge før det skjer, kan starte over en kopp latte på cafe, eller over telefonen, eller rett etter sex... Så bestemmer vi kanskje en anledning og planlegger hva vi skal ha på og hva vi skal gjøre. Jeg kan glede meg i dagesvis og ukesvis til noe sånt jeg - og ha såkalt vanlig sex i mellomtiden selvfølgelig. Jeg kan også stå i prøverommet og prøve et korsett og sende ham en tekstmelding om det, eller som overraskelse under tøyet rett og slett.

Om jeg føler meg dum? Litt noen ganger, men det er en del av de sommerfuglene man får i magen som gjør det spennende.

Hva som skjer hvis det ikke funker? Som nedturer ellers innen sex. Tragedie, frustrasjon eller latter. Hverken bedre eller verre enn andre flopper.

Skrevet

Begynner å bli litt off topic her, men siden vi allerede er der så vil jeg si:

Jeg var sammen med en kvinne som absolutt ville planlegge sex, og ha det som rutine, aldri turte å gjøre noe ekstra, aldri strippe, aldri kle seg i noe sexy undertøy, (bare sånt kjiipt til under 100 kr) jeg ville selv betale undertøy til henne men hun takket fint nei. Jeg ble rett og slett lei.

Det spiller ikke noen rolle hva du kler deg bare det er noe som passer for dere. Finn ut hva dere liker, og tørr å vise at du er kåt og har lyst av og til.

Jeg kjenner ikke den mann som ikke ville gitt positiv respons hvis dama/elskerinna overrasket med et frekt antrekk. Vi lever i 2006 det er ikke synd for kvinner å ha lyst. Mannen kommer jo hele tiden og viser at han har lyst, hvorfor kan ikke dere. Det ville vært veldig urettferdig hvis dere ikke fikk lov til det.

Jeg kjøper selv kun kvalitetsundertøy til meg selv, nesten bare mikrofiber i tøft mønster el farger. Jeg tror og håper at steinaldermannen med utvaskede truser uten strikk er forbi. (se bort for de over 50 da :)

Skrevet

Kjæresten min tenner veldig på lekkert undertøy, særlig sort med blonder... Til hverdags går jeg i vanlig, hvitt bommullsundertøy, men nå jeg er klar for litt ekstra action, tar jeg på noe jeg vet han liker. Hva han har på seg spiller ingen rolle for meg, da jeg ikke tenner noe mer eller mindre på ham om han har på seg boxer eller truse, men jeg blir veldig tent av å ta på meg noe som jeg vet tenner han. Han har andre ting som han gjør som gir meg ekstra tenning, man det inkluderer ikke klær for min del. Jeg liker dessuten veldig godt å bli befølt når jeg har på meg noe i latex, det er akkurat som om jeg får på meg et ekstra følsomt lag med hud! :sjarmor:

Skrevet
Jeg er kjempe fan av sexy undertøy til vanlig bruk jeg! Og ikke for noen sin skyld, jeg føler meg bare bedre når jeg vet jeg er kledd bra også nærmest huden.

Enig med du :Nikke:

Jeg trenger ikke ha på meg sexy undertøy fordi jeg ønsker å tenne eller tilfredsstille en mann. Men jeg føler meg rett og slett bedre om antrekket ser pent ut og sitter bra, og undertøy er jo en del av et antrekk mener jeg.

Men det er klart, man oppdager fort hvor uuuutrolig opphissa et mannfolk kan bli bare det blir snakk om stayup nettingstrømper. Så det hender seg titt og ofte jeg drar på meg en nattkjole i silke eller en nett liten truse etter kveldsdusjen :sjarmor:

Når det kommer til uniformer så er jeg nok ikke like dreven, og har aldri forsøkt. Men jeg har alltid vært ganske økonomisk bevisst når det gjelder klær og tror jeg ville følt det som rimelig bortkasta penger. En sykepleieruniform blir liksom brukt til kun et formål, der en sexy bh og hofteholdere gjør samme nytten.

Skrevet
Jeg er kjempe fan av sexy undertøy til vanlig bruk jeg! Og ikke for noen sin skyld, jeg føler meg bare bedre når jeg vet jeg er kledd bra også nærmest huden.

:Nikke:

Skrevet

Sexy undertøy er bra. Jeg har diverse undertøysett, med strømpeholdere, korsetter og noe lakk, samt sko og støvletter av den mer interessante typen.

Og jeg vet som et faktum at lakkjolen min funker særdeles bra på mannfolk :sjarmor:

Skrevet
Begynner å bli litt off topic her, men siden vi allerede er der så vil jeg si:

Jeg var sammen med en kvinne som absolutt ville planlegge sex, og ha det som rutine, aldri turte å gjøre noe ekstra, aldri strippe, aldri kle seg i noe sexy undertøy, (bare sånt kjiipt til under 100 kr) jeg ville selv betale undertøy til henne men hun takket fint nei. Jeg ble rett og slett lei.

Det spiller ikke noen rolle hva du kler deg bare det er noe som passer for dere. Finn ut hva dere liker, og tørr å vise at du er kåt og har lyst av og til.

Jeg kjenner ikke den mann som ikke ville gitt positiv respons hvis dama/elskerinna overrasket med et frekt antrekk. Vi lever i 2006 det er ikke synd for kvinner å ha lyst. Mannen kommer jo hele tiden og viser at han har lyst, hvorfor kan ikke dere. Det ville vært veldig urettferdig hvis dere ikke fikk lov til det.

Jeg kjøper selv kun kvalitetsundertøy til meg selv, nesten bare mikrofiber i tøft mønster el farger. Jeg tror og håper at steinaldermannen med utvaskede truser  uten strikk er forbi. (se bort for de over 50 da :)

Hm, jeg tror ikke alle menn har såkalt frekt antrekk som en favoritt. Jeg har hatt en mann som foretrakk "hvitt og uskyldig".

Men hvorfor skal vi kle oss ut og strippe hvis vi ikke føler oss vel med det? Du mener dere blir lei av oss, da? Det er ikke min erfaring. Jeg viser på andre måter at jeg er kåt enn ved å kle meg ut eller ta på meg "sexy undertøy" (type hofteholdere og korsett). Vi er jo forskjellige, og det blir for meg helt feil å bruke "frekke antrekk", jeg tenner ikke på det, jeg tenner på det mer subtile. Og jeg tror ikke noen mann ville tent på meg i et "frekt antrekk", det ville lyse utilpasshet av meg, og jeg hadde nok ikke vært kåt heller. Jeg tror menn også er mer forskjellig der enn som så. Ikke alle tenner direkte på klær av ymse slag, men selvsagt, de aller fleste liker nok pent undertøy, men jeg tror ikke alle mener det er en nødvendighet med "frekke greier" for at de ikke skal bli lei av kjæresten. Tror det er andre ting som i større grad gjør menn lei.

Men, som du sier, litt off topic.

Skrevet
Sexy undertøy er bra. Jeg har diverse undertøysett, med strømpeholdere, korsetter og noe lakk, samt sko og støvletter av den mer interessante typen.

Og jeg vet som et faktum at lakkjolen min funker særdeles bra på mannfolk  :sjarmor:

Høres bra ut. Jeg leter også etter den perfekte lakkkjolen. :)

Skrevet

Jeg liker å kle meg i både sexy blonde undertøy og i litt mere nasty slik som lakk og lær..

Min kjære elsker når jeg kler meg opp og det tenner meg voldsomt å vite at han blir kåt av det..

Føler meg også sexy når jeg har slikt på meg.... :sjarmor:

Skrevet
Høres bra ut. Jeg leter også etter den perfekte lakkkjolen.  :)

Jeg og.

Noen som vil anbefalle?

Skrevet

Jeg kjøpte min på Pandora's Closet i Tønsberg. De har mye fint på Manillusion i Oslo og. Begge steder har nettbutikk. Ellers sikler jeg over halvparten av det de selger på nettsidene til Fetish Fairy, men jeg må prøve før jeg kjøper så det får bli hvis jeg drar til London en gang og kan besøke butikken (Fairy Goth Mother).

Skrevet
De har mye fint på Manillusion i Oslo og.

Det kan jeg skrive under på. Og hun som jobber der er veldig flink og hjelpsom. Tror jeg kommer til å kjøpe min evt. lakkjole derfra.

Skrevet
Blir ikke det bare latterlig?

Jeg synes hovedpoenget med slike kostymer er at det er latterlig. Humor i sengen er bra :)

Skrevet

Må ta det med en klype salt, ja. F.eks fransk hushjelp eller sykepleierkostyme i lakk. Det er jo humor i det. :)

Gjest Tigerjente
Skrevet

Min kjære tenner veldig på strømpeholdere og korsett. Så innimellom tar jeg det på meg for han, og pynter meg for han, for når han så inderlig viser at han har lyst på meg, får det meg til å føle meg deilig.

Akkurat som når jeg pynter meg når jeg skal ut, og jeg får kommentarer... Jeg digger det!

• 3 uker senere...
Skrevet

Som man liker jeg godt at kona mi tar på seg noe søtt, pent eller sexy for min skyld.... Men jeg tenner kanskje mer på at hun føler seg sexy og liker å ta på seg noe pent. Jeg er ikke tilhenger av at man skal ta på seg ting man føler seg dum eller utilpass i, bare for å glede partneren sin. Jeg tror også dette har litt med forhold til seg selv og sin egen kropp. (Tenker ikke på trådstarter, men sånn generelt) Det er ikke lett å føle seg sexy og tiltrekkende for andre (både med og uten sexy undertøy) dersom man selv har et negativt forhold til sin egen kropp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...