Ania Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 For noen dager siden har vi besøkt søstra mi og mannen hennes som bor i Tricity, en vakker del av Polen. Anbefaler dere på det sterkeste å besøke plassen. Det er nydelig der, og forholdsvis billig. Her kan dere kikke på noen bilder og tips.
Thomasine Skrevet 6. januar 2007 #2 Skrevet 6. januar 2007 Ser flott ut!! Vet du om det er noe barnevennlig i nærheten? Da tenker jeg på lekeland, vannparker o.l? Vi tenker på å reise til Polen til sommeren- på familieferie.
*Annie* Skrevet 7. januar 2007 #3 Skrevet 7. januar 2007 Dit skal vi i sommer! :-D Mener jeg har lest at de har aquapark i nærheten (om ikke akkurat i Sopot, så iallefall i området). Ellers er det mange som tilby ridning, leie av sykler osv.
ToveM Skrevet 13. januar 2007 #4 Skrevet 13. januar 2007 Nå er det omtrent 30 år siden jeg var på de kanter, men moloen kjente jeg igjen, har gått en del og svermet på den en sommer for maaange år siden, og det er en nydelig el av Polen Gdansk er en flott by. Selv bodde vi i Gdynia når vi var der, far min var der nede og bygget båter...men det var i ungdommen, skulle gjerne hatt en tur der igjen
Gjest King James Skrevet 13. januar 2007 #5 Skrevet 13. januar 2007 jeg har vært der. Men personlig synes jeg Krakow er finere
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå