Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2006 #1 Skrevet 7. desember 2006 Ja til kvinner med former! nå er det in å ha litt former igjen, og div. hollywood stjerner som så ut som skjeletter med kjole og solbriller, har endelig fått litt kjøtt på beina, det er ikke mange gutter som liker syltynne jenter, det er i hvertfall helt sikkert, så alle dere som sliter med spiseproblem: spis og kos deg! det er sexy og feminint med kjøtt på beina! Victoria Beckham ser jo ut som hun har stått opp fra en grav, hun ser bare helt latterlig tynn ut!
Gjest Pax Skrevet 7. desember 2006 #2 Skrevet 7. desember 2006 Ja til alle mulige former, både tynn og tykk.
Wildy Skrevet 7. desember 2006 #3 Skrevet 7. desember 2006 Ja til til kvinner som trives med seg selv, har et godt forholdt til kroppen sin og som tar vare på helsen sin.
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #4 Skrevet 7. desember 2006 det er ikke mange gutter som liker syltynne jenter, det er i hvertfall helt sikkert, så alle dere som sliter med spiseproblem: spis og kos deg! det er sexy og feminint med kjøtt på beina! Jeg skjønner at du mener det godt, men jeg skjønner også at du ikke aner mye om spiseforstyrrelser. Kommentarer som dette undervurderer en meget komplisert tilstand, og det er faktisk ganske farlig.
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2006 #5 Skrevet 7. desember 2006 Hallo? jeg har jo hatt sykdommen selv! personer med slike forstyrrelser trenger å høre slike ting! uansett hvor tynn jeg ble, så jeg på meg selv som en flodhest, og det er viktig å si til dem at faktisk victoria Beckham er unormalt tynn, ikke pen og tynn!
Sin Skrevet 7. desember 2006 #6 Skrevet 7. desember 2006 Er det din oppgave å fortelle dem som er naturlig tynne at det er stygt og at nesten ingen gutter liker dem?
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2006 #7 Skrevet 7. desember 2006 Det er ikke min oppgave nei, men gutter ser jo på mere enn kropp, de kan bli glade i dem som er tynne også, men gutter liker jo kjøtt å ta på da!
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2006 #8 Skrevet 7. desember 2006 Mitt svar ble gitt til personer som er unormalt tynne og som tror de er vakre med de tynne formene sine, vi andre naturlige tynne har jo innsett det at vi blir vakrere med ett par kilo for mye enn for lite.....
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #9 Skrevet 7. desember 2006 Hallo? jeg har jo hatt sykdommen selv! personer med slike forstyrrelser trenger å høre slike ting! uansett hvor tynn jeg ble, så jeg på meg selv som en flodhest, og det er viktig å si til dem at faktisk victoria Beckham er unormalt tynn, ikke pen og tynn! ← Jeg har også hatt spisevegring, men verken gutter eller Victoria Beckham hadde noen innvirkning på tilstanden min. Men for all del, hvis det treffer noen er det jo bare fint. Min erfaring er likevel at anorektikere ser omtrent like langt som sin egen navle, på grunn av sykdommen, så et klapp på skuldra om hva gutta liker, høres ganske lettvint ut...
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2006 #10 Skrevet 7. desember 2006 Uansett så sier du jo at tynne personer ikke er pene. Synd for beinrangel meg da.
Majabeth Skrevet 7. desember 2006 #11 Skrevet 7. desember 2006 Nå skal det sies at jeg har former ja! Men selv om jeg har mye former så er jeg fornøyd med kroppen min, jeg. I helga var jeg på julebord, og syntes selv jeg var utrolig sexy med utringa kjole og greier. Der møter jeg en gammel bekjent (som er lege) av det frittalende slaget. Vi hadde ikke møttes på noen år (og to barnefødsler). Det første hun sier til meg er: "Utrolig som du har lagt på deg siden sist! Her var det litt for mye av det meste!" Jeg var rask og svarte at "Joda, det er fint at noen har former..." Hun er lang og tynn...Heldigvis er ikke jeg av de som tar alt slikt til meg, for ellers hadde jeg fått problemer tror jeg. Det som sjokkerte meg mest er at det var en lege som sa det. Og selv om jeg har litt å ta av, så er jeg ikke feit. Men akkurat det kommer vel kanskje an på øynene som ser...
Gjest Ferskvannsblekksprut Skrevet 7. desember 2006 #12 Skrevet 7. desember 2006 Så lenge det er timeglassform er en damekropp fin, tjukk eller tynn. Og den trenger ikke være så definert heller. DVS at alle kropper er fine. Trådstarter går langt over streken med den spiseforstyrrelse-kommentaren sin. Har selv vært innom det i flere år og er av og på det. Skal vi som sliter med det for det første føle seg feit, og neste øyeblikk føle oss som en ekkel tannpirker? Nei, takke seg til å spise det en føler for, men samtidig passe på kroppen sin. Forresten, hva mener folket om kvinner som har helt smale hofter og ingen hofter, men en diger hengemage? Har hun vakre hofter? Hun er jo mye å ta i, mye kjøtt. Her vil mest sannsynligvis svaret være nei. Selv om svaret burde være "jeg passer mine egne saker og holder kjeft om andres kropp" rotete innlegg, men jeg blir gal av alt kroppshysteriet.
Gjest Maksprell Skrevet 7. desember 2006 #13 Skrevet 7. desember 2006 At en viss type kroppsfigur er in synes nå jeg er bare tåpelig...og det hjelper ikke så mye på selvtilliten til enkelte. Nå er det in å ha former liksom..hva er det for noe å si? Jeg eier ikke former i det hele tatt!har rosinmugger og er tynn som en strek. Men det er nå bare sånn jeg er.. Det som derimot er in ang kropp er at man føler seg vel uansett størrelse,lengde og farge på den
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 7. desember 2006 #14 Skrevet 7. desember 2006 Hva gutter liker er meg knekkende likegyldig. Hvorfor tror menn at kvinner ser ut som de gjør kun for å glede dem? Så lenge man er frisk og sunn og i god form, så spiller det ingen rolle om man veier 55 eller 75 kg.
Lipstick Skrevet 7. desember 2006 #15 Skrevet 7. desember 2006 Hva gutter liker er meg knekkende likegyldig. Hvorfor tror menn at kvinner ser ut som de gjør kun for å glede dem? Så lenge man er frisk og sunn og i god form, så spiller det ingen rolle om man veier 55 eller 75 kg. ← Enig med deg
Gjest gjesta Skrevet 7. desember 2006 #16 Skrevet 7. desember 2006 (endret) Det er ikke min oppgave nei, men gutter ser jo på mere enn kropp, de kan bli glade i dem som er tynne også, men gutter liker jo kjøtt å ta på da! ← Jasså, merkelig at jeg med min naturlige tannpirkerkropp får masse oppmerksomhet på byen da, lenge før de rekker å bli glad i personligheten min. Sier som Greensky: Ja til alle kropper! Endret 7. desember 2006 av Zari
Gjest Gjest Skrevet 7. desember 2006 #17 Skrevet 7. desember 2006 ja, men da har du sikkert en fin kropp også, som gutta liker, selv om du er tynn
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå