Gå til innhold

Linn3c

Linn3c

Anbefalte innlegg

Du kan få føde idag altså, veldig fin dag å ha bursdag på! En av mine bestevenninner har bursdag i dag så denne dagen er en super bra føde dag! :fnise:

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Annonse

Tilbake frå leikeplassen med eit barn i og eit barn utanfor magen. No skal han utanfor få seg litt mat og eit bad og så skal han i seng. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er alle engasjerte. Mannen lurer, og jeg svarerham utfra dine oppdateringer.

Og nå snakket jeg med mamma på telefonen nettopp, og hun spurte: Er det kommet baby? Det er nok ikke min baby hun lurer på nei... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, skikkelig vond kynnar med nedpress og murring i ryggen akkurat no.. *puh*

Beklagar at eg ikkje fekk deg med i tippinga Trulselinemor, eg skal oppdatera og ta deg med no :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er alle engasjerte. Mannen lurer, og jeg svarerham utfra dine oppdateringer.

Og nå snakket jeg med mamma på telefonen nettopp, og hun spurte: Er det kommet baby? Det er nok ikke min baby hun lurer på nei... :ler:

'

Dere kjenner hverandre eller? hehe siden alle er så engasjert... hihi

Har du kjendte noe vondter da?

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert tippeliste:

Ballerina: 2. mai

Amused: 7. mai

Monja: 7. mai

Linn3c: 8. mai

Ballerina: 9. mai

liv: 10. mai

Reka: 10. mai

Saeria: 10. mai

Malama: 10. mai

linky: 11. mai

EL-termin: 12. mai

Glossy: 12. mai

Jente79: 12. mai

UL-termin: 12. mai

Epona: 13. mai

Saeria: 13. mai

Trulselinemor: 16. mai

Linn3c: 17. mai

La Traviata: 18. mai

DaMitT: 21. mai, etter å ha ombestemt seg frå 14. og 11. - Han vil ha bryllupsdagspresang... :fnise:

Fleire som vil tippe? :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Uff, skikkelig vond kynnar med nedpress og murring i ryggen akkurat no.. *puh*

Beklagar at eg ikkje fekk deg med i tippinga Trulselinemor, eg skal oppdatera og ta deg med no :)

:hoppe: :hoppe: Hurra for vondter :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, takk for hopping Felicity! :fnise:

Vondtane kjem og går.. Hadde maserier stort sett heile natta, men uregelmessige både i lengde, tettleik og styrke. Så det enda med at eg sovna innimellom når det var milde vondtar og våkna av sterke vondtar.

Har hatt nokre kynnarar i løpet av dagen også, men ikkje så vondt at eg har lidd særleg av det. Har vore mamma til H likevel, både med gåtur langs vatnet og mata endene og så var me på leikeplassen eit par timar etter soving og middag. Ein kjempekoseleg dag, sjølv om det er litt rart at både EL og UL-termin er i dag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

'

Dere kjenner hverandre eller? hehe siden alle er så engasjert... hihi

Har du kjendte noe vondter da?

Klem

Altså, jeg kjenner Linn3c fordi min mann kjente Linn3c sin mann før jeg traff ham. Så han er selvsagt engsjert av samme grunn som meg. Men mamma, hun har vel aldri møtt Linn3c og mannen, siden de dessverre ikke kunne komme i bryllupet vårt, men engasjert er hun likevel. Mamma ER en engasjert person da, og babyer opptar henne veldig for tida... :ler: Også synes hun det er kjekt/gøy at jeg kjenner noen her i byen som skal ha baby, nå som jeg skal ha baby, siden hun, og resten av familien min er 35 mil unna. Lillegutten min, og lillejenta til Linn3c kan jo bli lekekamerater :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og hurra for vonder ja, med litt :hoppe: Jeg hopper nok bare KG-hopp føler meg ikke helt hendt til relle hopp, men det er vel greit? Håper de begynner å funke litt da, regelmessige og med effekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...