Gjest Reka Skrevet 12. mai 2008 #1701 Del Skrevet 12. mai 2008 Du kan få føde idag altså, veldig fin dag å ha bursdag på! En av mine bestevenninner har bursdag i dag så denne dagen er en super bra føde dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #1702 Del Skrevet 12. mai 2008 Ingen føding enno, ha tolmod jenter! Me går på leikeplassen no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. mai 2008 #1703 Del Skrevet 12. mai 2008 Kose dere med lek. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. mai 2008 #1704 Del Skrevet 12. mai 2008 Kanskje du føder i en sklie Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. mai 2008 #1705 Del Skrevet 12. mai 2008 La oss håpe hun får såpass tid på å kjenner veer, at hun faktisk rekker frem til føden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Reka Skrevet 12. mai 2008 #1706 Del Skrevet 12. mai 2008 Joa, kan kanskje være greit Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 12. mai 2008 #1707 Del Skrevet 12. mai 2008 ikke hørt noe så da er de nok et eller annet sted og koser seg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. mai 2008 #1708 Del Skrevet 12. mai 2008 Jeg vil tørre å påstå det, ja. Ikke det at jeg har noen som helst erfaring med å føde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #1709 Del Skrevet 12. mai 2008 Tilbake frå leikeplassen med eit barn i og eit barn utanfor magen. No skal han utanfor få seg litt mat og eit bad og så skal han i seng. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Trulselinemor Skrevet 12. mai 2008 #1710 Del Skrevet 12. mai 2008 I går tippet jeg 16 mai og jeg tror fortsatt at det blir dagen til veslejenta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 12. mai 2008 #1711 Del Skrevet 12. mai 2008 Her er alle engasjerte. Mannen lurer, og jeg svarerham utfra dine oppdateringer. Og nå snakket jeg med mamma på telefonen nettopp, og hun spurte: Er det kommet baby? Det er nok ikke min baby hun lurer på nei... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 12. mai 2008 #1712 Del Skrevet 12. mai 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 12. mai 2008 #1713 Del Skrevet 12. mai 2008 Så du er her enda ja. Måtte jo innom å sjekke ståa. Kanskje det blir nasjonaldagsbarn på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #1714 Del Skrevet 12. mai 2008 Uff, skikkelig vond kynnar med nedpress og murring i ryggen akkurat no.. *puh* Beklagar at eg ikkje fekk deg med i tippinga Trulselinemor, eg skal oppdatera og ta deg med no Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 12. mai 2008 #1715 Del Skrevet 12. mai 2008 Her er alle engasjerte. Mannen lurer, og jeg svarerham utfra dine oppdateringer. Og nå snakket jeg med mamma på telefonen nettopp, og hun spurte: Er det kommet baby? Det er nok ikke min baby hun lurer på nei... ' Dere kjenner hverandre eller? hehe siden alle er så engasjert... hihi Har du kjendte noe vondter da? Klem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #1716 Del Skrevet 12. mai 2008 Oppdatert tippeliste: Ballerina: 2. mai Amused: 7. mai Monja: 7. mai Linn3c: 8. mai Ballerina: 9. mai liv: 10. mai Reka: 10. mai Saeria: 10. mai Malama: 10. mai linky: 11. mai EL-termin: 12. mai Glossy: 12. mai Jente79: 12. mai UL-termin: 12. mai Epona: 13. mai Saeria: 13. mai Trulselinemor: 16. mai Linn3c: 17. mai La Traviata: 18. mai DaMitT: 21. mai, etter å ha ombestemt seg frå 14. og 11. - Han vil ha bryllupsdagspresang... *** Fleire som vil tippe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Felicity Skrevet 12. mai 2008 #1717 Del Skrevet 12. mai 2008 Uff, skikkelig vond kynnar med nedpress og murring i ryggen akkurat no.. *puh* Beklagar at eg ikkje fekk deg med i tippinga Trulselinemor, eg skal oppdatera og ta deg med no :hoppe: Hurra for vondter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. mai 2008 Forfatter #1718 Del Skrevet 12. mai 2008 Hehe, takk for hopping Felicity! Vondtane kjem og går.. Hadde maserier stort sett heile natta, men uregelmessige både i lengde, tettleik og styrke. Så det enda med at eg sovna innimellom når det var milde vondtar og våkna av sterke vondtar. Har hatt nokre kynnarar i løpet av dagen også, men ikkje så vondt at eg har lidd særleg av det. Har vore mamma til H likevel, både med gåtur langs vatnet og mata endene og så var me på leikeplassen eit par timar etter soving og middag. Ein kjempekoseleg dag, sjølv om det er litt rart at både EL og UL-termin er i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 12. mai 2008 #1719 Del Skrevet 12. mai 2008 ' Dere kjenner hverandre eller? hehe siden alle er så engasjert... hihi Har du kjendte noe vondter da? Klem Altså, jeg kjenner Linn3c fordi min mann kjente Linn3c sin mann før jeg traff ham. Så han er selvsagt engsjert av samme grunn som meg. Men mamma, hun har vel aldri møtt Linn3c og mannen, siden de dessverre ikke kunne komme i bryllupet vårt, men engasjert er hun likevel. Mamma ER en engasjert person da, og babyer opptar henne veldig for tida... Også synes hun det er kjekt/gøy at jeg kjenner noen her i byen som skal ha baby, nå som jeg skal ha baby, siden hun, og resten av familien min er 35 mil unna. Lillegutten min, og lillejenta til Linn3c kan jo bli lekekamerater Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 12. mai 2008 #1720 Del Skrevet 12. mai 2008 Og hurra for vonder ja, med litt Jeg hopper nok bare KG-hopp føler meg ikke helt hendt til relle hopp, men det er vel greit? Håper de begynner å funke litt da, regelmessige og med effekt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå