Gå til innhold

Linn3c

Linn3c

Anbefalte innlegg

Hehe, ikkje heilt rett program for meg i dag, kjenner eg. Trur det er nok med min eigen nært foreståande fødsel..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Merkeleg, det kom visst to gongar det innlegget der..

Jaja..

Vurderar å krypa til køys...

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sove godt, ny fødemulighet i morgen...

Med slike planer på "dagens liste" dag etter dag, er nok ikke dette den rette helga å invitere på besøk med eller uten brettspill. Men om du skulle kjede deg veldig, så tror jeg ikke vi har noe planlagt i helga (definert som fredag ettermiddag til mandag kveld, siden det er pinse) Men, det har jo du da... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for gonatta-ønskjer. Har nett tatt meg ein deilig dusj og så har eg lagt på plass litt kle og lagt på tisselaken på senga mi.

Hadde vore koseleg med brettspel-kveld Malama! Har ein halvvegs avtale med silvius til helga også, hugsar ikkje heilt kva den var, men skal sjekka opp i det. Eg tørr liksom ikkje heilt å gjera heilt sikre avtalar no så nær termin, sidan H kom såpass presis som han gjorde... :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, har veldig forståelse for at du ikke vil legge så forpliktende avtaler. Vi kan ta en dag om gangen, og først se om du får bruk for det lakenet i natt, i så fall er det neppe aktuelt med så mye planer for helga :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, lat oss ta ein dag om gongen, så får me sjå til helga! :Nikke:

No skal eg lalla! Natta! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei!

Då var mann og son avgarde. Eg sit att med frukosten min. :)

Det luktar kattepiss i heile huset i dag, eg må finna kjelda i løpet av formiddagen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen :)

Ikke en helt koselig lukt å våkne til da, håper du finner den fort og får fiksa det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mannen bytta kattesanden i går, så at lukta er her framleis er rart. Pleier å forsvinna rimeleg kjapt etter bytte. Og det var på soverommet eg kjende det først og sterkast. Då eg kom ut i gongen var lukta nesten vekk, men så kom ho tilbake i stova.. Snodig..

*på jakt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen! :goodbye:

Du er innom og sjekker om det har kommet noen baby i dag også? :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oppdatert tippeliste:

Ballerina: 2. mai

Amused: 7. mai

Monja: 7. mai

Linn3c: 8. mai

Ballerina: 9. mai

Saeria: 10. mai

Malama: 10. mai

linky: 11. mai

EL-termin: 12. mai

Jente79: 12. mai

UL-termin: 12. mai

DaMitT: 21. mai, etter å ha ombestemt seg frå 14. og 11. - Han vil ha bryllupsdagspresang... :fnise:

Beklagar Amused og Monja, ingen baby enno... Og det ser dårleg ut for at eg vinn tippekonkurransen sjølv, gitt...

Fleire som vil tippe? :hoppe:

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jeg tipper 12. mai jeg :-D

Uff, får håpe du finner kilden til lukta snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tippelista er oppdatert, har tatt med termindato, noko som kanskje har noko å sei.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...