Gå til innhold

Linn3c

Linn3c

Anbefalte innlegg

Åh,no berre MÅTTE eg innom for å sjekka om eg har født enno......! :skratte:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Eg har sove i nesten tre timar og slumra litt etterpå, før eg stod opp og merka murringar og kynnarar.. Så eg lurer på om eg skal vaska vindauga mine, det var det eg haldt på med den dagen fødselen til H starta... :humre:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan få vaske mine vinduer etterpå, dersom det ikke hjelper. De trenger sikkert det. (og de trenger det sikkert igjen innen min baby skal ut, så jeg kan heller gjøre det da :ler: )

Spennende nå, med baby "nårsomhelst" snart... det kribler i magen min... og det er jo ikke min baby!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vinduene her må og vaskes - innen utflytting men du får vel ikke lov å komme flygende nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UVI-mistanke er så og sei borte.. :)

Så bra. :)

Ingen tegn til baby enda? Kanskje det hjelper å hoppe tau eller noe? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Reka
God morgon Saeria og Reka!

Ikkje sant det er greit å ha ein plass å sjekke? Går jo for eksempel ikkje an å sjå seg i speglet... :lol:

Nei det går hvertfall ikke ann! :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så du er oppe alt altså liv? :ler:

Du var no seint i seng, i alle fall. Drive å vekke meg med sms midt på natta på den måten. :sur::ler2::kyss:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vakke meningen å vekke deg da! Men jeg lærer jo aldri å legge meg, marken våknet 5:59!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, det er tidlig! :Gjesp:

Mannen sin plan var at H skulle få sova til han våkna i dag, dvs bli heima frå bhg, og sova ut. Men når han våkna fem over sju, stressa me masse-masse og fekk dei ut dørene før halv åtte likevel. Er jo ikkje ønskjesituasjonen min å gå i fødsel med vesle-skjønn her heima, liksom...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Pft, å stå opp i sekstiden er da hverdagskost. (Jeg må i hvert fall opp i sekstiden, siden jeg går hjemmefra i sjutiden).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det blir nok kvardagskost her også etter fødselen, om jenta er lik på bror sin. Då han var nyfødd var det morgon mellom halv fem og halv seks. Så det er berre å læra seg å legga seg tidleg for min del... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, satsar på det! I starten er me jo så gira på adrenalin at me treng jo knapt søvn, det blir dagane etter at me er komt ut av "bobla" sopm blir spennande! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...