Linn3c Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #1501 Del Skrevet 2. mai 2008 Lista mi for 2. mai: * føde... * sova * ta utav oppvaskemaskina * setje inn nytt * setja på ny klesvask * bytte sengkle * rydda litt sånn generelt -> nede (gong, soverom, vaskerom) -> kjøkken -> stova -> soverom -> bad * leggja saman kle * leggja på plass kle * støvsuga * vaska golv * vaska vindauge * tørka støv * laga middag * vatna blomar Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 2. mai 2008 #1502 Del Skrevet 2. mai 2008 Det er vel berre sex som har vitskapleg bevist effekt på fødselsigongsetting, og det skal eg heller prøva å unngå å ha på stovebordet dåkas. Hvis det skal gjøres på et bord så kanskje bedre å bruke sitt eget iallfall Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 2. mai 2008 #1503 Del Skrevet 2. mai 2008 Bra du har satt å føde på dagens liste Tror du føder på en fredag jeg altså... får prøve oss med 9. da om ikke noe skjer i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #1504 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Hvis det skal gjøres på et bord så kanskje bedre å bruke sitt eget iallfall Ja, ikkje sant? Men sånn bekken-messig trur eg at eg lyt unngå så harde overflater, så eg klarar å gå etterpå... Endret 2. mai 2008 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #1505 Del Skrevet 2. mai 2008 Bra du har satt å føde på dagens liste Tror du føder på en fredag jeg altså... får prøve oss med 9. da om ikke noe skjer i dag Hadde igrunn vore greit å fødd på ein fredag, eller laurdag som sist, for då får mannen litt meir utav dei to første perm-vekene... *ego* Men sånn elles trur eg det enklaste hadde vore om fødselen hadde starta natt til torsdag, så hadde me fått levert H i barnehagen før me drog på klinikken. Og så blitt ferdig med fødselen i løpet av torsdagen, så H kunne ha blitt henta i bhg av besteforeldra og kjørt til klinikken. Og så kunne H og pappaen enten gått på jobb og bhg på fredagen eller kost seg heima. Før eg og Knøttet kom heim på laurdag/søndag.. Synd ein ikkje kan planlegga ein fødsel skal setja i gong og bli ferdig.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #1506 Del Skrevet 2. mai 2008 (endret) Lista mi for 2. mai: * føde... * sova * ta utav oppvaskemaskina * setje inn nytt * setja på ny klesvask * bytte sengkle * rydda litt sånn generelt -> nede (gong, soverom, vaskerom) -> kjøkken -> stova -> soverom -> bad * leggja saman kle * leggja på plass kle * støvsuga * vaska golv * vaska vindauge * tørka støv * laga middag * vatna blomar * sy MT Endret 2. mai 2008 av Linn3c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 2. mai 2008 #1507 Del Skrevet 2. mai 2008 Og hvordan skal vi tolke det gliset, tro? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Glossy Skrevet 2. mai 2008 #1508 Del Skrevet 2. mai 2008 Nærmer seg meg stormskritt no!! Kjempe spennende. Prøver å komme innom hver dag for å holde meg oppdatert Masse lykke til!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 2. mai 2008 Forfatter #1509 Del Skrevet 2. mai 2008 Sliten. Legg meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 2. mai 2008 #1510 Del Skrevet 2. mai 2008 Sove godt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #1511 Del Skrevet 3. mai 2008 Lang og tung natt med masse maserier. Har sove ganske dårleg. Begynte å lura på om det var fødselen som var i gong, men så sovna eg, og det skal ein jo ikkje klara om ein har gode rier, så eg har konkludert med at det var nok berre maserier. Men kjenner dei litt i dag også, så eg trur nok det er best å halda seg heima i dag, Malama, beklagar. Eg har visst lagt mobilen i bilen, så eg håpar det er greitt nok med ei melding her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 3. mai 2008 #1512 Del Skrevet 3. mai 2008 Det er helt ok det, vi kan spise pizza og se fotballkamp selv vi. Håper det blir mer effekt av dem da, ikke bare maserier, slik at du slipper å bli helt utslitt før det kommer i gang. Skjønner at du vil være hjemme hos deg selv da ja, det er helt ok det. Vi snakkes en annen gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. mai 2008 #1513 Del Skrevet 3. mai 2008 Så spennende med maserier da..Håper de blir ordentlige snart da, og at livet med to utenfor magen kan begynne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 3. mai 2008 #1514 Del Skrevet 3. mai 2008 Men du, det er ikke "lov" å skrive at du lurte på om fødselen var i gang, men fastslo at det var maserier, men at du kjenner dem i dag også, og så bli borte i mange timer... Ikke når du allerede har fortalt at du har hatt "mensmurringer" i en ukes tid, og er dagsventende, og åpenbart kroppen din jobber med forberdelser til lillesøsters ankomst, da må du i det minste logge inn her og fortelle hva som skjer vet du... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 3. mai 2008 #1515 Del Skrevet 3. mai 2008 Men du, det er ikke "lov" å skrive at du lurte på om fødselen var i gang, men fastslo at det var maserier, men at du kjenner dem i dag også, og så bli borte i mange timer... Ikke når du allerede har fortalt at du har hatt "mensmurringer" i en ukes tid, og er dagsventende, og åpenbart kroppen din jobber med forberdelser til lillesøsters ankomst, da må du i det minste logge inn her og fortelle hva som skjer vet du... Det er helt sant det, Malama!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 3. mai 2008 #1516 Del Skrevet 3. mai 2008 De er ute og koser seg og rydder! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #1517 Del Skrevet 3. mai 2008 Eg er her, og har framleis veslesøster på innsida. But not for long... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 3. mai 2008 #1518 Del Skrevet 3. mai 2008 No på gang?!? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. mai 2008 Forfatter #1519 Del Skrevet 3. mai 2008 Neida, men eg giddar no ikkje å vera den første kvinna i verda som går gravid for evig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ballerina Skrevet 3. mai 2008 #1520 Del Skrevet 3. mai 2008 Neida, men eg giddar no ikkje å vera den første kvinna i verda som går gravid for evig. Nei, det hørtes kjedelig ut det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå