Gå til innhold

Linn3c

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Kjekt med konfirmasjon då! :)

Her var det dåp veggivegg i dag. Dei veks så fort desse små! Og om berre 4 mnd er det vår tur! :overrasket:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, kom visst to gongar det... Jaja, får heller fortelja at eg har hatt murringar og greier i både rygg og mage stort sett heile helga.. ;)

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm, dato må jeg tippe, men må tenke litt på det, over natta?

Men du, på tide du får sydd den jentefaga meitaien nå, så hun skjønner at det er ok å komme ut ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, men me har jo tre meitaiar frå før.... I tillegg har me ei lommeslynge, ei ringslynge og så låner eg eit elastisk sjal av liv, så å bæra henne blir ikkje noko problem. :fnise:

Men planen er å få sydd Mt'en ferdig snart, ja. Eg er jo godt i gong, berre tok meg ein god pause frå det heile... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå er det ikke lenge til lillesøster kommer ut, og gjør dere til tobarnsforeldre, og H til storebror.

Jeg har jo fortsatt denne vesle, blå jakka liggende hjemme... I kveld får vi visst besøk av noen slektninger av mannen som skal en snartur til Bergen for å se på en bil, de drar igjen i morgen. Resten av uka har jeg i alle fall ikke skrevet opp noen planer. Ryggen til min mann begynner å bli bedre også, så om utviklingen der ikke snur, så er vi sikkert relativt ledige denne uka...

Og så var det tippedato da. Jeg tror... jeg tror jeg sikter på 10. mai

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, me har vel ikkje stort andre planar enn føding for tida, så de er velkomne når det måtte vera! ;) Du får jo beskjed om eg plutseleg er dratt på KK... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så var det den lista då...

To do i dag:

* sova :Nikke::ler:

* ta utav oppvaskemaskina :Nikke:

* setje inn nytt :Nikke:

* setja på ny klesvask :Nikke:

* bytte sengkle hos H

* rydda litt sånn generelt

-> nede (gong, soverom, vaskerom) :Nikke:

-> kjøkken :Nikke:

-> stova :Nikke:

-> soverom

-> bad :Nikke:

* leggja saman kle

* leggja på plass kle

* støvsuga

* vaska golv

* vaska vindauge

* tørka støv

* laga middag

Urk, lang liste, og doven Linn3c....Ingen god kombo.. Men får sjå kva som blir gjort, blir alltid litt motivert av å ha liste :)

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har plukka ut alt det som ei jente kan bruka av kleda etter H, der er MASSE, og eg er ikkje særleg kresen på kva jenter kan bruka. Både mørkeblått, grønt og brunt er heilt kurante fargar til ei jente, spør du meg. Men det kan jo hende at ho ikkje kler dei fargane, eller at eg endrar meining etterkvart. :sjenert:

Men eg har vore heime på loftet hos foreldra mine og henta masse kle etter meg og systra mi, så ho har masse kle. :)

Høres bra ut.

Jeg er definitivt ikke opptatt av såkalte gutte- og jentefarger. Synes det er litt kunstig. (Rosa ville jeg ikke hatt til ungen min uansett kjønn, haha). Blått, grønt, brunt, rødt, lilla... - kjempefine farger til ALLE babyer. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgon! :)

Godt at det er fleire enn meg som syns at småjenter kan kleast opp i anna enn kun rosa. :klemmer:

Eg har fått gutane ut av huset og rydda masse allereie før frukost. Guri, så godt det var å få alle dei tørre kleda inn i skap og ned i skuffer! :)

Så eg kan kryssa av masse på fine lista mi allereie før dagen er skikkeleg igong! ;)

Planen for dagen er vel omlag som vanleg, sova, rydda, komma ein dag nærare fødsel.

Kan vera med skal ein tur til oldeforeldra til H, mannen skulle ringa og høyra koss formen til bestefaren er sånn i lunsjtida. Så då får eg vita om eg skal ta bussen dit etter henting i barnehagen eller om eg skal heim og laga ferdig middagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lista mi:

* sova

* bytte sengkle hos H

* rydda litt sånn generelt

-> soverom :Nikke:

-> bad

* leggja saman kle :Nikke:

* leggja på plass kle :Nikke:

* støvsuga

* vaska golv

* vaska vindauge

* tørka støv

* laga middag

* vatna blomar :Nikke:

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Det var fin liste. Altså, mange nikkende ansikter, du har vært flink du!

Tusen takk! :sjenert:

Lista mi:

* sova :Nikke::ler:

* bytte sengkle hos H

* rydda litt sånn generelt :Nikke:

-> soverom :Nikke:

-> bad :Nikke:

* leggja saman kle :Nikke:

* leggja på plass kle :Nikke:

* støvsuga

* vaska golv

* vaska vindauge

* tørka støv

* laga middag - utgår pga tur til oldeforeldra til H

* vatna blomar :Nikke:

No må eg pakka litt nattstell-ting til H, me skal til oldeforeldra hans etter henting i bhg, så då tek me med pysj og tannkost og gjer nattstellet der og dreg heim ved leggetid. :)

Fristar litt å støvsuga og vaska golva like før eg går, så får eg kanskje litt effektivitet i murringane mine... :Hehe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du vil ha effektivitet i murringene allerede, så kommer jo jeg til å ha tippet helt feil...

Men du, har dere noen planer i morgen? Mannen mente vi kunne kombinere tilbakelevering av den søte blå jakka med en fotballkamp som visstnok er på tv i morgen, dersom dere er hjemme og skal se den da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...