Gå til innhold

Linn3c

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja, sa det nett til mannen, at om eg går over termindato denne gongen, blir det komler til middag kvar dag. :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huskeliste til turen:

Diverse:

(Dyne - tar med om det blir plass i vogna)

Vogn + lammeskinn, pose, regntrekk og seat-insert

Pc

Strikketøy

Friis-veska mi

Stoff

Mei Tai

Videokamera

Til H:

Solbriller

Bukser

Gensrar

Bodyar

Strømpebukser

Sokkar

Tøflar

Lue

Jakke

Hals

Vottar

Sko

Parkdress(? - Hadde du dress liv?)

Til mannen:

Bukser

Gensrar

Skjorter

Sokkar

Bokserar

T-skjorter

Til meg:

Bukser

Gensrar

Singlettar

Truser

BHar

Sokkar

Ullundertøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må berre bli enig med meg sjølv kor mykje av kvart eg treng og finna det fram og pakka det ned.

Men først skal eg ta meg ein lur, kjenner eg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sove godt. ;)

Drømte forresten om deg i natt. Dvs. jeg drømte at jeg var gravid og hadde fått en bitteliten kul på magen. Magen skulle selvfølgelig dokumenteres med bilder og i det kameraet kom frem gikk det opp for meg at jeg måtte innom dagboka di for å fortelle om graviditeten.

Skjønte ingenting når jeg våkna. Gravid? Må innom Linn3c for å fortelle? Det gikk et lite halvminutt før jeg skjønte at jeg ikke var, eller får lov til å bli gravid. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Komle (elle potetball som jeg kaller det da) som fødemat? Vel og merke like jeg egneltig ikke lage det i august forid jeg synes det er for tung mat til sommerdager, men... muligens verd å revurdere... :ler:

Håper dere får en fin påsketur :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huskeliste til turen:

Diverse:

Vogn + lammeskinn, pose, regntrekk og seat-insert Jeg har en voksipose da

Pc

Strikketøy (får du aldri tid til)

Friis-veska mi

Stoff

Mei Tai

Videokamera

Til H:

Solbriller

Bukser Har et par stykker her

Gensrar

Bodyar Kan han bruke 86 (som sikkert har krympa litt så har jeg en hel bærepose med bare bodyer

Strømpebukser

Sokkar

Tøflar

Lue

Jakke

Hals

Vottar

Sko

Parkdress(? - Hadde du dress liv?) Har :)

Til mannen:

Bukser

Gensrar

Skjorter

Sokkar

Bokserar

T-skjorter

Til meg:

Bukser

Gensrar

Singlettar

Truser

BHar

Sokkar

Ullundertøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huskeliste til turen:

Diverse:

Vogn + lammeskinn, pose, regntrekk og seat-insert

Jeg har en voksipose da
- Treng du ikkje den sjølv?

Pc

Strikketøy

(får du aldri tid til)
- Me tar berre med den eine pc'en, og R snakka om å opne WoW-kontoen igjen for påska... ;)

Friis-veska mi

Stoff

Mei Tai

Videokamera

Til H:

Solbriller

Bukser

Har et par stykker her
- Då tar eg ikkje med så mange

Gensrar

Bodyar

Kan han bruke 86 (som sikkert har krympa litt så har jeg en hel bærepose med bare bodyer
- Tenkte ullbodyar egentlig. Du snakka jo om snø og greier...

Strømpebukser

Sokkar

Tøflar

Lue

Jakke

Hals

Vottar

Sko

Parkdress(? - Hadde du dress liv?)

Har
- Då sløyfer eg den! :)

Til mannen:

Bukser

Gensrar

Skjorter

Sokkar

Bokserar

T-skjorter

Til meg:

Bukser

Gensrar

Singlettar

Truser

BHar

Sokkar

Ullundertøy

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sove godt. ;)

Drømte forresten om deg i natt. Dvs. jeg drømte at jeg var gravid og hadde fått en bitteliten kul på magen. Magen skulle selvfølgelig dokumenteres med bilder og i det kameraet kom frem gikk det opp for meg at jeg måtte innom dagboka di for å fortelle om graviditeten.

Skjønte ingenting når jeg våkna. Gravid? Må innom Linn3c for å fortelle? Det gikk et lite halvminutt før jeg skjønte at jeg ikke var, eller får lov til å bli gravid. :ler:

Hihi! Så koseleg at du drøymde om meg! :ler: Og veldig kjekt at du berre MÅTTE fortelja om graviditeten din til meg. Håpar det blir sånn når/viss du er så heldig. Og sjølvsagt håpar eg at du får lov til å bli gravid ein gong i framtida! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Komle (elle potetball som jeg kaller det da) som fødemat? Vel og merke like jeg egneltig ikke lage det i august forid jeg synes det er for tung mat til sommerdager, men... muligens verd å revurdere... :ler:

Håper dere får en fin påsketur :)

Ja, det er eit kjerringråd eg høyrde masse om då eg gjekk gravid med H. Då var det snakka om tunge middagar, samt fødegraut og fødepizza. Men det var jo i oktober, så då var jo alle desse alternativa heilt greie middagar å eta. Eg er heilt einig i at komler blir litt i tyngste laget i august, men kva gjer ein ikkje får å få ut desse små... ;)

Håpar de kosar dykk hos svigermor! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det blir nok til at vi prøver på en liten bøtteknott om et par års tid. ;) Skal si i fra hvis jeg venter smått en gang. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God påske vennen!

Kos dere på besøk hos liv :)

Takk for det! Og fortsatt god påske til deg og dine også! :)

Ja, det blir nok til at vi prøver på en liten bøtteknott om et par års tid. ;) Skal si i fra hvis jeg venter smått en gang. :)

Så koselig! :)

Ja, då var me tilbake frå den store Tigerstaden. Det vart seint i seng for alle saman i går, men heldigvis tok H til vet og sov lenge i morges. Me stod ikkje opp før litt før halv ni. Deilig! Han har fått litt melk og så fann han det siste stykket av pizzaen som eg og pappaen delte i går kveld etter me kom heim. Så det stykket går ned på høgkant hos junior no. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...