Saeria Skrevet 16. mars 2008 #1181 Del Skrevet 16. mars 2008 Du får ta deg noen komler om en 7-8 ukers tid da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. mars 2008 Forfatter #1182 Del Skrevet 16. mars 2008 Ja, sa det nett til mannen, at om eg går over termindato denne gongen, blir det komler til middag kvar dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 17. mars 2008 #1183 Del Skrevet 17. mars 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #1184 Del Skrevet 18. mars 2008 Huskeliste til turen: Diverse: (Dyne - tar med om det blir plass i vogna) Vogn + lammeskinn, pose, regntrekk og seat-insert Pc Strikketøy Friis-veska mi Stoff Mei Tai Videokamera Til H: Solbriller Bukser Gensrar Bodyar Strømpebukser Sokkar Tøflar Lue Jakke Hals Vottar Sko Parkdress(? - Hadde du dress liv?) Til mannen: Bukser Gensrar Skjorter Sokkar Bokserar T-skjorter Til meg: Bukser Gensrar Singlettar Truser BHar Sokkar Ullundertøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #1185 Del Skrevet 18. mars 2008 Må berre bli enig med meg sjølv kor mykje av kvart eg treng og finna det fram og pakka det ned. Men først skal eg ta meg ein lur, kjenner eg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 18. mars 2008 #1186 Del Skrevet 18. mars 2008 Sove godt. Drømte forresten om deg i natt. Dvs. jeg drømte at jeg var gravid og hadde fått en bitteliten kul på magen. Magen skulle selvfølgelig dokumenteres med bilder og i det kameraet kom frem gikk det opp for meg at jeg måtte innom dagboka di for å fortelle om graviditeten. Skjønte ingenting når jeg våkna. Gravid? Må innom Linn3c for å fortelle? Det gikk et lite halvminutt før jeg skjønte at jeg ikke var, eller får lov til å bli gravid. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 18. mars 2008 #1187 Del Skrevet 18. mars 2008 Komle (elle potetball som jeg kaller det da) som fødemat? Vel og merke like jeg egneltig ikke lage det i august forid jeg synes det er for tung mat til sommerdager, men... muligens verd å revurdere... Håper dere får en fin påsketur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. mars 2008 #1188 Del Skrevet 18. mars 2008 Huskeliste til turen: Diverse: (Dyne - tar med om det blir plass i vogna) Vogn + lammeskinn, pose, regntrekk og seat-insert Jeg har en voksipose da Pc Strikketøy (får du aldri tid til) Friis-veska mi Stoff Mei Tai Videokamera Til H: Solbriller Bukser Har et par stykker her Gensrar Bodyar Kan han bruke 86 (som sikkert har krympa litt så har jeg en hel bærepose med bare bodyer Strømpebukser Sokkar Tøflar Lue Jakke Hals Vottar Sko Parkdress(? - Hadde du dress liv?) Har Til mannen: Bukser Gensrar Skjorter Sokkar Bokserar T-skjorter Til meg: Bukser Gensrar Singlettar Truser BHar Sokkar Ullundertøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 18. mars 2008 #1189 Del Skrevet 18. mars 2008 Bare så det er nevnt så er ikke bodyene ull... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #1190 Del Skrevet 18. mars 2008 Huskeliste til turen: Diverse: (Dyne - tar med om det blir plass i vogna) Vogn + lammeskinn, pose, regntrekk og seat-insert Jeg har en voksipose da - Treng du ikkje den sjølv? Pc Strikketøy (får du aldri tid til) - Me tar berre med den eine pc'en, og R snakka om å opne WoW-kontoen igjen for påska... Friis-veska mi Stoff Mei Tai Videokamera Til H: Solbriller Bukser Har et par stykker her - Då tar eg ikkje med så mange Gensrar BodyarKan han bruke 86 (som sikkert har krympa litt så har jeg en hel bærepose med bare bodyer - Tenkte ullbodyar egentlig. Du snakka jo om snø og greier... Strømpebukser Sokkar Tøflar Lue Jakke Hals Vottar Sko Parkdress(? - Hadde du dress liv?)Har - Då sløyfer eg den! Til mannen: Bukser Gensrar Skjorter Sokkar Bokserar T-skjorter Til meg: Bukser Gensrar Singlettar Truser BHar Sokkar Ullundertøy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. mars 2008 Forfatter #1191 Del Skrevet 18. mars 2008 I morgon på denne tida er eg på veg til å legga meg i liv si gjesteseng! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 19. mars 2008 #1192 Del Skrevet 19. mars 2008 Vi har jo både voksi og fleeceposen jeg fikk med vogna! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #1193 Del Skrevet 19. mars 2008 Då tar ikkje eg med pose då. Kan jo berre legge dyna over han på bussen og sånt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. mars 2008 #1194 Del Skrevet 19. mars 2008 God tur! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #1195 Del Skrevet 19. mars 2008 Sove godt. Drømte forresten om deg i natt. Dvs. jeg drømte at jeg var gravid og hadde fått en bitteliten kul på magen. Magen skulle selvfølgelig dokumenteres med bilder og i det kameraet kom frem gikk det opp for meg at jeg måtte innom dagboka di for å fortelle om graviditeten. Skjønte ingenting når jeg våkna. Gravid? Må innom Linn3c for å fortelle? Det gikk et lite halvminutt før jeg skjønte at jeg ikke var, eller får lov til å bli gravid. Hihi! Så koseleg at du drøymde om meg! Og veldig kjekt at du berre MÅTTE fortelja om graviditeten din til meg. Håpar det blir sånn når/viss du er så heldig. Og sjølvsagt håpar eg at du får lov til å bli gravid ein gong i framtida! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 19. mars 2008 Forfatter #1196 Del Skrevet 19. mars 2008 Komle (elle potetball som jeg kaller det da) som fødemat? Vel og merke like jeg egneltig ikke lage det i august forid jeg synes det er for tung mat til sommerdager, men... muligens verd å revurdere... Håper dere får en fin påsketur Ja, det er eit kjerringråd eg høyrde masse om då eg gjekk gravid med H. Då var det snakka om tunge middagar, samt fødegraut og fødepizza. Men det var jo i oktober, så då var jo alle desse alternativa heilt greie middagar å eta. Eg er heilt einig i at komler blir litt i tyngste laget i august, men kva gjer ein ikkje får å få ut desse små... Håpar de kosar dykk hos svigermor! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 19. mars 2008 #1197 Del Skrevet 19. mars 2008 God påske vennen! Kos dere på besøk hos liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 19. mars 2008 #1198 Del Skrevet 19. mars 2008 Ja, det blir nok til at vi prøver på en liten bøtteknott om et par års tid. Skal si i fra hvis jeg venter smått en gang. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. mars 2008 Forfatter #1199 Del Skrevet 24. mars 2008 God påske vennen! Kos dere på besøk hos liv Takk for det! Og fortsatt god påske til deg og dine også! Ja, det blir nok til at vi prøver på en liten bøtteknott om et par års tid. Skal si i fra hvis jeg venter smått en gang. Så koselig! *** Ja, då var me tilbake frå den store Tigerstaden. Det vart seint i seng for alle saman i går, men heldigvis tok H til vet og sov lenge i morges. Me stod ikkje opp før litt før halv ni. Deilig! Han har fått litt melk og så fann han det siste stykket av pizzaen som eg og pappaen delte i går kveld etter me kom heim. Så det stykket går ned på høgkant hos junior no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 24. mars 2008 #1200 Del Skrevet 24. mars 2008 Velkommen hjem igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå