Gå til innhold

Linn3c

Linn3c

Anbefalte innlegg

Kan ikke skjønne at ny baby må ha nye flasker, du vasker dem jo, og de er jo tross alt søsken.. jeg levde i den tro at vaskede flasker var rene nok til at de kunne arves/lånes på tvers av familier også, sånn om det skulle passe seg sånn?

Men, du burde sikkert få svar fra noen med erfaring, det har jo åpenbart ikke jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

God morgon! :)

Her var me våkne igjen litt før halv sju. Og då var eg merkeleg nok våken nok til å stå opp og begynna å gjera klart til H sin dag i barnehagen. Så eg gjekk på kjøkkenet og pappaen gjekk for å ta opp H.

Då alt var klart for H sin dag i barnehagen, fann pappaen H så og sei "svømmande" i senga... Urk!

Treng eg sei at H er heima i dag også? :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M er også hjemme i dag, litt varm og masse bæsjebleier. Dvs han hadde 4 stykk første timen han var våken. Men de er ikke sånn diarerennende da. Men holder han hjemme alikevel. Og han er så rolig i dag at han kan ikke være i full form.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No er H i seng, me har hatt ein stille, roleg og ikkje minst koseleg morgon. Me har leika og kosa og slappa av. Han har heldigvis vore i rimeleg bra humør, men både slapp og utilpass til tider.

Mellom halv ti og ti våga me oss ein tur ut, han har gått til døra kvar dag sidan han vart sjuk, og har hatt så lyst å gå ut. Så då lova eg han i går at han skulle få gå ut i dag. Noko som gjerne ikkje var så lurt, men som eg syns var ein god idè då eg lova det. Hehe.

Me gjekk ut ja, i snøvêret. Det bles litt og snødde litt og H vart litt forskrekka, trur eg. Våga ikkje gå ut den vanlege gatedøra, så då gjekk me i garasjen i staden. Ein litt mjukare overgang mellom inne og ute. Og der har han litt leikar også, så då kom me oss no ut etterkvart.

Først stod han berre der. Og såg. Så gjekk han eit par skritt ut og så stod han igjen. Hehe, kan umulig vera greit å leika seg ute i snøen når ein har så masse kle på. Men ein må jo ha varme kle på når det er kaldt ute, så... Og så kom papirboss-bilen. Det var stas! H såg og såg. Og då bilen køyrde att, vart han med meg rett rundt hjørnet av garasjen, der det er lit lunare, og så laga me eit snøslott, altså eit sandslott av snø. Ikkje så veldig avansert, berre ein haug med snø, i grunnen.

Og så var han ferdig med å vera ute. Så då gjekk me inn, han leika seg på rommet sitt ein halvtimestid, medan eg sat i stolen på rommet hans og slappa av. Av og til kom han bort og viste meg bøker, bilar og klossar, men han leikar stort sett veldig fint åleine.

Då han begynte å trekke seg mot senga, gni seg i augo og verka oppriktig trøtt, gjekk me opp og han fekk litt mat. Så fann me kosepleddet, smokken, bytta bleie, og så la han seg.

Og det skal eg også gjera no! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

God morgon! :)

Skreiv nett eit langt innlegg som forsvann for meg. Vanlegvis brukare eg å få dei fram igjen, eller eg hugsar å kopiera dei, men denne gongen rakk eg ikkje å kopiera og eg fekk det ikkje fram att, så då får eg sjå om eg ikkje hugsar kva eg skreiv.. ;)

Først må eg jo takka Saeria for god betrings-ynskje til H, det ser ut for at det hjelpte, for han er i barnehagen igjen for fyrste gong på ei veka i dag. :klemmer:

Eg sit her og et frukost ved dataen i dag. Koseleg og berre slappa av og nyta skjever med kokt skinke med tomat på og rekesalat med agurk på, og eit stort glas med eplejus attåt. Mmmm!

Allereie før frukost er oppvaskemaskina eg sette på i morges, ferdig. Klesvaskemaskina nærmar seg vel også, tenkjer eg. Har allereie hengt opp klesvasken eg sette på i gårkveld, så eg føler eg har vore rimeleg effektiv på morgonen, i tillegg til at gutane var ute av huset litt over sju i morges.

No er planen å slappa av med resten av frukosten og så skal eg anten surfe litt på nettet eller slappa av med fjernsynet og strikketøy. :)

Ha ein fantastisk dag alle saman! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det "koseteppet" til H, hvor stort er det?

Synes å huske du engang sa at han først fikk et lite, men så fikk han et stort etterpå? Oppskrifta er jo på et lite, og et stort, og jeg er usikker på hvor stort jeg skal lage det.

Det til lillesøster, vet du hvor stort det blir laga?

Ser et for meg, nyyydelig i rosa da, den lyserosa fargen på nøstebarn, eller? Tenkte på å lage heklekanten blått på junior sitt, men mannen foreslo rødt, så vi får se...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, han fekk eit lite først, men eg var uheldig og tova det i vask, så då strikka oldemora eit nytt, litt større. Men no er H i bhg, og Edde er med.

Veit ikkje kor stort Putlo sitt blir, eg er berre kjempeglad for at oldemora orkar å strikka til henne også :hjerte:

Eg truuuur det blir i farge nr 33, det var den ho strikka til tremenningen til ungane mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

H sitt er litt lengre enn det er breitt iallefall. Men du ser vel det når du syns det ser passe ut... Krympar litt i vask også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg tenker jeg strikker til det ser passe stort ut, sånn ca. Det er et godt stykke igjen enda. Men strikking er beroligende, jeg måtte strikke en runde i morges før jeg gikk for å roe meg litt ned (likevel endte jeg opp med puls oppunder hundre på legekontoret...) så å strikke masse er nok bra det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pleddet blir nok bra, Malama! Spent på heklekant i annan farge enn sjølve pleddet. :)

Eg har sove litt og fått tilbake energien som har vore på avveg dei siste dagane. No har eg støvsugd hovudetasjen, og rydda kjøkkenet, så no skal eg til å ta resten av huset. :klappe:

Å gjere-liste:

* ta ut av oppvaskemaskina

* fylle oppvaskemaskina og setje på

* vaska ventilator og vifte-delar

* rydde og vaske benkar og bord på kjøkkenet

* rydde flater i stova

* tørke støv

* støvsuga

* vaska golv

* rydda vasken på badet

* vaska "rundt" på badet/tørka støv

* avfette dusjkabinett

* byta sengkle

* rydda soveromma

* henga opp klesvask

* setja på ny klesvask

Håpar eg kjem gjennom denne lista før eg må gå til bussen kvart på tre. :) Pluss ein dusj og ei presang-innpakking, svigermor har bursdag og me skal rett dit i middagsbesøk etter barnehagen. :)

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...