Murmelmy Skrevet 28. februar 2008 #1101 Del Skrevet 28. februar 2008 Hei på deg! Bekkenproblemer er ikke noe gøy . Skikkelig dritt vil jeg vel kalle det. Har hatt min runde, men nå er jeg mye bedre igjen. Mannen bærer T endel så jeg slapper av. Dilter heller etter . Hadde jeg født på et sykehus hvor det ikke var hotell så ville jeg dratt hjem samme dag. Storebror skal være hos mamma, så vi er jo alene med tulla uansett. Vi får se hve det blir til Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 28. februar 2008 #1102 Del Skrevet 28. februar 2008 Hørtes ut som en fin dag, med trollfest for H og fysio for deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #1103 Del Skrevet 28. februar 2008 Plages du mye med bekkenet? Jeg er så glad for at jeg går til akupunktur. Jeg får jo ikke rost det nok, for jeg har jo gått fra en tilværelse der jeg måtte ha krykker i nærheten til en tilværelse som delvis smertefri. Så utrolig deilig. Vurderer du å reise hjem tidlig etter fødsel? Jeg er og inne på tanken, men jeg tror kanskje mannen har følt seg tryggere om jeg ble liggende iallefall ett døgn Men minimum liggetid etter fødsel er 6 timer så det går an å vurdere - om formen blir like god som sist. Fysioterapeuten min er kjempeflink, eg er så glad for at eg går til nettopp han. Han seier at det ikkje er så mange som annerkjenner det eg har som eit svangerskapsrelatert bekkenproblem. Han kan også setja akupunkturnåler, men har ikkje lyst å setja på meg enno, i fall det skal setja i gong fødselen. Men for å svara på det du spurte om, så ja, eg er ganske plaga av bekkenvondt. Har vurdert krykker, men ser ikkje heilt korleis det er fysisk mogleg å bruka krykker samtidig som eg skal passa på H som berre er 15-16 mnd.. Det er framleis ganske mange løft av han opp og ned av stellebord, høgstol og så vidare. Ja, har vurdert litt å dra heim tidleg. Ser for meg at viss eg er like bra som etter førre fødsel er det jo ingenting som held meg igjen på Barsel.. Mannen min syns det var ein god ide, og syns at viss eg er "up for it" så dreg me heim når det passar meg. Jeg foretrekker nok å være frisk og kunne gå på jobb, det er det jeg minner meg selv om når det virkelig er tungt å stå opp, at jeg skal være glad jeg er frisk og kan gå på jobb, og at jeg har en jobb å gå til. Men å sitte på jobb, kald etter turen på vei til jobb, fordi jeg ikke hadde regnbukse, og det BLÅSTE regn, så er dongrubuksa mi våt, noe som både er kjølig, og klør. Jeg er trøtt, og føler meg sliten i kroppen, jeg er "tung i hodet". Ikke hodepine, bare sånn litt, som om der ligger et tungt lokk på hodet mitt. Hjemme er det masse å gjøre til disse svigerinnene mine kommer i morgen. Ikke det at å rydde det ekstra rommet som brukes som "gjesterom nummer to" er spesielt fristende, men sammenlignet med det jeg har å gjøre på jobb i dag, virker det både forfriskende, givende og overkommelig. Men jeg får vel bare riste av meg følelsen, slutte å klage, å ta fatt på det jeg har å gjøre, og vurdere om jeg kan dra hjem noe før mannen (han tar 5-toget, som er første tog etter fotballtreninga). Ha en fin dag! Hadde du regnbukse på deg i dag? Var rimeleg ruskete vêr når me gjekk til bhg i stad... Hei på deg! Bekkenproblemer er ikke noe gøy . Skikkelig dritt vil jeg vel kalle det. Har hatt min runde, men nå er jeg mye bedre igjen. Mannen bærer T endel så jeg slapper av. Dilter heller etter . Hadde jeg født på et sykehus hvor det ikke var hotell så ville jeg dratt hjem samme dag. Storebror skal være hos mamma, så vi er jo alene med tulla uansett. Vi får se hve det blir til Ha en fin dag! Det er hotell ved KK, så om eg føler meg det minste utrygg på å dra heim like etter fødselen når me er der, så tek me inn på hotellet i staden for. H blir med besteforeldra sine, anten det er her eller der, så det blir ei roleg tilvenning. Men denne gongen skal mannen rydda huset før me dreg til sjukehuset. Sist såg det ikkje ut her når me kom heimatt etter to dagar.... Hørtes ut som en fin dag, med trollfest for H og fysio for deg Ja, eg trur H kosa seg masse-masse! Fekk på seg trollskjorta dei har laga, pynta og malt i barnehagen før eg gjekk, så eg fekk ta litt bilder av han med speglreflekskameraet. Lot det ligga i bhg, så tek me det med heim i ettermiddag. Fortalde primærkontakten til H korleis ein brukar det og sa at ho måtte gjerne ta litt bilder viss ho fekk tid og lyst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 28. februar 2008 #1104 Del Skrevet 28. februar 2008 Jepp, i dag hadde jeg regnbukse. Det sludda jo store flinker hjemme hos oss da vi dro. I sentrum bare regna det, men regnbukse hadde jeg. Og goretex-sko, så jeg var våt ytterst... og tørr inni når jeg kom frem. Det var fint, ellers hadde jeg vel ikke tørket opp før ca nå.. når jg snart skal dra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #1105 Del Skrevet 28. februar 2008 Bra at du hadde regnbukse på! Her er det ganske masse snø no, til å berre ha snødd sånn våt snø. Det er såpass at ein ikkje ser bakken gjennom her oppe på fjellet vårt, men ser nedover og ser godt bakkane gjennom snøen nedst i dalen her. H skulle ha innedag i dag sa ped.leiar. Sidan Trollfesten var planlagt så lenge på førehand og dei hadde lagt opp til at store og små skulle feira til ulike tider, vart det litt masse styr og kav å ha nokon ute og nokon inne. I tillegg trur eg det er ein del sjukdom i personalet.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #1106 Del Skrevet 28. februar 2008 Det gjekk akkurat eit lys opp for meg! Eg kan jo faktisk bruka dagane mine her heima til noko fornuftig! Må prøva å få sett opp ein oversikt over ting eg har lyst å få gjort på dagtid no i sjukemeldingsperioden. I permisjonstida trur eg ikkje eg skal planlegga så altfor masse, då eg hugsar tilbake på kor travelt det var å ha EIN baby... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #1107 Del Skrevet 29. februar 2008 Heima med sjuk H i dag. Han kasta opp på stellebordet i morges, stakkar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 29. februar 2008 #1108 Del Skrevet 29. februar 2008 Huff da, stakkars H. God bedring til go'gutten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #1109 Del Skrevet 29. februar 2008 No har me hatt ein laaaaang morgon, med masse gris og usj og fysj utover det meste.. Men no har me sove litt og H er tilsynelatande mykje betre enn han var tidlegare. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 29. februar 2008 #1110 Del Skrevet 29. februar 2008 Godt at han er bedre da. "gris og usj og fysj" kan man heldgvis vaske vekk, men koselig jobber det jo ikke. Håper det er slutt på det for denne gang, og at formkurven nå går rett oppover Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #1111 Del Skrevet 29. februar 2008 Blæh! Det er spy utover heile kjøkkengolvet mitt Eller, eg har tørka det opp då, men lukta er jo der, og eg kan ikkje vaska golvet... Eg vil ha mannen min heim.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #1112 Del Skrevet 29. februar 2008 Då har eg bestilt 3D-ultralyd! 1200 kr, litt masse, men satsar på at det er verd det Og til dei det måtte interessere (deg Malama, for eksempel) så er det best å ta den mellom veke 27 og 29. Eg skal midt i veke 31, så det er litt i seinaste laget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 29. februar 2008 #1113 Del Skrevet 29. februar 2008 HAr du fått hjem mannen? Til en annen gang så går det ann å ta sykt barn dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #1114 Del Skrevet 29. februar 2008 Joda, han er komen heim, men det er jo ingen vits at han skal måtta vera heima når eg allereie er heima. Var jo hans forslag at han skulle vera heima, og då avslo eg. Men om H blir sjuk seinare i svangerskapet, kjem eg nok til å takke ja. Kjende at det var litt tungt i dag, men ikkje meir enn at eg klarte det akkurat. Vart ikkje noko av den vanlege vaske-fredagen min då, men det forstår jo gode, snille mannen min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #1115 Del Skrevet 29. februar 2008 For dei det måtte oppta, så har eg starta på prosjekt "oppdater bloggen" (og då er det blogspot-bloggen eg meinar) For tilgong, eventuelt adresse, gje ein lyd. Eg kjem nok berre til å gje adressa/tilgong til IRL-venner. Men kjem til å legga ut ein del av bilda i kg-bloggen også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. februar 2008 Forfatter #1116 Del Skrevet 29. februar 2008 Men no er det natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 1. mars 2008 #1117 Del Skrevet 1. mars 2008 jeg har mistet blogspot adressen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 1. mars 2008 #1118 Del Skrevet 1. mars 2008 Jeg kan i alle fall ikke huske hvor jeg har gjort sv den adressa, men mener jeg har hatt den en gang? Fikk jeg det på mail tro? Men så gamle mailer har jeg sikkert ikke, det forsvant en del ting for meg når vi fikk ny pc... *lagre info om 3D* Vi får vurdere det når det nærmer seg. I første omgang har vi den ordinære UL om 3 dager! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 1. mars 2008 Forfatter #1119 Del Skrevet 1. mars 2008 Adressa til bloggen ligg på msn no, liv. Eg har sendt e-post til den nyaste adressa eg har til deg, Malama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 1. mars 2008 #1120 Del Skrevet 1. mars 2008 Er H bedre i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå