Linn3c Skrevet 22. februar 2008 Forfatter #1081 Del Skrevet 22. februar 2008 Tidleg heimreise Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 23. februar 2008 #1082 Del Skrevet 23. februar 2008 Vil du ikke ligge å komme deg i ro uten småtten klatrende på magen da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 23. februar 2008 Forfatter #1083 Del Skrevet 23. februar 2008 Må vurdera det nærmare når eg har født, trur eg. Men eg skal nok melda meg på, og så heller melda meg av igjen. Har nok av dei som vil komma og avlasta etter fødselen, men eg føler at å komma heim like etter fødselen er det rette for oss sånn det er no. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #1084 Del Skrevet 24. februar 2008 Har vore ute og ete med eit venepar i dag. Koseleg. H søv hos svigers. Rart! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 24. februar 2008 #1085 Del Skrevet 24. februar 2008 Har du fått sove i natt då? Uten H? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 24. februar 2008 Forfatter #1086 Del Skrevet 24. februar 2008 Tja, ikkje så bra som eg gjer med han i hus. Var vaken mange gongar, men stod ikkje opp før mellom ni og halv ti. Drog og henta han klokka elleve. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 26. februar 2008 #1087 Del Skrevet 26. februar 2008 Alt står bra til i Linn3c-familien? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #1088 Del Skrevet 26. februar 2008 Sit her på gymballen min, eg. Vondt i bekkenet i dag.. Har eigentleg ikkje gjort noko for å fortena å få så vondt i dag. Rydda litt her i går, men ikkje så masse at eg burde få så vondt. Var eigentleg meininga at mannen skulle ta med seg H i morges og levera han i bhg. Så eg stod opp halv sju og var stort sett klar med det meste til ti over sju. Mannen derimot, var ikkje klar før fem på halv åtte. Og sidan han var seint ute, bad han meg om eg kunne levera H i staden. H, som allereie hadde fått både jakke, lue og sko på, vart jo litt forvirra av at mammaen kledde av han igjen ytterkleda og tok han med inn for å vinka til pappa i vindauget. Men han tok det med fatning og leika seg litt på rommet sitt medan eg åt ei skjeve, sidan eg skulle avgarde likevel. Sidan me var så tidleg klare, så tenkte eg at me kunne ta ein tidlegare buss enn vanleg, og skunda oss avgarde for å rekka bussen klokka åtte i staden for klokka ni. Me var på busstoppet mellom fem på og beint åtte, så han kunne ikkje ha vore gått, tenkte eg. Klokka vart fem over, ti over og kvart over. Ingen buss. Me gjekk heimatt og eg kjende i den vesle oppoverbakken frå busstoppet og til krysset ved innkjørselen vår at bekkenet var skikkeleg ute å kjøre.. Så eg ringde bhg og fortalte alt til primærkontakten til H, og sa at han blir heima med meg. Så no er me heima igjen ilag, H og eg. Han tuslar rundt her og kosar seg i sitt eige tempo, og eg sit her på ballen og har dårleg samvit for at eg ikkje klarar å leika med han i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 26. februar 2008 #1089 Del Skrevet 26. februar 2008 Åhh... får rent lyst å si til sjefen at jeg må gå fra jobb og være leketante i dag, ta med H ut så du får slappe av med god samvittighet... Men såpass skummel som han syntes jeg var, titta så mye på meg at han snubla og slo seg, hvilket han sikkert synes er min feil, og slett ikke likte å bade med mbare meg tilstede i to minutter... så ville sikkert H ikke likt det da... (Men JEG synes det hørtes langt mer fristende ut enn jobben min i dag!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #1090 Del Skrevet 26. februar 2008 Hehe, tusen takk for tilbodet Malama. :klemme: Men no er han i seng, og dit skal jammen meg eg også gå. Sjå om bekkenet blir betre av litt utstrekt kvile. Satsar på at bekkenet blir tipp-topp igjen, slik det var i går, for då var det godt å vera Linn3c og gravid. Då berre kosa eg meg med magen og var lykkeleg. Me er invitert til ein barndomsven av mannen i ettermiddag, han, kona og dei to barna bur to rekker nedanfor oss, så det kan vera at me går ned. Får sjå. Viss ikkje bekkenet mitt blir betre, sender eg gutane på besøk på eigahand, så kan eg ha litt eigenpleie her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 26. februar 2008 #1091 Del Skrevet 26. februar 2008 Må vile og være flink til å trene så du orker å gjøre noe i påsken! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 26. februar 2008 Forfatter #1092 Del Skrevet 26. februar 2008 Gutane drog åleine på besøk, eg var heima og slappa av. Me prøver på nytt med pappa-levering i barnehagen i morgon, då skal me stå opp tidleg allesaman, og ikkje berre eg som i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #1093 Del Skrevet 27. februar 2008 God morgon! Heime åleine i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 27. februar 2008 #1094 Del Skrevet 27. februar 2008 Fine greier Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #1095 Del Skrevet 27. februar 2008 På jobb allereie Malama? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 27. februar 2008 #1096 Del Skrevet 27. februar 2008 Nope, litt god tid på morgenkvisten, så pc-frokost... Skal straks gå og pusse tenner, og dra avsted for å ta toget. Mye mer lyst å være hjemme. Men sånn er ikke verden. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. februar 2008 Forfatter #1097 Del Skrevet 27. februar 2008 Ja, sånn sett er jo bekkenproblemar å anbefala. Men det er jo også den einaste måten eg anbefaler det på... *sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 27. februar 2008 #1098 Del Skrevet 27. februar 2008 Plages du mye med bekkenet? Jeg er så glad for at jeg går til akupunktur. Jeg får jo ikke rost det nok, for jeg har jo gått fra en tilværelse der jeg måtte ha krykker i nærheten til en tilværelse som delvis smertefri. Så utrolig deilig. Vurderer du å reise hjem tidlig etter fødsel? Jeg er og inne på tanken, men jeg tror kanskje mannen har følt seg tryggere om jeg ble liggende iallefall ett døgn Men minimum liggetid etter fødsel er 6 timer så det går an å vurdere - om formen blir like god som sist. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 27. februar 2008 #1099 Del Skrevet 27. februar 2008 Jeg foretrekker nok å være frisk og kunne gå på jobb, det er det jeg minner meg selv om når det virkelig er tungt å stå opp, at jeg skal være glad jeg er frisk og kan gå på jobb, og at jeg har en jobb å gå til. Men å sitte på jobb, kald etter turen på vei til jobb, fordi jeg ikke hadde regnbukse, og det BLÅSTE regn, så er dongrubuksa mi våt, noe som både er kjølig, og klør. Jeg er trøtt, og føler meg sliten i kroppen, jeg er "tung i hodet". Ikke hodepine, bare sånn litt, som om der ligger et tungt lokk på hodet mitt. Hjemme er det masse å gjøre til disse svigerinnene mine kommer i morgen. Ikke det at å rydde det ekstra rommet som brukes som "gjesterom nummer to" er spesielt fristende, men sammenlignet med det jeg har å gjøre på jobb i dag, virker det både forfriskende, givende og overkommelig. Men jeg får vel bare riste av meg følelsen, slutte å klage, å ta fatt på det jeg har å gjøre, og vurdere om jeg kan dra hjem noe før mannen (han tar 5-toget, som er første tog etter fotballtreninga). Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. februar 2008 Forfatter #1100 Del Skrevet 28. februar 2008 Mårnings! Her skal me straks eta frukost, så skal H i barnehagen og feire trollfest! Når han er vel der, skal eg til fysio. Det blir bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå