Malama Skrevet 11. februar 2008 #1001 Del Skrevet 11. februar 2008 Det er vel bare det at det dessverre er så lenge mellom hver gang vi ser dere, at han rekker å glemme oss litt mellom hver gang... Huff, har vi virkelig ikke sett ham siden før jul? Siden den kalkunmiddagen? Det er jo en evighet siden! Men jeg kan ikke komme på noe senere? Her må vi skjerpe oss, skal ikke jeg liksom leke "lissom-tante"? Fikk jo lov til det da han kom, men sannelig om jeg må si, tror vi har forsømt oss litt der... Ta en prat med mannen, nå jobber han jo ikke så mye lenger, kanskje vi kan treffes en dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #1002 Del Skrevet 11. februar 2008 Ja, det hadde vore koseleg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #1003 Del Skrevet 11. februar 2008 Då dreg eg og hentar H i bhg! :-D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 11. februar 2008 #1004 Del Skrevet 11. februar 2008 Vi i Oslo ser de jo omtrent oftere enn dere Malama! Du får prøve å gå til butikken og opp igjen med vognene Så du får merke oppoverbakkene litt. Er i de lange det blir tungt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 11. februar 2008 #1005 Del Skrevet 11. februar 2008 Vel, til nærmeste butikk er det ikke langt. Litt bakker, men ikke LANGT. Til handlesenteret er det langt, men dit går vi ikke ofte for å hande da... Og ja, det er lettere skamfullt hvor lenge det er mellom hver gang vi ser Linn3c og familien, vi bor 15 minutter unna dem, og ser dem ikke på 2 måneder? Må ta oss sammen, ellers kommer H aldri til å huske oss igjen fra gang til gang... (som min manns farfar fortalte om en gang han var hjemme (var mye på sjøen i lange perioder) og yngstedatra kom krabbende oppi senga, inntil mora si, og sa "mamma, hvem er mannen????" Er man ikke innom ofte nok, så forblir man fremmede... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 11. februar 2008 #1006 Del Skrevet 11. februar 2008 Nei da, ikke langt men bra med bakker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. februar 2008 Forfatter #1007 Del Skrevet 11. februar 2008 Eg trur de snakkar om to forskjellige bakkar og butikkar.. liv snakkar om "mine" bakkar og "min" butikk, Malama om "sine eigne" bakkar og butikk.. Hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #1008 Del Skrevet 12. februar 2008 God føremiddag! Då er eg heima igjen etter levering av H i bhg. Planar for dagen: * rydda stova * bytta lyspære på rommet til H * ta ned og legga saman og på plass tørre kle * henga opp våte kle * laga lasagne til middag * slappa av litt * rydde på kjøkkenet * tilrettelegge for støvsuging og golvvask * trene litt med ballen min * rydde litt på badet og vaska vask og spegl, do om nødvendig * ta ein dusj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 12. februar 2008 #1009 Del Skrevet 12. februar 2008 Ja, hos Linn3c er det da vesentlig lenger, og mye mer bakker enn hjemme hos meg, jeg tenkte på mine egne bakker ja, og det er ikke så mye. blir jo sliten bare av å lese om dine planer for dagen jeg! Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #1010 Del Skrevet 12. februar 2008 Soving gjennomført. Vart jo berre meir trøtt av det jo.. Våkna opp med krampe på eine sida i magen, og klarte ikkje å komma meg opp. Frustrerande når eg er åleine heime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 12. februar 2008 #1011 Del Skrevet 12. februar 2008 Soving hørtes ut som en viktig oppgave å prioritere. Kjedelig å ikke komme seg opp når man er alene ja, håper det går bra med deg nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #1012 Del Skrevet 12. februar 2008 Planar for dagen: * slappa av litt * rydde på kjøkkenet * laga lasagne til middag * rydda stova * bytta lyspære på rommet til H * ta ned og legga saman og på plass tørre kle * henga opp våte kle * tilrettelegge for støvsuging og golvvask * trene litt med ballen min * rydde litt på badet og vaska vask og spegl, do om nødvendig * ta ein dusj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #1013 Del Skrevet 12. februar 2008 Planar for dagen: * slappa av litt * rydde på kjøkkenet, ta utav og setja i og på oppvaskemaskina, vaska av benkar og kosta golv * laga lasagne til middag * rydda stova * tilrettelegge for støvsuging og golvvask * rydde litt på badet og vaska vask og spegl, do om nødvendig * bytta lyspære på rommet til H * ta ned og legga saman og på plass tørre kle * henga opp våte kle * trene litt med ballen min * ta ein dusj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 12. februar 2008 #1014 Del Skrevet 12. februar 2008 Flink du er! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 12. februar 2008 Forfatter #1015 Del Skrevet 12. februar 2008 Planar for dagen: * slappa av litt * rydde på kjøkkenet, ta utav og setja i og på oppvaskemaskina, vaska av benkar og kosta golv * laga lasagne til middag * rydda stova * tilrettelegge for støvsuging og golvvask * rydde litt på badet og vaska vask og spegl, do om nødvendig * ta ein dusj * ta ned og legga saman og på plass tørre kle * henga opp våte kle * sette på ny vask * bytta lyspære på rommet til H * trene litt med ballen min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. februar 2008 #1016 Del Skrevet 13. februar 2008 Du får unna mye på en dag! Flink du! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #1017 Del Skrevet 13. februar 2008 Ja, det er greit å gå heime. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. februar 2008 #1018 Del Skrevet 13. februar 2008 Av og til tenker jeg "ååh, så deilig det hadde vært å være sykemeldt..." helt til jeg kommer på at forå bli sykemeldt, så er man jo syk... og DET er jo ikke noe deilig... så jeg får heller være glad at jeg er frisk, og har en jobb å gå til. Selv om jeg får gjort lite annet. Kanskje jeg egentlig bare trenger å ta meg sammen, og tvinge meg til å gjøre noe, i går fikk jeg jo vekk kalenderen, OG fikk vaska ei maskin med klær OG hengt det til tørk, så jeg klarer jo... ikke mye, men litt i alle fall, når jeg tvingende bestemmer meg for det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 13. februar 2008 Forfatter #1019 Del Skrevet 13. februar 2008 Du får gleeeede deg til permisjonstida då, Malama! For det er deilig å vera heima, sjølv om eg faktisk har vondt i bekkenet mitt så og sei heile tida. Eg har nett sove i to timar. DET var verkeleg ikkje meininga, men åh, så godt. Må prøva å komma meg inn i normal døgnrytme igjen, der eg ikkje søv på dagtid, legga meg litt tidlegare på kvelden. No for tida søv eg to gongar på dagtid og legg meg klokka tolv. Søv til sju-halv åtte. Hadde eg lagt meg klokka ti i staden, hadde eg nok hatt meir energi til å halda meg våken på dagtid. Men då er jo spørsmålet kva eg skal finna på i den tida.. Hehe. No skal eg iallefall svinsa over her med lett rydding overalt, begynna såvidt på middagen og kvart på tre må eg gå til bussen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. februar 2008 #1020 Del Skrevet 13. februar 2008 Gleder meg kjempemasse til permisjonen. Selvsagt mye å gjøre med babyen og sånn, men likevel, få være hjemme og kooooose seg med en baby, gleeeeder meg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå