Gå til innhold

Linn3c

Linn3c

Anbefalte innlegg

Oj, for ein stor og flott mage!!! Min har omsider poppa den også, men den er ikkje såå tydleg enno.

Kven får de besøk av?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kooos med magebilde da!

(og når det gjelder høyde og mål, det aller viktigste er at man når helt fra hodet sitt og heeeeelt ned til bakken. Og DET gjør gogutten din. Med andre ord er han akkurat passe stor :) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me får besøk av liv og M!!!! :hoppe::danser:

Her er det me har:

Bukser

Joggebukse, str 92

Joggebukse, str 86

Bomullsbukse, str 86

Dongeriselebukse, str 86

Dongeribukse, str 86

..og sikkert meir til vask, men ikkje i skapet akkurat no

Gensrar

Velourjakke, str 92

Collegegenser (sesam stasjon!), str 2 år

Flanellskjorter (:ler:), str 86 og 92

Tynn genser, høg hals, str 92

Tynn genser, lav hals, str 92

(Tynn genser, høg hals, str 104)

Bomullsbody, str 92

Strikka bomullsgenser, ca 2 år

Strikka ullgenser, ca 2 år

Fleecegenser, str 92

Regnjakke, str 92

2 stk Utedressar, str 86

(Me kan eventuelt ta ein tur på Spar Kjøp eller Fretex og sjå om me får tak i noko om me treng det, så kan eg kjøpe det og ha det liggande til H...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Då var ny bilstol innkjøpt og montert! :) Gjestedyna er også komt i hus.

No kokar eg meg egg til lunsjen min, og straks skal eg setja i gong bolledeig! :-D

Etterpå skal eg rydda litt og prøve å moppe over golva.

Er litt i stuss på om eg skal plukke opp H før eg drar til Flesland, eller om me skal venta med å henta han til heilt til slutt. Hadde eg henta han først, kunne me stukke innom på Lagunen for eksempel, medan me venta på at mannen vart ferdig på jobb. Viss eg vel og henta H til slutt, må mannen gå litt før frå jobb...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Då var liv og M heime igjen hos seg sjølve. Tusen takk for kjempekoselege dagar! Gler oss allereie til både påska og somaren! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Me feirar ikkje så masse, nei, men tusen takk. :) Eg har fått min siste morsdagspresang, ein gymball som eg har ønska meg masse!

Me vil heller gje oppmerksomhet til kvarandre og mødrene våre denne dagen enn gåver og støtte handelsstanden på den måten, det er ikkje det som er meininga med denne dagen, syns me..

Så me skal berre kosa oss i lag som familie i dag, den siste morsdagen der me har einebarn. Neste år har me to krabatar som kjem oppi senga til oss på morgonen på morsdagen og skal sjå teiknefilmar og hoppa i senga. Gler meg kjempemasse! :hjerter_rundt:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...