Gå til innhold

Linn3c

Linn3c

Anbefalte innlegg

Velvel.. Det er lett å sei kva eg har TENKT å gjera... Noko anna å faktisk gjera det.. :ler:

Men eg har fått vaska eindel kle som heng til tørk, og dermed måtte eg ta ned og legga saman det som var tørt frå før. Eg har fått støvsugd, og trur eg må be mannen om han kan vaska golvet. Det har eg ikkje bekken til i kveld..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, har vore sofaliggande i kveld. Men mest fordi eg har vondt i magen. Og då vart jo ikkje akkurat bekkenet betre av det.

Mannen har ikkje tid å vaska golva, dessverre. Han jobbar overtid heimefrå så det held i kveld. Så då får eg sjå om eg orkar i morgon, eller om han har tid då.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, magevondt er ikkje noko særleg... Har hatt litt av det denne gongen eg også... Håpar bekkenet ditt kjem seg! De må ha god tur i helga forresten!!!!! Så koooos!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Betre i dag, men veldig trøtt. Hjelpte mannen med jobbting til klokka fire. Så skal lalla litt no.

Gratulerar med dagen veslo! :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vart ikkje så masse soving på meg. Fekk telefon frå NAV om at dei har utbetalt etterbetaling, og då måtte eg fortelja den glade nyheten til mannen. Og så blei eg sittande og masa med han litt. Til sånn kvart på to, då gjekk eg inn i senga. Og fekk ikkje sova, fordi H hadde våkna allereie. Han som pleier og sova i tre timar. *sukk* Så då let eg han leika seg litt i senga si, medan eg slappa av og høyrte på han på babycallen i eit kvarters tid. Då var han lei, og eg måtte opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Då var oppholdet hos liv, livmannen og M snart over. Skal til å pakka ned maskina no, må reise herifrå om ca ein time for å ha god tid til flyplassen. Viss me derimot skal innom nokon plass på vegen, må me gå før.

No underheld tanta til H H litt, så fekk eg låna maskina mi litt igjen. Har ikkje vore mykje maskin-aktivitet på meg etter at systra mi kom hit. Hehe.. Eg syns no verkeleg at ho kunne ha teke med seg si eiga maskin, men det hadde ho ikkje tenkt på, nei.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk!

No har me vore på 15 mndskontroll! Fine mål i forhold til kvarandre, men på nestnedste streken over sånne gjennomsnittsmålingar. Så han er ein liten og nett gut, framleis. :)

No har eg lagt han litt, sidan kontrollen var midt i den vanlege sovetida. Så då vart det ein liten lur på førehand og ein liten lur no etterpå.

Oi, må ta opp kylling til middagen.. *poff*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han har vel ikke kener til å bli en to meter lang basketballspiller uansett, så det er vel ikke så overraskende at han er litt liten, men helt passe for seg selv, og DET er jo det viktigste!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...