Gå til innhold

Linn3c

Linn3c

Anbefalte innlegg

Hormoner, heter det, og er visstnok en helt vanlig forklaring på alt uforklarlig vi finner på...

Har vel fått hjem gutten nå, så da slipper du savne ham mer, tenker jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, no er han heima. Og me var like glade for å sjå kvarandre i dag som me alltid er! Han kooooosa masse på mammaen sin når eg kom og henta. :hjerter_rundt:

No skal me laga betasuppe saman, før pappaen kjem heim. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kjennest ut for at dette er ein betre morgon enn det gårsdagen sin var. :)

Eg stod opp kvart over sju, for å pakke litt soveting til H, sidan me skal legga han når me er hos svigers i dag. Og NO kom eg på at eg må jo ha DYNE med også.. :ler: Men sidan H ikkje er våken før no først, så måtte eg ha vekt han for å få tak i ho.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal me nok :)

Var visst ingen som våkna her likevel.. Har vore litt knirking, men med ein gong eg gjer klart til å gå ned for å hente han, så blir det stille att.

Så no er oppvaskemaskina i gong, det brenn lystig i omnen og bosset er kome så langt som til utgangsdøra.

No rekk me nok ikkje den vanlege bussen til barnehagen, men han var jo litt slapp og sov masse i går, så eg tenkjer at det er nok best for han å få sova så lenge som mogleg. Kan jo vera at han har litt igjen i systemet etter viruset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, det stemmer. Han sender ut kryptiske meldingar til liv sin M og veslo sin Knert, tenkjer eg. Kanskje han spør M om han skal ta med noko spesielt? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da har M sjekket hva han hadde igjen i str 80;

Fra M;

• en pysj
  • fire tynne gensere
  • en fleece genser
  • tre bukser
  • et joggedress-sett
  • en heldress som mamma brukte da hun var liten;)
  • en foret olajakke
  • et regntøysett
  • noen få bodyer
  • og en litt rar heldress som mer er utetøy
  • + en haug med sommertøy som ikke en gang er tatt av lappene på :P Det var den bra sommeren;)

Endret av liv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

H er i barnehagen og koooosar seg i all snøen som er komt! :hoppe:

Eg hadde til og med med akebrett til han i dag! Alle dei "store" barna (treåringane) krangla om å få lov å dra han etter seg då eg gjekk heim. :)

Eg chattar med kusina mi på msn, ho er også gravid, ventar baby 1. juni. :)

Elles vaskar eg kle, og skal til å rydda, støvsuga (viss eg får det til), vaska golv og gjere det fint her. Viss eg tek alt slikt i dag, så slepp eg i morgon, det er jo godt for mannen og kunne berre halde ved like, og ikkje måtte ta storreinggjering medan me er vekke. (for det kjem han nok ikkje til å gjera uansett :ler:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi, kom nett på at systra mi kjem jo i morgon! Ho skal vera med til Oslo, eller dvs, det er eg som skal vera med henne til Oslo, egentlig. Men i allefall så kjem ho her og skal overnatta frå torsdag til fredag. Så det betyr vel gjerne at foreldra mine kjem ein tur også, eller bror min.. Må vel gjerne kjøpa egg i morgon då, så eg kan laga vaflar ;)

Og då MÅ eg jo rydda ferdig i kveld.. :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...