Malama Skrevet 28. januar 2008 #921 Del Skrevet 28. januar 2008 Hormoner, heter det, og er visstnok en helt vanlig forklaring på alt uforklarlig vi finner på... Har vel fått hjem gutten nå, så da slipper du savne ham mer, tenker jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #922 Del Skrevet 28. januar 2008 Ja, no er han heima. Og me var like glade for å sjå kvarandre i dag som me alltid er! Han kooooosa masse på mammaen sin når eg kom og henta. No skal me laga betasuppe saman, før pappaen kjem heim. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veslo Skrevet 28. januar 2008 #923 Del Skrevet 28. januar 2008 Åh, søte Linn3c!! Teite dagar er ikkje noko kjekt! Godt det ikkje varte heile dagen!! Savne dokke vi... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #924 Del Skrevet 29. januar 2008 Det kjennest ut for at dette er ein betre morgon enn det gårsdagen sin var. Eg stod opp kvart over sju, for å pakke litt soveting til H, sidan me skal legga han når me er hos svigers i dag. Og NO kom eg på at eg må jo ha DYNE med også.. Men sidan H ikkje er våken før no først, så måtte eg ha vekt han for å få tak i ho. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 29. januar 2008 #925 Del Skrevet 29. januar 2008 Kose dere hos svigers. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #926 Del Skrevet 29. januar 2008 Det skal me nok Var visst ingen som våkna her likevel.. Har vore litt knirking, men med ein gong eg gjer klart til å gå ned for å hente han, så blir det stille att. Så no er oppvaskemaskina i gong, det brenn lystig i omnen og bosset er kome så langt som til utgangsdøra. No rekk me nok ikkje den vanlege bussen til barnehagen, men han var jo litt slapp og sov masse i går, så eg tenkjer at det er nok best for han å få sova så lenge som mogleg. Kan jo vera at han har litt igjen i systemet etter viruset. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 29. januar 2008 #927 Del Skrevet 29. januar 2008 Soving er godt det, så når dere har muligheten til å la ham sove litt lenger, så er nok det fint det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #928 Del Skrevet 29. januar 2008 .Ddddddddddd ddddddkjkkkkkkkkkkjkj Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 29. januar 2008 #929 Del Skrevet 29. januar 2008 Hmm, kan vi anta at junior prøver seg på KG i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #930 Del Skrevet 29. januar 2008 | h<vb- nnl,ki8u7666tgv dre4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #931 Del Skrevet 29. januar 2008 Ja, det stemmer. Han sender ut kryptiske meldingar til liv sin M og veslo sin Knert, tenkjer eg. Kanskje han spør M om han skal ta med noko spesielt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 29. januar 2008 #932 Del Skrevet 29. januar 2008 aldri godt å vite Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veslo Skrevet 29. januar 2008 #933 Del Skrevet 29. januar 2008 Knerten seier at besjeden er mottatt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 29. januar 2008 #934 Del Skrevet 29. januar 2008 (endret) Da har M sjekket hva han hadde igjen i str 80; Fra M;en pysjfire tynne gensereen fleece gensertre bukseret joggedress-setten heldress som mamma brukte da hun var liten;)en foret olajakkeet regntøysettnoen få bodyerog en litt rar heldress som mer er utetøy+ en haug med sommertøy som ikke en gang er tatt av lappene på Det var den bra sommeren;) Endret 29. januar 2008 av liv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 29. januar 2008 Forfatter #935 Del Skrevet 29. januar 2008 Supert! Då kik me på den lista når me begynnar å pakka i morgon! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #936 Del Skrevet 30. januar 2008 H er i barnehagen og koooosar seg i all snøen som er komt! Eg hadde til og med med akebrett til han i dag! Alle dei "store" barna (treåringane) krangla om å få lov å dra han etter seg då eg gjekk heim. Eg chattar med kusina mi på msn, ho er også gravid, ventar baby 1. juni. Elles vaskar eg kle, og skal til å rydda, støvsuga (viss eg får det til), vaska golv og gjere det fint her. Viss eg tek alt slikt i dag, så slepp eg i morgon, det er jo godt for mannen og kunne berre halde ved like, og ikkje måtte ta storreinggjering medan me er vekke. (for det kjem han nok ikkje til å gjera uansett ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 30. januar 2008 #937 Del Skrevet 30. januar 2008 Hehe... likegreit å legge det på et nivå han har sjangs tilk å følge opp da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 30. januar 2008 Forfatter #938 Del Skrevet 30. januar 2008 Oi, kom nett på at systra mi kjem jo i morgon! Ho skal vera med til Oslo, eller dvs, det er eg som skal vera med henne til Oslo, egentlig. Men i allefall så kjem ho her og skal overnatta frå torsdag til fredag. Så det betyr vel gjerne at foreldra mine kjem ein tur også, eller bror min.. Må vel gjerne kjøpa egg i morgon då, så eg kan laga vaflar Og då MÅ eg jo rydda ferdig i kveld.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veslo Skrevet 30. januar 2008 #939 Del Skrevet 30. januar 2008 Så flink du er å rydde!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 30. januar 2008 #940 Del Skrevet 30. januar 2008 Ja, er helt imponert! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå