Gå til innhold

Linn3c

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser ut for at H kan ha munn, hand og fotsjuke...

No er det bekrefta; me er tilbake frå legebesøk no. Har fått "resept" på verdas beste "medisin": ISKREM! Så masse han orkar! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, eg satsar på at det dryp litt på ho mor også ;)

Elles må eg jo takka for alle dei omtenksame innlegga me har fått! :kose::klem1: :love:

Var veldig rart å dra til legen i dag, for han er jo ikkje "sjuk".. Han har jo berre litt utslett, eit par blemmer på hendene og ein heil del blemmer i munnen. Han har jo ikkje feber og er slett ikkje verken slapp eller dårleg på anna vis. Men på den andre sida var det veldig godt å høyra doktoren sei at det ikkje var raude hundar. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han blir vel glad for å få kose seg med is, tenker jeg.

Er det der sånt som er smittsomt, slik at dere rsikerer å ende opp med det også? For det er vel noe som han har fått pga at det "går" i barnehagen, eller? (Hører jo stadig om små barnehageunger som får det, så jeg innbiller meg liksom at det "går" der?)

Mye å lære om dette med barn og sykdommer...

Ønsker ham god bedring, og håper det gir seg om ikke så lenge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Leste litt om den sykdommen på nett selv jeg, nysgjerrig som jeg ble, og fant ut det samme. "Går" i barnehager, lite smittefare for foreldre. Mannen gliste litt når han så for seg å få en sykdom der medisinen var iskrem da, tror han nesten kunne tenkt seg den.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

iss: Sol høyrtes deilig ut! Det er det sjeldan me ser her no på vinterstid. Det er undersolt her på vinteren, men me har som regel sola leeenge på sommaren. :)

Malama: Ja, H er også svært så nøgd med den "medisinen" Hehe

H er forresten stort sett frisk frå HMF-sjuka no, og skal i barnehagen i morgon. I ettermiddag skal me i 13årsdag til kusina til mannen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Vi har bare skaren vi... uten snø under.

Altså egentlig ca en cm frossent slaps...

Litt lenger nede i dalen var det våtere, da en del av dette frossne hadde blitt kjørt opp, eller delvis tint.

Men for all del, noen klarte å ake på denne skaren også, uten skikkelig snø :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, det er heldigvis betre no. Skjønar ikkje kva som gjekk av meg før i dag, stakkar H vart jo heilt fortvila. *svart samvit*

Leverte han sovande i bhg i dag, saknar bebisen min no...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...