Saeria Skrevet 25. januar 2008 #901 Del Skrevet 25. januar 2008 Stakkar lillegutt. Håper han blir bra igjen snart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 25. januar 2008 #902 Del Skrevet 25. januar 2008 Håper nurket i allefall blir kvitt blemmene i munnen fort! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #903 Del Skrevet 25. januar 2008 Ser ut for at H kan ha munn, hand og fotsjuke... No er det bekrefta; me er tilbake frå legebesøk no. Har fått "resept" på verdas beste "medisin": ISKREM! Så masse han orkar! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 25. januar 2008 #904 Del Skrevet 25. januar 2008 Sånn medisin vil jeg og ha! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 25. januar 2008 Forfatter #905 Del Skrevet 25. januar 2008 Hehe, eg satsar på at det dryp litt på ho mor også Elles må eg jo takka for alle dei omtenksame innlegga me har fått! :love: Var veldig rart å dra til legen i dag, for han er jo ikkje "sjuk".. Han har jo berre litt utslett, eit par blemmer på hendene og ein heil del blemmer i munnen. Han har jo ikkje feber og er slett ikkje verken slapp eller dårleg på anna vis. Men på den andre sida var det veldig godt å høyra doktoren sei at det ikkje var raude hundar. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 25. januar 2008 #906 Del Skrevet 25. januar 2008 Han blir vel glad for å få kose seg med is, tenker jeg. Er det der sånt som er smittsomt, slik at dere rsikerer å ende opp med det også? For det er vel noe som han har fått pga at det "går" i barnehagen, eller? (Hører jo stadig om små barnehageunger som får det, så jeg innbiller meg liksom at det "går" der?) Mye å lære om dette med barn og sykdommer... Ønsker ham god bedring, og håper det gir seg om ikke så lenge. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #907 Del Skrevet 27. januar 2008 Eg var så sikker på at eg hadde svart på det, eg.. Skjønnar ikkje kor svaret mitt har blitt av. Men joda, MHF-sjuke er sånt som går blant barn. Voksne og store barn får det sjeldan. Det er små barn som oftast får det. Her er litt informasjon om denne "ukjende" barnesjukdommen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #908 Del Skrevet 27. januar 2008 OI! Me har passert 25 veker! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #909 Del Skrevet 27. januar 2008 Har vore ute og aka i dag, forresten. Det kom masse herleg snø i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 27. januar 2008 #910 Del Skrevet 27. januar 2008 Her er det sol og vindstille, men ikke noe snø da... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 27. januar 2008 #911 Del Skrevet 27. januar 2008 Leste litt om den sykdommen på nett selv jeg, nysgjerrig som jeg ble, og fant ut det samme. "Går" i barnehager, lite smittefare for foreldre. Mannen gliste litt når han så for seg å få en sykdom der medisinen var iskrem da, tror han nesten kunne tenkt seg den.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #912 Del Skrevet 27. januar 2008 iss: Sol høyrtes deilig ut! Det er det sjeldan me ser her no på vinterstid. Det er undersolt her på vinteren, men me har som regel sola leeenge på sommaren. Malama: Ja, H er også svært så nøgd med den "medisinen" Hehe H er forresten stort sett frisk frå HMF-sjuka no, og skal i barnehagen i morgon. I ettermiddag skal me i 13årsdag til kusina til mannen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 27. januar 2008 #913 Del Skrevet 27. januar 2008 Godt at han er bedre ja, kjedelig å være syk, selv med så kjekk medisin... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. januar 2008 #914 Del Skrevet 27. januar 2008 Her er det...slaps. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 27. januar 2008 Forfatter #915 Del Skrevet 27. januar 2008 Æsj, slaps er ikkje gøy.. Det er skare på snøen vår då, så det er vanskeleg å gå for ein liten gut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 27. januar 2008 #916 Del Skrevet 27. januar 2008 Skare er nok ikke lett for en liten tass, nei. Hos oss gjør vi det enkelt. Vi holder oss inne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 27. januar 2008 #917 Del Skrevet 27. januar 2008 Vi har bare skaren vi... uten snø under. Altså egentlig ca en cm frossent slaps... Litt lenger nede i dalen var det våtere, da en del av dette frossne hadde blitt kjørt opp, eller delvis tint. Men for all del, noen klarte å ake på denne skaren også, uten skikkelig snø Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #918 Del Skrevet 28. januar 2008 Hei Eg er teit i dag. Berre er sur. Har ikkje lyst å vera det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 28. januar 2008 #919 Del Skrevet 28. januar 2008 Huff da. Håper humøret bedrer seg i løpet av dagen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 28. januar 2008 Forfatter #920 Del Skrevet 28. januar 2008 Jo, det er heldigvis betre no. Skjønar ikkje kva som gjekk av meg før i dag, stakkar H vart jo heilt fortvila. *svart samvit* Leverte han sovande i bhg i dag, saknar bebisen min no... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå