Gå til innhold

Linn3c

Fremhevede innlegg

Skrevet

Stakkar lillegutt. Håper han blir bra igjen snart.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper nurket i allefall blir kvitt blemmene i munnen fort!

Skrevet
Ser ut for at H kan ha munn, hand og fotsjuke...

No er det bekrefta; me er tilbake frå legebesøk no. Har fått "resept" på verdas beste "medisin": ISKREM! Så masse han orkar! :ler:

Skrevet

Hehe, eg satsar på at det dryp litt på ho mor også ;)

Elles må eg jo takka for alle dei omtenksame innlegga me har fått! :kose::klem1: :love:

Var veldig rart å dra til legen i dag, for han er jo ikkje "sjuk".. Han har jo berre litt utslett, eit par blemmer på hendene og ein heil del blemmer i munnen. Han har jo ikkje feber og er slett ikkje verken slapp eller dårleg på anna vis. Men på den andre sida var det veldig godt å høyra doktoren sei at det ikkje var raude hundar. :)

Skrevet

Han blir vel glad for å få kose seg med is, tenker jeg.

Er det der sånt som er smittsomt, slik at dere rsikerer å ende opp med det også? For det er vel noe som han har fått pga at det "går" i barnehagen, eller? (Hører jo stadig om små barnehageunger som får det, så jeg innbiller meg liksom at det "går" der?)

Mye å lære om dette med barn og sykdommer...

Ønsker ham god bedring, og håper det gir seg om ikke så lenge.

Skrevet

Har vore ute og aka i dag, forresten. Det kom masse herleg snø i natt! :)

Skrevet

Her er det sol og vindstille, men ikke noe snø da... :)

Skrevet

Leste litt om den sykdommen på nett selv jeg, nysgjerrig som jeg ble, og fant ut det samme. "Går" i barnehager, lite smittefare for foreldre. Mannen gliste litt når han så for seg å få en sykdom der medisinen var iskrem da, tror han nesten kunne tenkt seg den.... :ler:

Skrevet

iss: Sol høyrtes deilig ut! Det er det sjeldan me ser her no på vinterstid. Det er undersolt her på vinteren, men me har som regel sola leeenge på sommaren. :)

Malama: Ja, H er også svært så nøgd med den "medisinen" Hehe

H er forresten stort sett frisk frå HMF-sjuka no, og skal i barnehagen i morgon. I ettermiddag skal me i 13årsdag til kusina til mannen. :)

Skrevet

Godt at han er bedre ja, kjedelig å være syk, selv med så kjekk medisin...

Skrevet

Æsj, slaps er ikkje gøy.. Det er skare på snøen vår då, så det er vanskeleg å gå for ein liten gut.

Skrevet

Skare er nok ikke lett for en liten tass, nei. Hos oss gjør vi det enkelt. Vi holder oss inne. :ler:

Skrevet

Vi har bare skaren vi... uten snø under.

Altså egentlig ca en cm frossent slaps...

Litt lenger nede i dalen var det våtere, da en del av dette frossne hadde blitt kjørt opp, eller delvis tint.

Men for all del, noen klarte å ake på denne skaren også, uten skikkelig snø :)

Skrevet

Hei

Eg er teit i dag. Berre er sur. Har ikkje lyst å vera det

Skrevet

Huff da.

Håper humøret bedrer seg i løpet av dagen!

Skrevet

Jo, det er heldigvis betre no. Skjønar ikkje kva som gjekk av meg før i dag, stakkar H vart jo heilt fortvila. *svart samvit*

Leverte han sovande i bhg i dag, saknar bebisen min no...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...