Saeria Skrevet 15. januar 2008 #861 Del Skrevet 15. januar 2008 Jøss! Det er nok luksus, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #862 Del Skrevet 15. januar 2008 Hehe.. Eit lite sovedyr. Akkurat som begge foreldra. Klokka ni stod han opp. Så no har me nett ete frukost og han går rundt og viftar med eit flagg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 15. januar 2008 #863 Del Skrevet 15. januar 2008 Så deilig å sove lenge. Hver dag smurfen sover til klokka 9 er luksus. Nesten så jeg gruer meg litt til våkenetter igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 15. januar 2008 Forfatter #864 Del Skrevet 15. januar 2008 Ja, er det ikkje irriterande? No som endeleg H har begynt å sove rundt frå sju om kvelden til morgonen, så er det EG som våknar og må på do... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 15. januar 2008 #865 Del Skrevet 15. januar 2008 Søte gutten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 15. januar 2008 #866 Del Skrevet 15. januar 2008 Skal vi bytte for noen morgener? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #867 Del Skrevet 16. januar 2008 Skulle gjerne ha avlasta deg litt eg, liv-vennen! No høyres det ut som at det er liv i min vesle, så no får eg laga klar litt melk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #868 Del Skrevet 16. januar 2008 Hugs å sjekka bloggen min! Viss du manglar tilgang og vil ha det, så er det berre å sei ifrå her, så ordnar eg det! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #869 Del Skrevet 16. januar 2008 Åt havregraut til lunsj, kjempedeilig, men det ligg som ein stein i magen og eg vart jo berre såååå sigen.. Trur eg må duppe litt, ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #870 Del Skrevet 16. januar 2008 Berre gjera litt fleire av gjeremåla på to-do-lista mi for dagen fyrst. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. januar 2008 #871 Del Skrevet 16. januar 2008 *titte innom bloggen* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 16. januar 2008 Forfatter #872 Del Skrevet 16. januar 2008 Då var gledesdagane/nettene over, H er våken for tredje gong sidan han la seg klokka sju... Grin og er berre ekstremt ulykkeleg. Er ikkje særleg varm, mulig han har mareritt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 16. januar 2008 #873 Del Skrevet 16. januar 2008 Stakkar liten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 17. januar 2008 Forfatter #874 Del Skrevet 17. januar 2008 Ja, heldigvis fekk han sova resten av natta og heilt til kvart på ni! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 17. januar 2008 #875 Del Skrevet 17. januar 2008 oppskrift på "hvordan få et åringen til å sove på morgenen" ønskes! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest veslo Skrevet 17. januar 2008 #876 Del Skrevet 17. januar 2008 Så godt at prinsen dykkar søv litt frampå av og til!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #877 Del Skrevet 18. januar 2008 Oppskrift, nei, beklagar.. Det veit eg ikkje koss eg skal få ordne, liv. I dag var han våken klokka åtte, og me klarte å komma oss i barnehagen med den vanlege bussen. Litt greit for han det òg, så får han ha litt våkentid i barnehagen også, ikkje berre heime. veslo: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 18. januar 2008 #878 Del Skrevet 18. januar 2008 Hoi, som tida går, du er allerede 23+6! Seriøst, hvor blir det av ukene??? Før vi vet ordet av det, kommer babyen! (I natt drømte jeg om at jeg drev og pakket inn gave til henne, men det var ikke lett, når jeg skulle pakke inn i et enkelt lag silkepapir, som var litt for lite, og min mann måtte hjelpe emg å få på tape så det skulle holde, uten at det skulle rivne... Note to self: Pakk enten i FLERE lag silkepapir, som IKKE er for små, eller i et sterkere papir...) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #879 Del Skrevet 18. januar 2008 Er det nokon som kan fortelje meg kor kodelesaren til nettbanken min er? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 18. januar 2008 Forfatter #880 Del Skrevet 18. januar 2008 Hoi, som tida går, du er allerede 23+6! Seriøst, hvor blir det av ukene??? Før vi vet ordet av det, kommer babyen! (I natt drømte jeg om at jeg drev og pakket inn gave til henne, men det var ikke lett, når jeg skulle pakke inn i et enkelt lag silkepapir, som var litt for lite, og min mann måtte hjelpe emg å få på tape så det skulle holde, uten at det skulle rivne... Note to self: Pakk enten i FLERE lag silkepapir, som IKKE er for små, eller i et sterkere papir...) Oi! La ikkje merke til at du hadde svart meg, Malama! Ja, tida går fort. Mykje fortare med nummer to enn det gjorde med førstemann. Har så masse å henga fingrane i denne gongen. Levering i barnehage, heim, rydde og begynne på middag og så henting i barnehagen. Middagslaging og eting. Leik og kos. Og så er det kvelds og natta for småen, så er detå vera litt sosial med mannen og sløving på sofaen fram til leggetid. Og så er det omigjen neste dag. Om ti veker er eg like rundt hjørnet frå å vera høggravid! Tenk DET! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå