Gå til innhold

Linn3c

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

God morgon godtfolk! Ja, det var den skjønnhetssøvnen. Såg eit program og to i senga etter at eg la meg igjen, og så våkna Henrik. Og eg hugsar eg tenkte: "Jaja, eg får vel ta han eg, sidan eg ikkje får sova likevel." Og då hadde eg faktisk sove i nesten tre timar, utan at eg merka at eg sovna, og var like våken som eg var før eg sovna.:ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

No har eg for øvrig lagt gullet igjen. Me har sett Skomakergata og Pocoyo, og då var han klar for senga att.

Jaja, eg får nytta på og prøva å få meg litt søvn før han vil ha neste våkentime.

Gledeleg Luciadag! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syke som dere er er dette kanskje helt feil tidspunkt å spørre, men i tilfelle dere BLIR friske til helga...

Spiser Henrik kalkun? Jeg har liksom litt lite kontroll på ettåringers matvaner...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, kalkun går ned veit du! :) (Det var vel ein av dei første kjøttsortane som vart introdusert via middagsglas)

Me kjem så sant me er friske! Ein er visst ikkje smittefarleg lenger 48 timar etter siste gong ein har kasta opp/hatt diarè. Henrik hadde siste diarèbleie i går ettermiddag, ser det foreløpig ut som. Så viss ikkje R plutseleg blir sjuk i dag eller i morgon, så er me klare for besøk! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott, da satser vi på å rydde huset i løpet av de neste par dagene, og denne gangen få kalkunen skukkelig tint før steking, og beregne lang nok steketid, sånn at den helt sikkert blir ferdig i tide....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eg har nett bytta tilbake rommet til Henrik og kontoret/gjesterommet. Masse jobb, men veldig kjekt å vera ferdig!

Er ikkje heilt ferdig då, hadde sytete Henrik i hælane heile tida, så måtte legga han litt før eg fekk lagt på plasse kleda hans i det nye skapet.

Kontoret er vel forsåvidt ikkje ferdig heller, men det er så tunge ting at eg ikkje har bekken godt nok til å fiksa resten sjølv. Eg burde vel strengt tatt ikkje gjort noko av det, men det er betre å gjera det no, enn i april... ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Murmelmy: :knis:

liv og veslo: Me hadde jo eitårsbefaring her for ei stund sidan, og då tetta malarane sprukkene som var kome rundt tak og veggar inne på det som opprinneleg var H sitt rom. Så no skal det vera så tett at H og naboguten ikkje skal høyra kvarandre lengre. H har fått det store rommet nede no. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

*forte seg å jobbe så jeg kan gå hjem og rydde*

:ler:

Vi skal nok klare å få det i orden, skal du se. OG bli ferdig med julekorta, kanskje...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Neida, vi har jo kjempelyst å ha denne "tradisjonelle" middagen, så det skal nok gå så bra så.

Faller Henrik i oppover-trapper?

Altså, trappa ned må vi sperre av, det skjønner jeg også, elelrs triller han utenfor, ettersom sjokken har lært å gå, og derved beveger seg mer enn han gjorde sist han var på besøk, men klatrer han opp trapper han kan falle ned igjen, eller er trappa opp på loftet ganske trygg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du spør så vanskelig. :ler:

Han går som regel i trapper, ja. Men me kjem vel til å vera der såpass heile tida at me ser om han tar seg ein tur oppover?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal me komma?

DET spurte mannen om i morges også...

Altså... det er jo en fordel om vi spiser sånn ikke akkurat i sovetida til Henrik da... men når er den, mon tro? Jeg vet ikke hvor mye sånne småttasser sover på dagtid jeg... Sånn ellers er vi ganske tilpassningsdyktige... Vi har dog ikke en sånn juniorvekkerklokke, så jeg kan ikke love at mannen er våken like tidelig som dere pleier være :fnise:

Endret av Malama
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...