Gå til innhold

Linn3c

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Takk og takk! :)

Tilbake frå jordmor og me har fått høyra hjertelyden til veslebrøster! :hjerte: Pulsen ligg på kring 140, så det spørs om det ikkje er ein liten bror inni der. Me får sjå neste tysdag, når me skal på ultralyd! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så morro at H har begynt å gå. Blitt ordentlig stor gutt :)

Så spennende med ultralyd neste uke :hoppe:

Vil dere vite kjønnet da? Vi fikk jo ikke vite det noen av gangene da.. :fnise:

Her har jordmor tippet jente begge gangene da. Og her har pulsen lagt på 164 og 152.

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff. Kan nokon forklara Småtten at det er for tidleg å stå opp klokka fem? Han har lagt seg igjen allereie, så no stikk eg til sengs også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ER DU GRAVID IGJEN, Linn3c!!! SÅ MORO - det har jeg ikke fått med meg. Veldig lite på KG for tida altså.

Nei, nå ble jeg glad!!! Hvor gammel har storebror blitt forresten?

Virkelig babyboom i 2008 altså - "ALLE" er gravide jo! :ler:

Lykke til videre - og GOD JUL!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oi, så koseleg at du stakk innom Dråpe! :)

Har sakna deg masse! Du skulle hatt dagbok, syns eg. Veldig stille her utan deg iallefall.

Og ja, eg befolkar verda for tida. :ler:

Poden er 13 månader, blir 19 mnd mellom barna mine. :hjerte:

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neeei, det blir nok ingen dagbok. Er altfor sjelden innom til det føler jeg.

Jeg mente at gutten din måtte være et drøyt år, hadde ikke du termin et par-tre måneder etter meg? *lenge sida* Knerten min er jo drøye 15 mnd nå. :)

Koselig med "to tette" da, kommer til å bli full fart i heimen og mye moro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Poenget var vel at eg ville ha deg litt meir aktiv igjen, Dråpe! :ler:

I dag har eg og Henrik vore ute og gått litt i vegen nedanfor. Passar fint for ei mamma med bekkenvondt at guten ikkje orkar å gå så langt. ;)

Me gjekk bort til siste tomannsboligen (for dei som er lokalkjende), og så bar eg han på skuldrane ned for å henta posten. Koseleg, det. Hadde med ei gåvogn ut som han sprang avgarde med innimellom. På tilbakevegen sette eg han oppi gåvogna og dytta han, ikkje så veldig god gåstilling for meg, men han lo, hoia og fryyyyda seg for det var så kjekt! :hoppe:

No søv han andre luren sin for i dag. Det blir sånn, når ein står opp klokka fem, har ein behov for to lurar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg mente at gutten din måtte være et drøyt år, hadde ikke du termin et par-tre måneder etter meg? *lenge sida* Knerten min er jo drøye 15 mnd nå. :)

Haha, vi var flere som hadde termin etter deg :ler:

Grattis med vel overstått JM :). Lillesøster her hadde puls på 145, akkurat det samme som storebror. Likevel ei jente. Formen min er også bedre denne gangen enn sist, likevel ei jente ;)

Lykke til på UL (om jeg ikke kommer innom innen den tid :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så koselig juleavatar :)

Har dere planer neste helg? Vi hadde jo vage planer om å gjøre den adventsmiddagen til en "tradisjon", men så er det ikke så mange ledige helger i desember i år... men neste helg ser det ut til at vi er hjemme, så da spørs det om dere har planer, eller om det passer å komme på middagsbesøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, vi var flere som hadde termin etter deg :ler:

Grattis med vel overstått JM :). Lillesøster her hadde puls på 145, akkurat det samme som storebror. Likevel ei jente. Formen min er også bedre denne gangen enn sist, likevel ei jente ;)

Lykke til på UL (om jeg ikke kommer innom innen den tid :))

Tusen takk for lykkeønskje om UL, Murmelmy! Og tusen takk for at du gjorde det litt spennande igjen! :) Hadde heilt slått meg til ro med at det er ein gut i magen min eg no. Og så kjem du og seier sånne spennande ting! No gler eg meg masse-masse til tysdag! :hoppe:

Så koselig juleavatar :)

Har dere planer neste helg? Vi hadde jo vage planer om å gjøre den adventsmiddagen til en "tradisjon", men så er det ikke så mange ledige helger i desember i år... men neste helg ser det ut til at vi er hjemme, så da spørs det om dere har planer, eller om det passer å komme på middagsbesøk?

Neste helg som i "førstkommande" eller "helga etter førstkommande"? Det er litt ulik bruk av ordet "neste" i familiane våre, skjønar du, så må berre vera sikker. :) Hadde vore koseleg med adventsmiddag! Skal sjekka med mannen koss planane våre ser ut, eg har ikkje heilt oversikten akkurat no. Veit at det er ein heil haug med bursdagar i adventstida, men eg trur det var meininga at dei skulle slåast saman og feirast i lag, så då er me meir ledige enn normalt i desember i alle fall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg mente altså "tredje helga i advent" for nå førstkommende helg skal vi jo ut og reise i barnedåp, så da er vi jo ikke hjemme... så da kan vi jo håpe på at det ikke er akkurat den helga den bursdagsfeiringa skal være da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 veker! :hoppe:

Her er gutane sjuke. Mannen har influensa og guten har omgangssyke. Urk... Eg var oppe kvart over tre, dusja H og har tørka oppkast og bytta diarebleier sidan det... *sukk*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...