Gå til innhold

Linn3c

Linn3c

Anbefalte innlegg

Så rart å vera aktiv igjen. "Ingen" av dei eg hang hos er her lenger jo... :ler:

Malama er jo her, silvius er her, liv er her, men det er vel stort sett dei... :hihi:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Rart det der, at folk "forsvinner" ja.

Men jeg synes det er veldig koselig å ha deg her igjen, for de fleste av de jeg hang hos heller er enten borte, eller jeg har i alle fall mistet kontakten gjennom tidvis inaktivitet fra min side også.

Men basert på de vaktene dine, og formen til såvel deg som junior, når passer dere best at vi kommer på besøk da?

Vi må nesten bytte dekk på bilen snart (eller, som jeg lærte på radioen, jeg skal bytte HJUL, ikke dekk. Bytte dekk må verksteder gjøre, med spesialverktøy og sånn, men bytte HJUL gjør jeg... eller min mann da...) sånn at det er trygt å kjøre den omkring, men såfremt vi får gjort det, så skal vi vel få til noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Edit that. som jeg skrev i dagboka mi, en telefon fra min kjære mann snudde opp ned på dette, og det er visst høyt uvisst om han får komme seg hjem i rimelig tid i det hele tatt denne uka.

Jeg håper at det ordner seg, absolutt, men må visst avvente litt før jeg kan love noe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, vi får se. Det er jo dumt å ikke ha tid til et sosialt liv. Den kommende storebroren vokser jo så mye mellom hver gang vi ser ham at det er jo rent skremmende.

Men, en eller annen gang får vi det vel til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, klart me ordnar det!

Den kommande storebroren er forresten betre i dag, men me er heime frå barnehagen begge to likevel. No har han lagt seg litt, og slappar masse av til neste våkenøkt! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hehe, ja det er heilt sant!

Og no kjem han til å vera kjempesvolten når han vaknar også, så eg bør nok begynna på middag til han, om eg ikkje berre skal gje han eit glas og laga fellesmiddag til alle tre til mannen kjem heim..?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Næh, er du gravid igjen? Gratulerer masse :roser:

Jeg så det jo når du svippa innom dagboka mi. Så koselig :klemmer:

Er du på babyprat og ja? Under samme nick som her? Jeg er der jeg og, men ikke under samme nick som her. Og jeg lider av litt abstinenser idag når forumet er nede.

Lykke til med svangerskapet :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...