Linn3c Skrevet 4. november 2007 Forfatter #561 Del Skrevet 4. november 2007 Så rart å vera aktiv igjen. "Ingen" av dei eg hang hos er her lenger jo... Malama er jo her, silvius er her, liv er her, men det er vel stort sett dei... :hihi: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 5. november 2007 #562 Del Skrevet 5. november 2007 Rart det der, at folk "forsvinner" ja. Men jeg synes det er veldig koselig å ha deg her igjen, for de fleste av de jeg hang hos heller er enten borte, eller jeg har i alle fall mistet kontakten gjennom tidvis inaktivitet fra min side også. Men basert på de vaktene dine, og formen til såvel deg som junior, når passer dere best at vi kommer på besøk da? Vi må nesten bytte dekk på bilen snart (eller, som jeg lærte på radioen, jeg skal bytte HJUL, ikke dekk. Bytte dekk må verksteder gjøre, med spesialverktøy og sånn, men bytte HJUL gjør jeg... eller min mann da...) sånn at det er trygt å kjøre den omkring, men såfremt vi får gjort det, så skal vi vel få til noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 5. november 2007 #563 Del Skrevet 5. november 2007 Edit that. som jeg skrev i dagboka mi, en telefon fra min kjære mann snudde opp ned på dette, og det er visst høyt uvisst om han får komme seg hjem i rimelig tid i det hele tatt denne uka. Jeg håper at det ordner seg, absolutt, men må visst avvente litt før jeg kan love noe... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. november 2007 Forfatter #564 Del Skrevet 5. november 2007 Me tar det neste veka då, om det passar då Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 5. november 2007 #565 Del Skrevet 5. november 2007 Ja, vi får se. Det er jo dumt å ikke ha tid til et sosialt liv. Den kommende storebroren vokser jo så mye mellom hver gang vi ser ham at det er jo rent skremmende. Men, en eller annen gang får vi det vel til. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. november 2007 Forfatter #566 Del Skrevet 5. november 2007 Ja, klart me ordnar det! Den kommande storebroren er forresten betre i dag, men me er heime frå barnehagen begge to likevel. No har han lagt seg litt, og slappar masse av til neste våkenøkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 5. november 2007 #567 Del Skrevet 5. november 2007 Små barn sover ikke, de ligger til lading. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. november 2007 Forfatter #568 Del Skrevet 5. november 2007 Så sant, så sant! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. november 2007 Forfatter #569 Del Skrevet 5. november 2007 Småtten søv framleis. La han klokka elleve og no er ho to... Håpar han blir frisk av all denne sovinga! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 5. november 2007 #570 Del Skrevet 5. november 2007 Det satser vi på at han blir. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. november 2007 Forfatter #571 Del Skrevet 5. november 2007 Klart han blir! Søv framleis. Har sove i 3,5 timar no. Uvanleg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 5. november 2007 #572 Del Skrevet 5. november 2007 Bør sannelig bli godt oppladet da ja... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. november 2007 Forfatter #573 Del Skrevet 5. november 2007 Hehe, ja det er heilt sant! Og no kjem han til å vera kjempesvolten når han vaknar også, så eg bør nok begynna på middag til han, om eg ikkje berre skal gje han eit glas og laga fellesmiddag til alle tre til mannen kjem heim..? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
monja Skrevet 5. november 2007 #574 Del Skrevet 5. november 2007 Næh, er du gravid igjen? Gratulerer masse Jeg så det jo når du svippa innom dagboka mi. Så koselig Er du på babyprat og ja? Under samme nick som her? Jeg er der jeg og, men ikke under samme nick som her. Og jeg lider av litt abstinenser idag når forumet er nede. Lykke til med svangerskapet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. november 2007 Forfatter #575 Del Skrevet 5. november 2007 Er på BP også ja, men med anna nick eg også. Rart når det er nede, for er blitt så avhengig... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
iss Skrevet 5. november 2007 #576 Del Skrevet 5. november 2007 Gratulere så mye med ny spire!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. november 2007 Forfatter #577 Del Skrevet 5. november 2007 Gratulere så mye med ny spire!!!!! Tusen takk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. november 2007 Forfatter #578 Del Skrevet 5. november 2007 Natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 6. november 2007 #579 Del Skrevet 6. november 2007 Håper dere har sovet godt, og at formen er god, hos liten og stor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Murmelmy Skrevet 6. november 2007 #580 Del Skrevet 6. november 2007 Nææææ, grattis! Her går det unna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå