Gå til innhold

Linn3c

Linn3c

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ikke noe gøy når det er sånn!

Husker jo hvordan du slet sist, det er ikke noe kjekt.

Håper du blir bedre...

Men de er lov å syte og klage altså!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

I dag er eg heima, ja. Fann ut at det var til det beste. Men sjølvsagt har fysioterapeuten min fri.. Hehe. Men eg kosar meg med Henrik og liv og M. :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Me har Oslo-besøk denne helga Malama. Og no har H blitt sjuk stakkar, trur det er vaksinen som har slått han heilt ut. Så no er liv, M og mannen min på Akvariet, medan eg og H er heima. Han med influensavondt i kroppen og feber, eg med bekkenløsning. Fann ut at det var til det beste, sjølv om eg hadde veldig lyst å vera med dei...

Takk for gratulasjon Glossy. Mensterminen er 12. mai. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff da, slett ikke helt koselig det.

Koselig med besøket altså, men ikke med syk gutt og dårlig Linn3c.

Og absolutt ikke rett helg å stikke innom på besøk. Har jo dette takkekortet som ligger her og "brenner"... men min elskede er jo som kjent ikke hjemme denne helga heller, så.. (Det er den siste da) vi kan likegost utsette det til han har tid å være med, og dere kanskje har tid til et lite besøk?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, hadde vore koselig med litt besøk frå dåke også Malama! :)

Korleis jobbar du og mannen i veka? (Me tenkte oss til foreldra mine til helga igjen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neste uke tror jeg vi er ganske "normalisert". Jeg har forsåvidt en litt sånn der stress-sak som medfører potensielt lange dager, men det er fordi det skulle vært ferdig denne uka, så jeg satser på å få det ferdig mandag eller tirsdag, derved burde det ikke være så ille resten av uka. Jeg er høyst usikker på min kjære mann, men jeg kan høre med ham når jeg får ham hjem i kveld. Vet ikke om at han skal noe spesielt, men man vet aldri med den karen der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Annonse

Takk for betringshelsing og klem! :)

No er liv og M tilbake i Tigerstaden, dessverre. Me har kosa oss kjempemasse, iallefall eg! :) Veldig synd at dei bur på andre sida av landet, så det blir berre sjeldne møter. Neste blir vel gjerne ikkje før i i begynnelsen av februar. Men då er me klare! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tida går jo kjempefort!

I alle fall synes jeg det.

Men det jeg egentlig skulle si: Min kjære mann mener det må bli noen lange dager neste uke, men ikke alle. Siden jeg mener det samme om mine dager, burde vi klare å samkjøre dette såpass at vi begge kan gå fra jobb relativt tidelig en dag det passer for dere med besøk. Men altså, det er ikke noe sånn veldige greier, bare at vi tenkte vi skulle levere det takkekortet personlig, og når det først har ventet så lenge, så blir det dumt å bare droppe det i postkassa likevel, for DET kunne vi gjort for en måned siden...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, tida susar avgarde. "Som røyk i ein foss" som det heiter i eit dikt eg las på barneskulen.

Mannen lagar karbonadar til oss.

Eg surfar.

Og et sjokolade :blush:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men eg har *skalmesjåååå* tidlegvakter mandag og tirsdag. Mellomvakt onsdag og torsdag, og seinvakt på fredag. Tidleg er frå 7 til 15, mellom 8-16 og sein 9-17.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...