Linn3c Skrevet 6. august 2007 Forfatter #502 Skrevet 6. august 2007 H er blitt ni månader og ei veke og kryp avgarde som berre det. :baby: No er det gåinga han held på å læra seg. Spaserar så fint over golvet med sånn gå-leike. :stolt: Elles er me stort sett gått over til ein lur på dagtid, men av og til må han ha to likevel. Ser for meg at når han begynnar i barnehagen må han nok ha to igjen, for det er meir slitsamt enn å vera heima med meg. No skal eg eigentleg avgarde på trening, men eg kjenner at eg har ein hovudverk på gong, så eg veit ikkje om det er så lurt. *tenke over saka*
Epona Skrevet 21. august 2007 #505 Skrevet 21. august 2007 Innom og kikker! Håper alt står bra til med deg om småtten! :klem fra meg og Gullet
silvius Skrevet 22. august 2007 #506 Skrevet 22. august 2007 Hei vennen! Eg har visst vært litt fraværende i det siste.. Koss går det med dåke? Skal vi finne på noke ein dag når eg er ferdig med jobberushet mitt? Eg har foreløpig ingen vakter i september Sender deg ein sms eg når eg veit ka som skjer framover.
Malama Skrevet 23. august 2007 #507 Skrevet 23. august 2007 Vokser så fort, den deilige småtten, at mellom hver gang jeg ser ham, så er han blitt merkbart "større og eldre" (utvikla seg så mye)
Gjest ¤*Morgensol*¤ Skrevet 24. august 2007 #508 Skrevet 24. august 2007 Ville bare stikke innom deg og si Ha ei fin helg!
liv Skrevet 30. august 2007 #509 Skrevet 30. august 2007 Kjære H. Jeg fyller snart 1 år og da skal jeg ha besøk av noen kompiser hjemme hos mormor. Kunne du tenke deg å komme også? Vi blir ikke så mange men mamma har lovet å lage muffins og så blir det pølser på liten og stor. Det blir etter luren min så kl 14 lørdag den 15. september. Vet du har litt reisevei men mamma sa at du kunne ta med deg mammaen din og være litt sammen med oss! Med vennlig hilsen Markus
Dråpe Skrevet 21. september 2007 #512 Skrevet 21. september 2007 Heisann! Her var det lenge siden jeg var innom - tenk at gullet ditt nærmer seg året allerede du! Er vel full fart i heimen nå tenker jeg!
Malama Skrevet 21. september 2007 #513 Skrevet 21. september 2007 Hei folkens! Eg lever! Begryggende! Tenker på dere, kommenterte det til min kjære for bare et par dager siden... det er legne dien vi har sett dere. Nå som småtten begynnre å bli så gammel at han teoretisk kan huske oss fra gang til gang, går det så lenge mellom hver gang at han nok glemmer oss likevel
Malama Skrevet 1. oktober 2007 #514 Skrevet 1. oktober 2007 Koselig å treffe dere på butikk-tur Om det ikke blir til helga, så må vi da klare å finne en annen gang, vi kan finne på noe?
Linn3c Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #515 Skrevet 7. oktober 2007 Synd det ikkje vart noko av i går Malama, hadde vore så koseleg å fått besøk. Men trur det var til det beste, for i dag er det mannen som ligg strekk ut her. Verkar som influensa eller liknande. Eg er mykje betre, men framleis litt uggen. Oi, våken H. Får komme tilbake sterkare sidan...
Linn3c Skrevet 7. oktober 2007 Forfatter #516 Skrevet 7. oktober 2007 Heisann! Her var det lenge siden jeg var innom - tenk at gullet ditt nærmer seg året allerede du! Er vel full fart i heimen nå tenker jeg! Her er full fart ja. Barnehagestart i morgon, så i dag skal alle kle og ting merkast. Me feirer bursdag om berre eit par-tre veker! :o Begryggende! Tenker på dere, kommenterte det til min kjære for bare et par dager siden... det er legne dien vi har sett dere. Nå som småtten begynnre å bli så gammel at han teoretisk kan huske oss fra gang til gang, går det så lenge mellom hver gang at han nok glemmer oss likevel Hehe, ja no kan nok H hugsa dykk frå ei stund tilbake. Kanskje han hugsar dykk frå møtet på senteret?
Malama Skrevet 7. oktober 2007 #517 Skrevet 7. oktober 2007 God bedring til både deg og mannen, så får vi ta det igjen en annen gang!
Malama Skrevet 13. oktober 2007 #519 Skrevet 13. oktober 2007 Hvordan står det til med dere? Begynner å bli bedre, eller? Kjipt å bli syk, men det er jo slikt som skjer av og til.
Linn3c Skrevet 15. oktober 2007 Forfatter #520 Skrevet 15. oktober 2007 Mannen ligg strekk ut enno, stakkar. Han blir jo aldri sjuk ellers, så no vart han heilt slått ut. Ikkje har han tolmod til å kvila heilt ut heller, så han blir jo ikkje frisk heller.. *sukk* Eg har hatt eit lite snev av det same, og går rundt her og svettar og svettar, men har ikkje feber. Vesle H har hatt diarè i dag, men er usikker på kva det kjem frå, om det er noko han har ete eller om han har blitt smitta frå barnehagen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå