Gå til innhold

Linn3c

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hold deg hjemme på kveldene så vi kan spille, kan ikke drive reke rundt på sånne venninnekvelder ;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei Linn3c.

Du er ikke så mye på KG for tiden du heller skjønner jeg.

Håper du har det bra og at det går bra med lille H.

:klem:

Skrevet

No har eg og H nett hatt besøk av Malama og MANNEN hennar! Så kjekt å sjå dei! :hoppe:

Skrevet

I dag har eg treft Epona og sonen! Kjempkoseleg! :-D

Etterpå kjørte eg Malama og mannen hennar til flyplassen. Dei er reist på bryllupsreise til Malta! Heldiggrisane! Skulle gjerne vore med i kofferten, ja..

Skrevet

Hei! :heiajente:

Takk for i går, var kjempekoselig!! H er virkelig en skjønn gutt, og det syntes GUllet også - så søte når de hilste på hverandre! :hjerter:

Håper vi kan gjenta det løpet av sommeren! Vi kommer veldig gjerne på besøk :)

Ha en riktig god helg!

• 2 uker senere...
Skrevet

Har besøk av liv, og no er silivus nett reist heim. Me har treft ~Capricorn~ i dag og i løpet av veka skal eg treffa Epona. Og til helga kjem Malama igjen frå Malta. Snakk om kg-liv uten noko liv på kg! :lol:

Skrevet

Snik meg inn i dagboka di med eit lite spørsmål... Kor er ¤Ronja¤ blitt av? Har inntrykk av at de kjenner kvarandre, så derfor spør eg deg. Eg begynte å følgja med i dagboka hennar då ho var gravid, og no saknar eg henne!

Skrevet
Snik meg inn i dagboka di med eit lite spørsmål... Kor er ¤Ronja¤ blitt av? Har inntrykk av at de kjenner kvarandre, så derfor spør eg deg. Eg begynte å følgja med i dagboka hennar då ho var gravid, og no saknar eg henne!

Eg skal gje beskjed! :)

Ho sletta seg fordi ho ikkje har tid til kg, rett og slett. Ho ville enten vera her eller ikkje. Og etter at vesle skjønne A kom hadde ho ikkje tid til å vera her så masse som ho hadde lyst, så då ville ho ikkje ha gnagande dårleg samvit for kg-venene sine som ho ikkje hadde tid til. Men eg skal gje henne beskjed om at ho er sakna, så tek ho seg kanskje ein uregistrert tur innom.. ;)

Eg snakka for øvrig med henne i halvannan time i telefonen for berre ei lita veke sidan, og det går veldig fint med ho. Ho trivs utruleg godt i mammarollen og er verdas beste mamma for vesle skjønne A. :-D

Skrevet

Koselig å høyre at det går bra med dei! Tykte det var så fint å lese i dagboka hennar; ho høyrdest så lukkeleg og glad ut!

Takk for oppdatering!

Skrevet
Vil du ha en inseat?

Surrer rundt i diverse dagbøker (av mangel på bedre ting å gjøre i regnværet når ungene er ute å flyr), og undrer - hva i all verden er en inseat?

Skrevet

Ja, det kan man lure på.... det vet ikke jeg heller...

Men egntlig er jeg innom for å gi et lite livstegn, om at vi er tilbake... Min mann har blitt syk, så vi skal nok ikke oppsøke dere akkurat nå, men håper dere har en fin sommer!

Skrevet

Er det ikke herlig å være mor?? :hjerte::hjerter:

Håper du har en fin kveld :klem:

Skrevet

Hei! Bare innom og ønsker god kveld til deg og lille H. :klem:

Takk for sist forresten! Var kjekt, selv om Gullet ikke var helt i slag... :sjenert: Nå bor vi i gangavstand til endene vi matet tidligere, har dere lyst å treffes igjen en dag? Kunne det bare blitt sol og sommer igjen, så kunne vi hatt tur&piknikk! :) HVis ikke, tar vi veldig gjerne imot besøk en dag hvis det passer :)

Skrevet
Surrer rundt i diverse dagbøker (av mangel på bedre ting å gjøre i regnværet når ungene er ute å flyr), og undrer - hva i all verden er en inseat?

Sku stå insert... det er som en stolpute til vogna for å si det lettest.

Skrevet

Hatt en fin helg? :klem:

Herlig vær! :sol:

Skal du på no ferie forresten, eller vært?

Skrevet

Så daff og dårleg på å oppdatera dagboka. Har det så travelt for tida, og har så masse å gjera og då blir dessverre KG nedprioritert...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...