Gå til innhold

Linn3c

Linn3c

Anbefalte innlegg

anbefaller Meitaien i håndbagasjen ja! i og med at en ikke får vogna etter innsjekk!

ellers er nesedråper/saltvann greit til flyturen, samt toalettsaker i bagasjen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Pakkeliste til Osloturen (5 dagar, 4 netter)

Handbagasje:

• Kamera

• Eit par bleier

• Byttekle: Body, strømpebukse, bukse

• Kosepleddet

• Graut til eit måltid

• Ei flaske melk

• Skjeveniste til oss begge

• Termos med vatn

• Frukt, eple til meg og glas til H

• Mobil

• Pengar

• 2 smokkar

• Kjøpe vatn på ”innsida”

• Klutar/mesoft

• Leikar

• Skjei til grauten

• Slynga/MT’en viss me får tak i han(den er bortevekk, har vore vekke sidan midt i april :cry: )

• Nasedråpar

Vanleg bagasje:

• Vogn

• Bag:

o Solkrem

o Til H:

 Solhatt

 Solbriller

 5 Ullbodyar

 2 Ullstrømpebukser

 2 par sokkar

 6 bukser

 6 gensrar/vanlege bodyar

 2 pysjar

 2 t-skjorter

 Smikker

 Jakke

 Ullsokkar

 2 Shortsar

 Klutar/mesoft

o Til meg:

 Toalettsaker

 Ladarar til mobil og kamera

 6 truser

 4 bhar

 2 gensrar

 2 bukser

 Skjørt

 Shorts

 6 t-skjorter/singletar

 2 tynne gensrar

 Ullshorts

 5 par sokkar

 Crocsa

Endret av Linn3c
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjekt å høre litt fra dere igjen.

Kan forsåvidt overbringe fra min onkel om at dere vil få rom med babyseng/reiseseng på det hotellet. De har noen rom som er "familierom", som er litt større og er med stellebord også, men dette kan han ikke garantere om er ledig, og hun "sjefen der nede" er dessverre sykemeldt, så han får visst ikke finne helt ut av det, men uansett får dere med seng til småtten, så det trenger dere ikke ha med. De familieromma er litt dyrere (100 pr natt, men de skulle se om de ikke fikk det til å bli 100 for helga, han regna med det), men som sagt ikke garantert ledig da.

(om jeg ikke ser garantert at du har lest/svart på dette her, så overbringer jeg det via andre kanaler også, bare nevner det her siden jeg ser at du er i tråden..)

Takk for info, Malama. Eg veit framleis ikkje prisen på romma då :ler: Men greit å vite at familieromma ikkje er så mykje dyrare enn dei vanlege ;)

Går det fint med dåke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, prisen på romma, de vanlige, tror jeg skal stå på hjemmesida vår (om det ikke gjør det må vi ta det opp med "webmaster" (Min kjære) for det skal det gjøre) Husker det ikke i hodet sånn i farta.

Går fint med oss ja. Det nærmer seg med stormskritt, og det er masse å tenke på, mye å få på plass, men det ordner seg nok.

Siden jeg liekvel bare sitter her (og ikke jobber effektivt) så tenkte jeg å ta en kort dag, og derved gå fra kontoret i løpet av den neste halvtimen, og komme meg hjem i fineværet (min elskede skal jobbe til åtte, og det orker ikke jeg)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har du lånt bort MT'n? Eller rotet den bort? Vi kan alltids sy ny slynge/mt da ;)

Må ha mista den. Skjønnar ikkje korleis. Sist eg hadde han var 27. april hos svigers. Har tilogmed bilde av sist han vart brukt. Det var svigerinna mi som hadde så lyst å prøva han. Så eg antar at han ligg hos svigers, men dei påstår at dei ikkje kan finna han. Så mest truleg har dei kasta han, eller noko i den duren.. Kjipt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

No er me heime igjen. H har nett lagt seg for den første luren sin, o det skal eg jammen gjera også. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har bare funnet nøklene, som jeg har sendt og en vaskeklut. Men det er vel kanskje den jeg glemte hos deg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

liv: Tusen takk for at du sendte nøklane! :-D Og ja, eg trur kanskje det er den, ja. Den var våt så eg hadde ikkje lyst å dra den med tilbake. Men uansett så er me vel kvitt når det gjeld vaskeklutar då. :)

Hei på deg silvius! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei!!

Går en stund mellom hver gang jeg er her inne, men tror jeg klarer å holde meg oppdatert på hva dere driver med ;)

Alt vel her og. Venter og venter på at noe skal skje. Men det tar sin tid...

Kunne godt kommet ut nå litt før termin - skader ikke.

Ha en super uke, så snakkes vi straks!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennande tid du er i no Glossy! :)

Håpar overgangen frå ett- til tobarnsmamma går greit!

Lykke til med alt som ventar deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...