silvius Skrevet 8. mai 2007 #441 Del Skrevet 8. mai 2007 Hei snuppis! Innom med ein liten før eg reiser heim. Håper vi kan treffast ein gang i løpet av mai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 11. mai 2007 Forfatter #442 Del Skrevet 11. mai 2007 Oioi, for ei natt! Me har sånn smått planlagt at dette skal bli "slutte-med-pupp-om-natta-helga", og etter eit lite forsøk i natt, ønskjer eg mannen lykke til altså. Fy søren! Eg har sove cirka ingenting i natt, det same har Henrik. Så etter ein usedvanlig sutrete morgon, la me oss klokka ti for formiddagsluren vår. Og eg våkna for fem minuttar sidan! (No er klokka halv eitt!!!) Henrik søv framleis! Fantastisk utkvilt no; herleg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Bellatrix Skrevet 11. mai 2007 #443 Del Skrevet 11. mai 2007 Så bra at du har fått sovet litt på formiddagen. Lykke til med nattpuppslutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 11. mai 2007 #444 Del Skrevet 11. mai 2007 Oj, nattpuppeslutt hørtes slitsomt ut... Vi gledar oss veldig til tysdag, ringer deg i løpet av helga eg, så vi får avtale litt nærmare! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 13. mai 2007 #445 Del Skrevet 13. mai 2007 Slutte med nattpupp høres slitsomt ut ja, men om det lykkes, så er det jo veldig greit, på sikt Ha målet i syne! Forresten: Nå HAR vi nypete...( i tillegg til grønn (4 ulike smaker, inkl "pure") hvit te, og et utall svarte "frukt-te'er", og noe annet...) Håper du får sove litt mer i natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
liv Skrevet 13. mai 2007 #446 Del Skrevet 13. mai 2007 Takk for spillinga og natta! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Havfrua Skrevet 14. mai 2007 #447 Del Skrevet 14. mai 2007 Ikke bare bare å slutte med nattamminga nei. Håper det går seg til etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #448 Del Skrevet 14. mai 2007 Nattpuppslutthelg er over, og den var vellykka! Tusen takk for alle lykkeønskjer og klemmar! Eg sov på eige rom natt til laurdag og natt til søndag, og mannen hadde ansvaret for å stappe smokk og gje flaske med vatn om Putte skulle slå seg vrang. Natt til i dag låg eg nede i lag med dei andre igjen og var borte eit ar gongar og gav han flaska med vatn og smokken, og han roa seg fint og sovna roleg igjen. Men det har sin pris dette, i går ville han ikkje sjå puppen i det heile tatt. Litt kjipt om han kjem til å kutte ut puppen heilt då.. Men i morges fekk han puppefrukost som vanleg. Kanskje han rett og slett var fornærma på meg og ville "straffe" meg litt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 14. mai 2007 #449 Del Skrevet 14. mai 2007 Så herleg med nattammings-fri! De imponerer nok ein gong! Håpar vi kan lære litt av dokke! Vi gledar oss til i morgon forresten! Er det greit om vi kjører innom dokke før eg skal inn på skulen i morgon? Har med meg litt eksamens-mjølk T skal gi A på onsdag. Vi har elektrisk kjølebag, men tør ikkje heilt ta sjansen på at mjølka held seg kald når bilen ikkje er i gang... (Vi tenkte å kikke litt i byen etter eg har vore innom UiB, må innom Brann-sjåppen, har hørt rykter om at dei har fått inn drakter i baby-størrelse... hehe...) Er det greit at T og A er hos dokke når eg har eksamen forresten? Kva seier dokke til pizza på døra eller noko i morgon kveld forresten? Om vi får lov til å spandere sjølvsagt! Skal vi ta med sovepose eller sengetøy i morgon forresten?!!? A gledar seg masse til å leike med kompisen sin! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 14. mai 2007 Forfatter #450 Del Skrevet 14. mai 2007 Hei Ronja! Har sendt deg sms! Beklagar at eg er så sløv at eg ikkje er å få tak i gjennom ein einaste kanal i dag. Du skal få nummeret til R og hustelefonnummeret vårt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
silvius Skrevet 15. mai 2007 #451 Del Skrevet 15. mai 2007 Hallo i natten! Så fint å høre at det gjekk så greit med nattpuppslutthelga. Han begynner å bli stor no! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest ¤Ronja¤ Skrevet 19. mai 2007 #452 Del Skrevet 19. mai 2007 Tusen takk for oss vennen!! Det var utruleg kosleg å vere på besøk hos dokke!!! Vi glømte visst kleda du hadde lagt fram til oss... Mannen kom på det då vi var på ferja... Får skylde på ammetåka... Tusen takk for kleda vi fekk forresten, dei var kjempe-stilige!! Håpar vi snart sees att!! *klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Epona Skrevet 19. mai 2007 #453 Del Skrevet 19. mai 2007 Nattpuppeslutt - hørtes litt deilig ut! Vi fortsetter litt til, har bestemt oss for å gjøre det snart, men venter til ferien.. God helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Septima Skrevet 20. mai 2007 #454 Del Skrevet 20. mai 2007 (endret) Ser ut som jeg er i området ditt fra 14. juli og noen dager framover... Endret 20. mai 2007 av Septima Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 3. juni 2007 Forfatter #455 Del Skrevet 3. juni 2007 KG-pausen min blir visst lengre enn forventa. Har altfor masse å gjera og for lita tid å gjera ting på. Har laga ny blogg med passord, blir til at eg oppdaterar litt meir der enn her. Er innom i bøkene til nokon innimellom då... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Saeria Skrevet 4. juni 2007 #456 Del Skrevet 4. juni 2007 Måtte visst restarte abbonement. Håper dere har det bra alle tre. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #457 Del Skrevet 5. juni 2007 Javisst, me har det kjempefint! Putte held på å læra seg å krabba for tida, samt at det nok er nokre tenner i anmarsj. Han veks og veks, puppen er for teitingar, graut og middag er mat for store gutar. No er han på veg ut av str 68 for dei det betyr noko for. Sist kontroll var han 65 cm lang og 7,2 kg. Han er blitt 7 mnd, ja det ser de vel i signaturen. Me vaksne driv å beisar huset, er nesten ferdige. Blir nok ferdige i dag. Neste prosjekt er å laga platting bak huset, slik at me har uteplass. Sånn som det er no, har me ikkje nokon plass å sitja her heima no når det er så herleg vêr. Då er det leikeplassen som er nærmaste alternativ. Eventuelt hos naboane. Men det er jo kjekt med litt privatliv også. Elles trener eg nokre gongar i veka, kan ikkje sei eit spesifikt antal gongar, for det varierar mellom ein og fem. Eg er ferdig med GR-kurs på torsdag, same dag dreg me til liv, T og Markus på besøk. Gler oss masse til å sjå dei igjen! Driv og skriv pakkeliste no, så legg den inn i eige innlegg. Ja, det var vel litt generelt om oss. No hyler Putte og vil nok opp og ha flaska si. Så; cheerio! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #458 Del Skrevet 5. juni 2007 Pakkeliste til Osloturen Handbagasje: • Kamera • Eit par bleier • Byttekle: Body, strømpebukse, bukse • Graut til eit måltid • Ei flaske melk • Skjeveniste til oss begge • Frukt, eple til meg og glas til H • Mobil • Pengar • 2 smokkar Vanleg bagasje: • Vogn • Bag: o Solkrem o Til H: 5 Ullbodyar 2 Ullstrømpebukser 2 par sokkar 6 bukser 6 gensrar/vanlege bodyar 2 t-skjorter Jakke Ullsokkar 2 Shortsar o Til meg: Ladarar til mobil og kamera 6 truser 4 bhar 2 gensrar 2 bukser Skjørt Shorts 6 t-skjorter/singletar 2 tynne gensrar Ullshorts Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linn3c Skrevet 5. juni 2007 Forfatter #459 Del Skrevet 5. juni 2007 For å samanlikne: Pakkeliste til Bergenstur 4 dager (3 netter) Markus; To pysjer tre strømpebukser 8 bodyer 3 gensere 3 bukser flis tøyet smekker mesoft grøtskjeer tåteflasker Koseklutbamsen Meg: Badetøy truser sokker undertøy stillongs 2 bukser + reiser i en 2 tynne gensere 2 midt i mellom gensere 2 ull gensere mobillader Kameralader Sorte skoa Håndbagasjen: Termos med varmt vann to tåteflasker + en med eplesaft Grøtpulver Ferdig NAN2 Grøtskje/bolle+gaffel til å røre med yndlingslekene ekstra skift 2bleier mesoft Kamera Mei Tai Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Malama Skrevet 5. juni 2007 #460 Del Skrevet 5. juni 2007 Så kjekt å høre litt fra dere igjen. Kan forsåvidt overbringe fra min onkel om at dere vil få rom med babyseng/reiseseng på det hotellet. De har noen rom som er "familierom", som er litt større og er med stellebord også, men dette kan han ikke garantere om er ledig, og hun "sjefen der nede" er dessverre sykemeldt, så han får visst ikke finne helt ut av det, men uansett får dere med seng til småtten, så det trenger dere ikke ha med. De familieromma er litt dyrere (100 pr natt, men de skulle se om de ikke fikk det til å bli 100 for helga, han regna med det), men som sagt ikke garantert ledig da. (om jeg ikke ser garantert at du har lest/svart på dette her, så overbringer jeg det via andre kanaler også, bare nevner det her siden jeg ser at du er i tråden..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå