Gå til innhold

Linn3c

Linn3c

Anbefalte innlegg

Uffda, så kjedelig at han ikke er helt i form da. Og sånn øyekatarr er ikke festelig. Smitter kjempefort gjør det og (sett det på ei jeg jobber med, som har to små unger. Får en det, får alle det..)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest ¤Ronja¤
Alt er bra her. I går var me på helsestasjonen og H fekk to sprøyter. Og i går kveld, i natt og i dag har han vore heilt utanfor. Stakar liten! Han grin og sutrar og er ikkje i form. Trur muligens han har fått augekatarr i tillegg, eller som følge av vaksinane. Masse gulgrønt puss i augekroken og på auget.. Kjedeleg. Og så får eg verken tak i hs eller doktor... *oppgitt*

Så fælt at han ikkje er i form.... :(

Håpar ting betrar seg snart. Tenker på dokke! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Javisst, no er han frisk og fin. Det var visst berre reaksjon på vaksinene after all.

I dag er det eg som må klaga litt. Har hovudverk og er svimmel. Har lete vere å gå på trening og på barseltreff, slik at det kanksje gjer seg til me skal på babysvømming i kveld.

No skal eg prøva å få rydda litt til helga medan H framleis søv. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvordan er formen? Håper du har hatt ei fin helg uansett form.

Savner deg!

søndags-:klem: til deg, Mannen og Småtten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å hjelpes ¤Ronja¤ - det trong du då ikkje. Men eg veit koss det er å ha vakenperiode på nattestid. Håpar du får sova litt på dagen i dag. :)

Formen er fin den, silvius! :) Saknar deg også!

Så kjekt å høyra frå deg att Glossy, spennande med termin på slutten av ein mnd - spørs om det blir juni- eller julibaby på dykk. Veit de kjønn?

Beklagar at eg ikkje såg smsen din på laurdag Malama, eg hadde meg ein aldi så liten blund akkurat då du sende den..

No skal eg eta frukost!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjør absolutt ingen ting, jeg regna ikke med at du hadde tid, bare liksom, du kunne få tilbudet, mest for syns skyld, siden jeg hadde nevnt det på fredagen.

Men, smådubber er meget lov. Åååhh... jeg vil ha en nå... supertrøtt. Men, nei, tror ikke jobben min synes det er helt lov i arbeidstida...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Oi! Her var lenge sidan eg hadde vore. Men no er det så seint at eg ikkje orkar! Men eg har då lagt igjen livsteikn! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:flagg::gratulerer:

Gratulerer med halvtårsdagen!! :babygutt:

Tenk at Småtten har blitt 6 måneder allerede!? Tida går jammen fort! Han har sikkert forandra seg masse siden sist eg såg han.

Slenger på ein helge-:klem: i samme slengen

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er litt KG-lei for tida. Men er innom ca tredjekvar dag og les i nokre dagbøker, men orkar liksom ikkje å oppdatera her. Kjem nok sterkare tilbake seinare! :vinke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...